[CATALUNYA] [BARCELONA] [LOS JUEVES] REUNION SEMANAL LIBRE

Iniciado por cresteo, Mayo 17, 2007, 12:48:46 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 17 Visitantes están viendo este tema.

firewheels

Dona, si no contesten es que no pujen, no cal que t'emprenyis  .meparto
Bon any a tots!!!

RAMOVIL

  No se,  .confuso2 pero crec que aquest dias estem tots una mica liats  .loco2

EMRIC


VANdido

Cita de: EMRIC en Enero 02, 2009, 19:05:26 pm
PROSPERO año nuevo


pero mira quien aparece por aqui!!!!! desapareciooooo!!!! .lengua2  .meparto

me alegro que te dejes ver enric, aver si nos vemos pronto.....

Y a los demas, lo mismo.. FELIZ 2009!!!!!  :-*
Vw T4 maxivan GL Dehler


Mi fragoneta payoooo; http://www.furgovw.org/index.php?topic=23093.msg306542#msg306542

Dau i Fitxa

Cita de: firewheels en Enero 02, 2009, 10:43:33 am
Dona, si no contesten es que no pujen, no cal que t'emprenyis 
Bon any a tots!!!


.lengua2 .lengua2 ja preguntareu algo ja!!!! que senta molt malament que ningú contesti!!! desde el menjador es sentí l'eco de la pregunta sortint pels altaveus!!! i aquest dijous? sres furgoneteros? como tiene la agenda? les queda un huequito para subir a montjuic? o sus megarachicompromisosimportantes se lo impiden??  .lengua2









..............................jo no sé si pujaré......................  .meparto

danikraft


cresteo

ME PUEDE REPETIR LA PREGUNTA? .meparto .meparto :P :P










jo pujare..........je.....je.....je

Aramys


Dau i Fitxa

Cita de: cresteo en Enero 05, 2009, 15:05:36 pm
ME PUEDE REPETIR LA PREGUNTA?

jo pujare..........je.....je.....je


jolin, que hay que ponerse dura pa que te contesten!!! jajajajajja (ja sé Ferrán que ara tindrem catxondeo amb lo de "dura", ja ho sé....) :-\

ens veiem!!!!!  :-* :-*

Opa

VW T3 Transporter camperizada 1.9 TD 1990

Secta T3era
RID

Ves

buenas resulta que entre anar a la residencia a buscar una aguela, recr laltre, passar a buscar a la tia aguela de la mare, repatir els regals recullir regals, preparar menja per 15, adecuar la house, menjar, sobretaula, mini siesta torna a repartir el inserso, recullir el pis i preparar les coses per torna a la feina doncs si la veritat es que no he tingut temps, pero be ara que ja estic `treballant´ et puc contestar ummmm 1º de tot torna a menjar carn pq tanta herva et posa nerviosa  .meparto 2º 2º si pujare si mes no una estoneta a saludar, que sempra acaven sent les tantes pero bueno  ;D

VWoladores

Aquest dijous!?

Vale, pujaré els esquís...

Ens la veiem gent! Bon any a tothom (val més tard que mai!)

Apalins!

Vwol!

Dau i Fitxa

Cita de: Ves en Enero 07, 2009, 10:47:50 am
buenas resulta que entre anar a la residencia a buscar una aguela, recr laltre, passar a buscar a la tia aguela de la mare, repatir els regals recullir regals, preparar menja per 15, adecuar la house, menjar, sobretaula, mini siesta torna a repartir el inserso, recullir el pis i preparar les coses per torna a la feina doncs si la veritat es que no he tingut temps, pero be ara que ja estic `treballant´ et puc contestar ummmm 1º de tot torna a menjar carn pq tanta herva et posa nerviosa     2º 2º si pujare si mes no una estoneta a saludar, que sempra acaven sent les tantes pero bueno 



.lengua2 .lengua2 .lengua2 :-*

Chevere


Bones i Felíz Año familyyy!!!!!

Después de unas minis vacances....de nuevo por aqui a dar caña i lo que haga falta  .malabares

Este jueves no se, no puc, no me dejan jejaje
pero si subo igual que Vwo,  subo los esquis,trineo y tal y tal  .meparto

Yeahhh guapos, ganas de veros si señor!!!!!!  :-* ;)

Ves

jijijijij .meparto era una brometa de carnivor, jejejejeje , tornan al tema jo el dijous si pujo sera molt tard, tinc cosetes a fer avanç de pujar, ho sento sobretot no tenfadis Laura.  :-[