[CATALUNYA. TARRAGONA] [6|7|8|JUNIO] I QUILOMBO. MORA D´EBRE.

Iniciado por SANDRAT3, Febrero 27, 2008, 22:15:34 pm

Tema anterior - Siguiente tema

me gustaria que escogierias fechas para la kedada que será en breve

25-26-27 abril
4 (23.5%)
9-10-11 mayo
6 (35.3%)
16-17-18 mayo
7 (41.2%)

Total de votos: 0

flamenka

oko

merci
gel no saps no si hi haura

soc una mica pesadeta ejjeej :-\
Viaja en furgo!!!!duerme en tu furgo!!!aunque nos llamen rancios en las quedadas jaja

SANDRAT3

a l'atzar agraeixo tres dons: haver nascut dona, de classe baixa i nació oprimida. I al tèrbol atzur de ser tres voltes rebel

com la nit cara pigada, com la foscor ben morena

flamenka

Viaja en furgo!!!!duerme en tu furgo!!!aunque nos llamen rancios en las quedadas jaja

vallgur

sandra una pregunta mes: creus que quilombo serà un lloc adecuat pels nens o millor venir sol solet? nomes amb la goseta koa?

no es más rico el que más tiene sino el que menos necesita

cresteo

xavi,coneixent la Sandra, la Quilombo es adecuada per a tothom, tots tindran el seu moment. .palmas
per cert, hem de coincidir més, que ens tens oblidats... :-[ ;D
Sandra: estaria bé programar una cantae de rumbas i del que sigui en un horari determinat,perque estiguessim al tanto i no perdrer's-ho, no?
qui portarà guitarreta???

xolo

EN JORDIVAWEN te una guitarra esferificada despres de torres de fals  .meparto .meparto sera por la humedad o por los cantantes............. .meparto .meparto

Uploaded with ImageShack.us

MO

o follem tots o tirem la puta al riu!!
odio la banda sonora de "TITANIC"
i a todos los que dejan a su perro suelto

cresteo

la fiestuqui y que se la dejara olvidada al raso tienen algo que ver... .malabares .sombrero

flamenka

Cita de: cresteo en Mayo 28, 2008, 12:08:21 pm
xavi,coneixent la Sandra, la Quilombo es adecuada per a tothom, tots tindran el seu moment. .palmas
per cert, hem de coincidir més, que ens tens oblidats... :-[ ;D
Sandra: estaria bé programar una cantae de rumbas i del que sigui en un horari determinat,perque estiguessim al tanto i no perdrer's-ho, no?
qui portarà guitarreta???

eeeeee jo portare la canya flamenca ok¿¿?¿

jo tambe creec q podriem fer algo flamenco jejeje .panico

SANDRAT3

Cita de: vallgur en Mayo 28, 2008, 12:01:41 pm
sandra una pregunta mes: creus que quilombo serà un lloc adecuat pels nens o millor venir sol solet? nomes amb la goseta koa?

tenim 18 nens de diferents edats amb activitats pensades per a ells, aixó sí, a la nit hi hauran activitats pensades pels adults.
a l'atzar agraeixo tres dons: haver nascut dona, de classe baixa i nació oprimida. I al tèrbol atzur de ser tres voltes rebel

vallgur

espero que el temps ens acompanyi ja que aqui a salamanca estem a 13º aera mateix i esta tot nuvol, per la nit a 7º
!quiero sol solet, quiero sol en quilombo, por favor, este fin de semana pasado el viaje de ida y el de vuelta a casa lloviendo todo el camino :(  >:(  espewro que en quilombo reluzca el sol

SANDRAT3

Cita de: vallgur en Mayo 28, 2008, 12:21:08 pm
espero que el temps ens acompanyi ja que aqui a salamanca estem a 13º aera mateix i esta tot nuvol, per la nit a 7º
!quiero sol solet, quiero sol en quilombo, por favor, este fin de semana pasado el viaje de ida y el de vuelta a casa lloviendo todo el camino :(  >:(  espewro que en quilombo reluzca el sol

en quilombo saldran hasta los cangrejos .yupiii .salta

SANDRAT3

fusión rumba flamenco

quién vendrá vestido de peret .guitarra, quién vendrá de flamenquilla .palmas, los chichos, quien seran los chichos .risas.............

http://www.youtube.com/watch?v=sTSzsg6sjwU

vallgur

Mayo 28, 2008, 12:53:34 pm #283 Ultima modificación: Mayo 28, 2008, 13:01:37 pm por vallgur
yo vendré de José Luis Figuereo  (el barrio)si me dejais, que soy un incondicional suyo

flamenka

Cita de: KOEMAN en Mayo 28, 2008, 13:01:02 pm
Perdonad a tod@s pero aqui alguno que organizamos no sabemos catalan!!!!
No me molesta pero me gustaria saber lo que decis y preguntais para sumarme a la conversacion y/o responder a las posibles preguntas que haya.

Eskerrik asko
Moltes gracies
Muchas Gracias

otia es verdad perdon   :-X
mira q me lo comentaste ayer lo siento... :-[

ejjej
apartir de ya por lo meonos yo hablare en castellano chaaooo .loco2