[42] GALICIA - CC CALENDARIOS 2017 - 07/12/16

Iniciado por PutxoAskatu, Noviembre 13, 2016, 23:15:55 pm

Tema anterior - Siguiente tema

gael160963

... recibidos calendarios. Altan xa esta avisado.

moitas grazas polo traballo PutxoAskatu  .ereselmejor

PutxoAskatu

Martiinn

Xente da Coruña! Xa teño os almanaques.
Eu vivo en Oleiros e estudo en Riazor polo que malo será que non apañemos.
Mandademe o número por privado e xa argallamos.
Marcho que teño que marchar!

Senyit0

Calendarios recibidos!!  .palmas Moitas gracias ós organizadores!! apertas!

pepedafonte

Xa teño os calendarios!, qué chulos, como sempre!.
Grazas polo choio, Chovo!  .ereselmejor

chovo

Bueno pues ya están todos los de Pontevedra repartidos excepto el mío que quedo atrás en Vigo aunque ya está hablado con haizkolari. Gracias por el curro putxoaskatu  .palmas Nos vemos en la próxima  :-*

PutxoAskatu

Gracias a todos os que participáchedes e axudáchedes para levar a cabo a CC. Un pracer bater con xente coma vós!

Noneta

Enero 11, 2017, 20:29:16 pm #187 Ultima modificación: Enero 11, 2017, 20:31:16 pm por Noneta
calendarios recollidos! Grazas PutxoAskatu e Chovo e grazas Pacer por pilllalos en Ponte!

sagrey

Eu tamén xa os teño grazas a Martiin, e por suposto que a  PutxoAskatu! Grazas

PutxoAskatu

¿Hai alguén que lle falte o almanaque? E que fáltame un por repartir pero non sei a quén, penso que o que falta debe de ser algúns dos que ían para A Coruña, pero pódome equivocar. Por favor, se lle falta a alguén que se poña en contacto conmigo para darllo, que me sabe moi mal.

iosoms

Yo lo recibí ayer. Agradecer a PutxoAskatu por el esfuerzo y generosidad en organizar esto y a su colega por haberme traído los calendarios hasta Coruña. Un placer tratar con vosotros. Un saludo.

PutxoAskatu

El placer es nuestro iosoms, para eso estamos. Un saludo.

ongrip

Cita de: PutxoAskatu en Enero 17, 2017, 21:04:39 pm
¿Hai alguén que lle falte o almanaque? E que fáltame un por repartir pero non sei a quén, penso que o que falta debe de ser algúns dos que ían para A Coruña, pero pódome equivocar. Por favor, se lle falta a alguén que se poña en contacto conmigo para darllo, que me sabe moi mal.

O que tes e o meu que ainda non fun a por él e de momento vouno ter complicado, pero tranquilo que non me esquezo.
Saludos.

PutxoAskatu

Cita de: ongrip en Enero 18, 2017, 22:43:48 pm
O que tes e o meu que ainda non fun a por él e de momento vouno ter complicado, pero tranquilo que non me esquezo.

Tranqui Ongrip, cando poidas, xa o decía sen contar o teu. Isto é un misterio  ;D

haizkolari

Cita de: PutxoAskatu en Enero 20, 2017, 16:36:59 pm
Tranqui Ongrip, cando poidas, xa o decía sen contar o teu. Isto é un misterio  ;D

a min tamén se me traspapelou un... o de Chovo  :-[ , se alguén de Vigo ten pensado subir a Pontevedra que avise pra poder subirllo  ;)
A cabesa nom paaaaraaaaaa!!!!!!