[CATALUNYA] [17|JUL|11] I KDDA BRICOS BARCELONA o TARRAGONA

Iniciado por TANQUE T3, Abril 29, 2011, 19:59:02 pm

Tema anterior - Siguiente tema

rkrjacint

si no es una cosa molt gran, conteu amb mi! L'obella negre!
Sueño mas que duermo!

Albert99_7

Yo intento estar-hi, casi seguro que si pero los domingos.....

BENBEN

ibersoul

Oooh!
Jo no podré, estaré al meeting d'uns amics www.panscrapers.com.. Sino és aquesta a la propera!

budialen

Cita de: ibersoul en Junio 16, 2011, 20:11:10 pm
Oooh!
Jo no podré, estaré al meeting d'uns amics www.panscrapers.com.. Sino és aquesta a la propera!

ostis! aniràs en furgo? nosaltres també tenim pesat anar-hi segurament el dissabte
té molt bona pinta!!

air-cooled's for ever!!! ( i water-cooled també  ;D)

TANQUE T3

Visto que esta fecha no gusta mucho...intentaré hablar con todos los implicados(nave, profesores) y mirar otras fechas!
mañana digo algo!

Morfina

vaya, a mi no me iba mal  :-\ . El finde de antes, 8-9-10 julio, creo  que hay kdd. ya dirás algo

ibersoul

Cita de: budialen en Junio 16, 2011, 20:49:59 pm
ostis! aniràs en furgo? nosaltres també tenim pesat anar-hi segurament el dissabte
té molt bona pinta!!

air-cooled's for ever!!! ( i water-cooled també  ;D)

Doncs si, amb la furgo que hi haurà zona d'acampada, i a sobre dissabte nit hi ha festeta i punxem un colega i jo per amenitzar l'assuntu!!

Aviam si ens veiem allà!

Inuk

TanqueT3,

No et desanimis!

Juny, juliol,  agost i part de setembre, són el mesos més complicats per organitzar coses perqué s'ajunten moltes "convocatories" de tot tipus.

Jo mateix segueixo interessat en la Kdda-bricos, peró no m'he apuntat i no he dit res perqué en aquestes dates, fins l'ultim moment no sabré si podré assistir.

Anim!

I moltes gracies per els teus esforços en organitzar-lo.  .ereselmejor

Salut

TANQUE T3

Cita de: Inuk en Junio 17, 2011, 10:28:10 am
TanqueT3,

No et desanimis!

Juny, juliol,  agost i part de setembre, són el mesos més complicats per organitzar coses perqué s'ajunten moltes "convocatories" de tot tipus.

Jo mateix segueixo interessat en la Kdda-bricos, peró no m'he apuntat i no he dit res perqué en aquestes dates, fins l'ultim moment no sabré si podré assistir.

Anim!

I moltes gracies per els teus esforços en organitzar-lo.  .ereselmejor

Salut

Desanimat no el que pasa es que intento es que li vagi bé a la majoria de la gent, lligaró amb la disponibilitat del professor i de la nau!
M'agradaria fer la primera Kedada abans de l'estiu, per anar trencant el gel.
Gracies pels comentaris!  ;)

BENBEN

Ojala me cuadre la fecha definitiva y pueda ir ;D ;D ;D

tnttgn

No corre molta pressa tampoc.
Es una pena haber-ho de moure tant. ara fa bon temps i la gent aprofita.
Si no pot ser en properes dates es deixa per més endavant quan el fred ens tregui les ganes de sortir cada cap de setmana, ademés de haber-hi poques quedades o moltes menys que ara.

Una altra cosa será que se'ns espatllin les furgos i ens penedim de no haber-ho fet ara. ;D

Salut

TANQUE T3

Definitivamente y si no hay otra vez imprevistos hay dos fechas en las que teoricamente disponemos de nave y de profesor y són las siguientes:
- domingo 3/07/2011
- domingo 17/07/2011
Sé que hay diferentes kedadas en esas fechas pero es practicamente imposible encontrar un fin de semana libre.
Propongo para que la asistencia sea màxima que se vote por uno de estos fines de semana.
El dia de 24 de junio (Sant Juan) se cerrara la votocion!
ok?  ;)

amibola

Hello!
yo no me habia apuntado por que normalmente curro de noche.
Voto por el dia 3, allí nos vemos, sea el dia que sea!
;)
Si la vida se deja yo le meto mano, si no carretera y manta!

Dom 1