[CATALUNYA] [BARCELONA] [LOS JUEVES] REUNION SEMANAL LIBRE

Iniciado por cresteo, Mayo 17, 2007, 12:48:46 pm

Tema anterior - Siguiente tema

BOXER57

Cita de: triple 8 en Noviembre 26, 2008, 11:33:39 am
ey kompany es que com a vegades escriu laura al teu nick.......
en fareu tornar boig .loco1
la cosa es va animan sortirem el divendres ?
jo tinc festa i la nuri surt del kurro a les 7,a vere si puk pujar el dijous al igual tindre que pujar sol que nuri a de estudiar i fa fred ya pels nanos
el problema sera qui conduira la furgo cap a mataro despres,jejejejj
salut

Ei triple sempre pots dormir a la furgo, suposu que si surtirem divendres aixi ja tenim fets uns km podriem sortir cap a les 20:00 hores i pera pel perello.

flamenka

Cita de: larapita en Noviembre 26, 2008, 11:11:57 am
i que tenieu pensat??o encara no ho teniu del tot planejat?

graicessssss

ey clar q pots vindre aqui pot vindre qui bulgui sigui o no sigui de la bsv jo no soc i penso anar
bolens fer un tour per poplets del delta creec creec q farem la primera nit al meu terreno al perello ¨al burga¨al costat de la admella de mar no se si ta ben escrit pero mes igual jeje enga ens veiem el finde q be
Viaja en furgo!!!!duerme en tu furgo!!!aunque nos llamen rancios en las quedadas jaja

flamenka

Cita de: KOEMAN en Noviembre 26, 2008, 11:39:00 am
Y esto que es lo que es?
Cuando hareis ese ontour?
Yo es que igual bajo a Barcelona el puente de diciembre, todabia no es seguro, pero si se va ha hacer algo,igual....
Ya se vera como anda el bolsillo!!!
Feliz semana a tod@s!!!!!

la fech es el puente de diciembe jeje espero verte por aiiii
Viaja en furgo!!!!duerme en tu furgo!!!aunque nos llamen rancios en las quedadas jaja

BOXER57

Cita de: KOEMAN en Noviembre 26, 2008, 11:39:00 am
Y esto que es lo que es?
Cuando hareis ese ontour?
Yo es que igual bajo a Barcelona el puente de diciembre, todabia no es seguro, pero si se va ha hacer algo,igual....
Ya se vera como anda el bolsillo!!!
Feliz semana a tod@s!!!!!

Que pasa Koman precisamente sera el puente de diciembre seria un placer que pudieras apuntarte de dinero poco simplemente sera un rulo por tierras de Sandra.

origuli

Cita de: flamenka en Noviembre 26, 2008, 11:39:48 am
ey clar q pots vindre aqui pot vindre qui bulgui sigui o no sigui de la bsv jo no soc i penso anar
bolens fer un tour per poplets del delta creec creec q farem la primera nit al meu terreno al perello ¨al burga¨al costat de la admella de mar no se si ta ben escrit pero mes igual jeje enga ens veiem el finde q be

es que tia, pobre pompeu fabra eh....joe...entre poc i massa... .lengua2 rellegeix-te el missatge abans de clicar a enviar, segur que tu mateixa veura's coses i les canviaras...!!! ejjejeej!!! pobre pompeu :(
¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡   JUNTOS    SOMOS   HURACÁN    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

firewheels

Noviembre 26, 2008, 12:49:25 pm #4475 Ultima modificación: Noviembre 26, 2008, 12:51:19 pm por firewheels
Cita de: flamenka en Noviembre 26, 2008, 11:36:12 am
Bueno sembla que la gent es va animan penseu que tindrem a la Sandrat3 com guia de luxa.
-Ves
-Aramys
-Vandido
-Triple8
-Origuli
-Dau i fitxa
-Firewheels
-Sandrat3
-Chevere? no se si anva a Madrid.
-flamenka y salvatesipuedes.

Ostres, ja hi soc apuntat?  .palmas .palmas

Dau i Fitxa

Bueno... sé que no es una superquedada organitzada (ni pretenem que ho sigui!!!) simplement es per juntar-nos i donar voltes amb la furgui!!! pero he tingut dos minutets i he fet aixo... espero que os agradi!!!

un tonet!!!!

larapita

Hola pues jo si veniu pel delta conteu amb mi, ja anire seguint el fil per veure quan estireu pel delta mes o menys o deijare el tlf per asabentarme de que ian furgos prop de casa,jeje,

BOXER57

Ostia carinyo que guapo ta quedat, quan arribis a casa tindras recompensa. .follando .meparto

danikraft

Noviembre 26, 2008, 12:56:46 pm #4480 Ultima modificación: Noviembre 26, 2008, 12:58:04 pm por danikraft
Cita de: Dau i Fitxa en Noviembre 26, 2008, 12:50:01 pm
Bueno... sé que no es una superquedada organitzada (ni pretenem que ho sigui!!!) simplement es per juntar-nos i donar voltes amb la furgui!!! pero he tingut dos minutets i he fet aixo... espero que os agradi!!!

un tonet!!!!

Wawwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww!!!!!!!!! La Vane y yo tenemos planes para el 6 noche pero los otros dias bajaremos a encontrarnos con vosotros!

Dau i Fitxa

Guay!!! esto se anima!!!

He pensat crear un fil per no liar mes la troca per aqui...

http://www.furgovw.org/index.php?topic=154008.0

jejejejejeje   

ONTOURITZA'T!!!!!!!

SALVATESIPUEDES

peazo tourrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr alli q nos veremos adeu
"LA EXCLAVITUD NO SE ABOLIO,SIMPLEMENTE SE PUSO EN NOMINA"
"EL PASADO HA PASADO,POR EL NADA HAY QUE HACER,EL PRESENTE ES UN FRACASO,EL FUTURO NO SE VE"eskorbuto

flamenka

Cita de: origuli en Noviembre 26, 2008, 12:23:28 pm
es que tia, pobre pompeu fabra eh....joe...entre poc i massa... .lengua2 rellegeix-te el missatge abans de clicar a enviar, segur que tu mateixa veura's coses i les canviaras...!!! ejjejeej!!! pobre pompeu :(

>:(deixam eee .lengua2

origuli

no t'enfadis tontaaaaaaa....va que tinc ganes de vere't a l'ontour!!!
¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡   JUNTOS    SOMOS   HURACÁN    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!