[CATALUNYA] [BARCELONA] [LOS JUEVES] REUNION SEMANAL LIBRE

Iniciado por cresteo, Mayo 17, 2007, 12:48:46 pm

Tema anterior - Siguiente tema

monsidolenta

Enero 08, 2009, 19:13:59 pm #4635 Ultima modificación: Enero 08, 2009, 19:44:28 pm por monsidolenta
ei, cuñaoooooooooooooo!!!!
habéis conseguido hacer el pastel????  .tarta
Fes-li una foto .fotografo

skolani

FELICITATS VECINO!!!!  Avui puju fijo, preparo algo rapid i cap amunt!!! .palmas .palmas

BOXER57

monsidolenta!!! li he donat al vandit les vostres samarretes, reclameu-li!!! que es capaç de quedárse-les!!! un petó!!!

que soc la Laura, per cert

danikraft

Buen y frio jueves!!!!!! ha estao bien.... gracies por la conversa Ricky!

Dau i Fitxa

per cert!!! que se m'havía olblidat dir: ahir vaig coneixer a SORIANO, que el 25 no varem coincidir, espero que estiguesis bé a la muntanyeta, que tinguis ganes de repetir i que aviat t'apuntis a alguna quedada. Ja et vaig dir que envejo la gent com tu que li fot má a la furgo, i a mes si li queda tan maca com la teva!!! un tonet!!!!

Aramys

...en aquesta montanya cada vegada hi fa mes fred!!! gracies a deu que la companyia era boonaaa (i les croquetes del vwoladores tambe!)

VANdido

Cita de: BOXER57 en Enero 09, 2009, 00:05:52 am
monsidolenta!!! li he donat al vandit les vostres samarretes, reclameu-li!!! que es capaç de quedárse-les!!! un petó!!!

Samarretes..??? no se de que dius ara....... .wc .cascos .gafas
Vw T4 maxivan GL Dehler

Mi fragoneta payoooo; http://www.furgovw.org/index.php?topic=23093.msg306542#msg306542

Dau i Fitxa

Cita de: VANdido en Enero 09, 2009, 17:11:38 pm
Samarretes..??? no se de que dius ara....... .wc .cascos .gafas

TINC TESTIGOS!!!!!!!!!!!!!! monsidoletna!!!! que te les samarretes!!!!!! que li vaig donar a ell!!!! reclama-liiiiiiiiiii

no me callarás vandit!!!! lo confesaré todo!!!!!

cresteo

Cita de: Aramys en Enero 09, 2009, 15:45:50 pm
...en aquesta montanya cada vegada hi fa mes fred!!! gracies a deu que la companyia era boonaaa (i les croquetes del vwoladores tambe!)

home, m'hauria d'haber imaginat qui em va deixar sense tastar-les. .risas .risas

danikraft

monsidolenta

Cita de: BOXER57 en Enero 09, 2009, 00:05:52 am

Gràcies Laura,...
pero estem casi a dissabte i de les samarretes res de res....
Conclusión: Nunca te fies de los cunyaoooooos .nono .meparto

Petonets bonica!!!!

monsidolenta

Enero 09, 2009, 23:28:54 pm #4646 Ultima modificación: Enero 09, 2009, 23:29:55 pm por monsidolenta
Cita de: VANdido en Hoy a las 17:11:38
Samarretes.. no se de que dius ara.......   

Cita de: Boxer 57 en Hoy a las
TINC TESTIGOS!!!!!!!!!!!!!! monsidoletna!!!! que te les samarretes!!!!!! que li vaig donar a ell!!!! reclama-liiiiiiiiiii

.meparto .meparto .meparto

VANdido

Cita de: Dau i Fitxa en Enero 09, 2009, 19:01:54 pm

Ten amigos pa esto :(.....  .lengua2 .lengua2

.meparto
Vw T4 maxivan GL Dehler

Mi fragoneta payoooo; http://www.furgovw.org/index.php?topic=23093.msg306542#msg306542

Dau i Fitxa

vandit:  :-* por un módico precio tot es pot parlar... ja saps... :-*

monsidolenta

Que no cunda el pánico....
Ja les ting....

Cita de: Dau i Fitxa en Enero 11, 2009, 22:50:27 pm
vandit:  :-* por un módico precio tot es pot parlar... ja saps... :-*

Laureta,.... aixi que ets  capaç de compinxar-te amb el cunyaooooooooooo.....ejem ejem...  el dinero es mu malo  .meparto  .meparto