[MANRESA] GENTE DE MANRESA Y RODALÍAS, NOS VEMOS LAS CARAS?

Iniciado por ricky, Febrero 08, 2008, 00:25:44 am

Tema anterior - Siguiente tema

fandelat3

Hola a todos, estoy aburrido en casa, y se me ha ocurrido, hacer un logo, y es este:

*imagen borrada por el servidor remoto[/url]

Acepto todo tipo de criticas. También lo he colgado en el grupo de Manrussia Van's de facebook

origuli

doncs jo no critico, pero aporto, i si a mes de la T1 hi hagués una T2, T3 T4 i T5, apart d'alguna altra furgo (altresmarques) ?? seria molt complicat???

jijijiji

.....

pero queda guapo...!!!

jo me'l posaria, només perque la gent em preguntés que vol dir Manrusia Van's!!!

(ahh pero jo a l'estiu tambe en dic Manrrakeich de la nostra ciutat eh...jejejeje) !!!

¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡   JUNTOS    SOMOS   HURACÁN    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

fandelat3

Julio 10, 2012, 19:09:59 pm #2042 Ultima modificación: Julio 10, 2012, 19:40:27 pm por fandelat3
Cita de: origuli en Julio 10, 2012, 19:05:23 pm
doncs jo no critico, pero aporto, i si a mes de la T1 hi hagués una T2, T3 T4 i T5, apart d'alguna altra furgo (altresmarques) ?? seria molt complicat???

jijijiji

.....

pero queda guapo...!!!

jo me'l posaria, només perque la gent em preguntés que vol dir Manrusia Van's!!!

(ahh pero jo a l'estiu tambe en dic Manrrakeich de la nostra ciutat eh...jejejeje) !!!

origuli, no hi haurià cap problema en fer lo d'altres marques, el que pasa, es que ho he fet així, perquè el fons del bages, es de color beix i no blanc com el d ela furgo, pero fen la comarca més petita si que es poden afegir furgos.

Crec que el quin he fet, si es volguessin fer adhesius, si que es podria, en canvi l'altre amb més furgos, fer-lo servir per imatge

I dient Manrrakeich ara a l'estiu, tambè tens molta raó

fandelat3

Tal com m'ha demanat l' origuli, n'he fet una altre amb algunes furgos, i totes les VW. A mi em s'embla que esta bastant ple. Pero vosaltres opineu.

Furgos posades:

- Volkswagen T1 / T2 / T3 / T4 / T5
- Citroen Jumper (sotre baix)
- Opel Vivaro
- Fiat Ducato (sostre sobre elevat)

I aquest es el resultat:

*imagen borrada por el servidor remoto

pintor

Estoy con tigo origuli...le falta un pokito de vida... Pero esta guapo...sombrero

fandelat3

Cita de: pintor en Julio 10, 2012, 19:42:54 pm
Estoy con tigo origuli...le falta un pokito de vida... Pero esta guapo...sombrero

Pintor, y que te parece el nuevo, con más furgos?

pintor

Yo para mi gusto.metería un par de Fuegos dentro del mapa..t1 t2..lo típico..no se

fandelat3

Cita de: pintor en Julio 10, 2012, 19:48:30 pm
Yo para mi gusto.metería un par de Fuegos dentro del mapa..t1 t2..lo típico..no se

Ya, esta era mi idea principal, pero no he encontrado ningún mapa vació con fondo blanco. Creo que cogere una con todos los municipios marcados, y borrarlo yo

origuli

jo treuria alguna gran volum i posaria les altres al voltant del mapa jijiji...  .loco2
¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡   JUNTOS    SOMOS   HURACÁN    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

pintor

Alguna prueba más aver como keda...origuli tenemos una birra pendiente...mamon..jejejejeje

fandelat3

Primer probare, aixo de posar-ne alguna dintre el mapa, i presento el resultat

fandelat3

Ja n'he fet un, que si volguessim, el podriem fer adhesiu. Aquí hi ha el resultat:

*imagen borrada por el servidor remoto

pintor

el último k as exo esta guapo..pero con la fuego en medio...

fandelat3

Cita de: pintor en Julio 11, 2012, 18:11:32 pm
el último k as exo esta guapo..pero con la fuego en medio...

Y el nombre que quede dividido por la furgo?