[062] GALIZA -COMPRA CONJUNTA CALENDARIO 2014 - CERRADA -

Iniciado por gael160963, Noviembre 06, 2013, 23:00:46 pm

Tema anterior - Siguiente tema

Trasladador

De haber estado más atento (que no pude porque mi ordenador había cascado) podía haberte dicho que hoy venía un familiar mío de Santiago a Coruña y podía traerse los de la zona, o al menos el mío  .loco2

Dime por privado por dónde sueles rondar por las mañanas y te mando a una persona a buscar el mío y el excedente!!

.loco1

gigi

t3

Grazas Gael, acabo de receber os almanaques, e unha vez mais vexo que a nosa lingua e ninguneada por aqueles que a descoñecen, non pasa asi con outras, refirome a que  os dias da seman en galego son
Luns, Martes, Mercores (non mercoles), Xoves, Venres (non véndres) Sabado e Domingo.
Ti non tes a culpa xa o sei pero ¿é que sempre teñen que ter erros na nosa lingua?, tan enfarragoso é preguntar como se escribe determinada palabra?. Si te podes por en contacto co reponsable dos almanaques, fai favor e comentallo.
E repito grazas polo curro
Un Pobo que non defende a sua identidade está condenado a desaparecer

Dou por perdido o perdido
E recollo o que quedou
E co que me queda vou
Seguindo o meu percorrido

[flash=100,100]http://www.youtube.com/v/0KjZHu-duEI[/flash]

gael160963

Cita de: Trasladador en Diciembre 20, 2013, 23:45:52 pm
De haber estado más atento (que no pude porque mi ordenador había cascado) podía haberte dicho que hoy venía un familiar mío de Santiago a Coruña y podía traerse los de la zona, o al menos el mío  .loco2

Dime por privado por dónde sueles rondar por las mañanas y te mando a una persona a buscar el mío y el excedente!!

.loco1

... hasta el 25 no voy a Santiago, en cuanto llegue te mando el privado... y no insistas por lo del excedente, ya lo tengo en cuenta hombre  ;)

gael160963

Cita de: t3 en Diciembre 21, 2013, 23:00:56 pm
Grazas Gael, acabo de receber os almanaques, e unha vez mais vexo que a nosa lingua e ninguneada por aqueles que a descoñecen, non pasa asi con outras, refirome a que  os dias da seman en galego son
Luns, Martes, Mercores (non mercoles), Xoves, Venres (non véndres) Sabado e Domingo.
Ti non tes a culpa xa o sei pero ¿é que sempre teñen que ter erros na nosa lingua?, tan enfarragoso é preguntar como se escribe determinada palabra?. Si te podes por en contacto co reponsable dos almanaques, fai favor e comentallo.
E repito grazas polo curro

... non miraches ao remate si tiña "fe de erratas" .... a ver si lla poñen o próximo ano  ;D

t3

Cita de: gael160963 en Diciembre 21, 2013, 23:06:20 pm
... non miraches ao remate si tiña "fe de erratas" .... a ver si lla poñen o próximo ano  ;D

O peor é que non so este ano, todolos anos cometen erros, pero coido que so na nosa lingua, nin que fora tan dificil?, i esto daría pe para unha tese, asi que mellor remato aqui.
Apertas
Un Pobo que non defende a sua identidade está condenado a desaparecer

Dou por perdido o perdido
E recollo o que quedou
E co que me queda vou
Seguindo o meu percorrido

[flash=100,100]http://www.youtube.com/v/0KjZHu-duEI[/flash]

uzalordenes

eu estou anotadna coruña pero poderiamo coller un compañeiro de santiago se che ben mellor

gael160963

Cita de: uzalordenes en Diciembre 23, 2013, 23:12:34 pm
eu estou anotadna coruña pero poderiamo coller un compañeiro de santiago se che ben mellor

... o xoves estarei por Santiago, mándame un privado para contactar con el.

Tamén intentarei poñerme en contacto con pepedafonte e mando os de Pontevedra ....a ver si chego a tempo  .malabares 
Cita de: pepedafonte en Diciembre 20, 2013, 00:33:55 am
Eu podo pasar por Santiago o luns 23 e regreso a Pontevedra o 26, podo recoller os de Pontevedra pero ó mellor é tarde e alguén pasa antes a recollelos.... A miña oferta queda feita!  ;)

uzalordenes

Eu estou en ordes e podo ir recoller os da coruña pero non vos cadra moito para recollelos pero como queirades

fonte

AVISO ZONA VIGO - PORRIÑO - BAIXO MIÑO

El domingo 29 de diciembre entre las 11:00 y las 13:00
tendrá lugar la entrega de calendarios del foro.

Estaré en la cafetería  "Camaleón" en Samil - VIGO.
[/size][/b]

carlos a

haber si envió ala jefa ,por motivos de trabajo  >:(

XAVIÑAN

Hola, si queredes ofrezome para repartirlos na Coruña, dispoño dun local con horario comercial e enton pode vir a xente a recollelos cando poda.

Sau2

gael160963

Cita de: XAVIÑAN en Diciembre 27, 2013, 23:48:45 pm
Hola, si queredes ofrezome para repartirlos na Coruña, dispoño dun local con horario comercial e enton pode vir a xente a recollelos cando poda.

Sau2

... eso estaría ben  ;)

barreiros170

Eu ofrezome para a zona de Ferrolterra , tamen teño local con horario comercial.
O que mos ten que traer alguen, que son autónomo e teño que currar estes días , haber si se fai un peso.
Para qué se recollan non hai problema.

virax891

Muchas gracias a todos los que habéis hecho posible la distribución y entrega de los calendarios, y en particular a Pepe da fonte por su amabilidad.

Saludos a todos, y feliz entrada de año.