[31] CORUÑA -COMPRA CONJUNTA CALENDARIO 2016 27/11/2015

Iniciado por CIMA, Octubre 26, 2015, 11:11:20 am

Tema anterior - Siguiente tema

PutxoAskatu

Altan, ¿ónde e a qué hora che ven ben quedar en Compostela o luns 21? Ó final non teño que traballar en todo o día, así que tanto me ten ir pola mañán ou pola tarde, cando a ti che vaia mellor. Xa me dis.

Californier

Buenas! Por diversos motivos, estos últimos meses apenas entré en el foro.... Ya sé que estoy completamente fuera de plazo, este año me toca quedarme sin calendario..., simplemente, si se da la casualidad de que sobre uno, me encantaría adoptarlo (previo pago, claro..... ) un saludo y feliz año a todos!

Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
Pa´que dormir en casa si se puede dormir por ahí...

Santaia70

Eu non vou poder acercarme a santiago, pero si tomar unhas estrellas con quen mo acerque a coruña  .borrachos
Primer brico: rele separador por 5 euros http://www.furgovw.org/index.php?topic=243237.msg2634204#msg2634204
"Esta historia dunha jira, epesou moi retorsida, dentro dunha furjoneta, que se chamaba Evangelina"

Pepinha

Boas, creo que mañán me van a chamar para empezar a currar, así que non creo que poda acercarme por Santiago, pero si os vas a deixar nalgún bar a min váleme perfectamente porque pasaría meu mozo recollelos sen problema.
Gracias!!

ALTAN

Boas de novo.
Poder estar na explanada do pazo de Congresos sobre as 1315 a quen poida vir.
OS calendarios da Coruña levaraos o 24 Ourent3, decidirme quen sodes da Coruña para darllos a el
OS de mais que non poidades maña facemos outra convocatoria outro dia

ALTAN

Cita de: ALTAN en Diciembre 20, 2015, 21:13:42 pm
Boas de novo.
OS calendarios da Coruña levaraos o 24 Ourent3, decidirme quen sodes da Coruña para darllos a el

Deixo o meu fono para contactar maña ou se non poderes vir 698146751

tony34

Hola,eu irei a Santiago martes e miércoles pero con pouco tempo por traballo así que podes darlle o meu a ourent3

buguii

Cita de: ALTAN en Diciembre 20, 2015, 21:13:42 pm
Boas de novo.

Hola, yo vivo en coruña , pero el 24 solo podría quedar antes de la una porque me bajo para mi tierra (Palencia), vuelvo el lunes, no se si podría quedar otro día con Ourent3 o antes de la una el 24

Ourent3

Cita de: buguii en Diciembre 21, 2015, 10:36:16 am
Hola, yo vivo en coruña , pero el 24 solo podría quedar antes de la una porque me bajo para mi tierra (Palencia), vuelvo el lunes, no se si podría quedar otro día con Ourent3 o antes de la una el 24

Pois non sei moi ben a que hora vou dar chegado a Coruña... tiña pensado chegar antes de comer, pero xa se sabe como son istas cousas...  .loco2

Tamén podo deixalo nalgún sitio que me digas... se e que non chego antes da unha...

Altan, xa imos falando para ver como e onde quedamos o 24!  .bien

ALTAN

Cita de: ALTAN en Diciembre 01, 2015, 00:55:15 am
ACTUALIZADOS PAGOS  31 CALENDARIOS 23:50 30NOV

- Putxoaskato.  01 Pack PAGADO Entregado
- Altan              02 Pack PAGADO
-Tony34           01 Pack PAGADO
-Jordilugo         01Pack PAGADO
-Homarus         02 Pack  PAGADO     
-Pepinha           02Pack PAGADO
-Ourent3          01 Pack  PAGADO
-Ares1487        01 Pack PAGADO
-Ongrip             01 Pack PAGADO
-Gael                 01 Pack PAGADO. Entregado
-Chedi               01 PACK
-Gigi                  01 Pack        PAGADO
- Furgofante       02 Pack PAGADO
-Martinfidelfermin 01 Pack PAGADO
-Xocas                01 Pack       PAGADO

-Anzoni               02 Pack PAGADO
-Teixugo              01 PACK PAGADO
-Foucellas             01PACK
-Santaia70            01 PACK PAGADO
-Buguii                  01PACK PAGADO

-Campero1961      01 PACK
-+Gvr                    01 PACK PAGADO
lacombi                  03PACK
-RRR                     01PACK
[/color][/b]

Anzoni

Yo tengo pedido dos calendarios y soy de A Coruña,  no se si los trae ourent el día 24 , pero me parece que me va a ser difícil quedar ese día...californier si sigues buscando un calendario te cedo uno si quieres sin problema

Ourent3

Cita de: Anzoni en Diciembre 23, 2015, 01:47:28 am
Yo tengo pedido dos calendarios y soy de A Coruña,  no se si los trae ourent el día 24 , pero me parece que me va a ser difícil quedar ese día...californier si sigues buscando un calendario te cedo uno si quieres sin problema

Eu vou mañá a Coruña, e vou quedar alí ata o domingo 27... así que eu non teño problema en quedar outro día, que vou andar por ahí...

@ALTAN, como facemos mañá pra quedar e recollelos calendarios? Teremos que facer unha lista dos que me levo eu, pra non facerme un lío...

Pepinha

Mañán pola tarde vou subir ao Milladoiro pola tarde, si vas a estar disponible pola tarde avísame e acércome sen problem, senón falamos para a semana. Grazas!

Jordilugo

+gvr

Cando colla o meu pode subir o teu a Lugo sen problema. O caso é quedar en Santiago para collelos, pasarei mañán moi tarde (non é oportuno) e volvo a pasar e voy cara Lugo pronto pero non sei exactamente cando .malabares
Busco SEPARADOR / REJILLA DE CARGA para WV T4.  http://www.furgovw.org/index.php?topic=250557.0

Busco BARRAS de CARGA para WV T4. http://www.furgovw.org/index.php?topic=295774.0