[31] CORUÑA -COMPRA CONJUNTA CALENDARIO 2016 27/11/2015

Iniciado por CIMA, Octubre 26, 2015, 11:11:20 am

Tema anterior - Siguiente tema

buguii

Ourent3

ALTAN

ALTAN

Vou mirar turnos para ver, o día 21 como o tedes OS que se podan achegar a compostela

Pepinha

Ourent3

Eu ata o día 24 non subo a coruña, ese día podería pasar por santiago.
Se non vai ben, volto a ourense o domingo 27, e tamén podería pasar por santiago.

Enviado dende o meu LT22i usando Tapatalk

PutxoAskatu

Eu o luns 21 podo achegarme pola mañán a Compostela. Pola tarde non podo polo traballo. Se non estás dispoñible pola mañán sempre mo podes deixar nalgún bar. Cantos problemas solucionan os bares.  .meparto

Jordilugo

Mmmmmm el viernes he de ir a Santiago.....sería posible.....

martinfidelfermin

Eu tamén teño que ir a Compos o venres... se poidera ser ese día mellor, senón o 21 fago por ir.

+gvr

O luns, moi probablemente, teño que ir á capital pero non teño claro a que hora porque non depende de min. Logo volto por Lugo por si a alguén lle ven ben.

Un saúdo!
Busco SEPARADOR / REJILLA DE CARGA para WV T4.  http://www.furgovw.org/index.php?topic=250557.0

Busco BARRAS de CARGA para WV T4. http://www.furgovw.org/index.php?topic=295774.0

ALTAN

Ok, os que poidan a maña do 21 podemos quedar.
Ourent3 se non tes inconvinte en achegar os calendarios da Coruña xenial,xa comunicamos para quedar o 24 cando pases.

dia 21 pola maña quen pode para preparar os calendarios dese dia?

Este venres para min imposible quedar

PutxoAskatu

Eu podo Altan, ata a unha da tarde, logo teño que voltar que entro ás 2 no choio.

Ourent3

Cita de: ALTAN en Diciembre 16, 2015, 01:43:33 am
Ourent3 se non tes inconvinte en achegar os calendarios da Coruña xenial,xa comunicamos para quedar o 24 cando pases.

Por min sen problema!! Despois na Coru xa quedaríamos nalgún sitio que nos quede ben a todos! .bien

Ares1487

Buenas tardes, si podeis llevar mi calendario junto con los que se van para la coru seria perfecto. Un saludo.
Los amigos son como los radares, aunque no los veas estan ahí.