[MANRESA] GENTE DE MANRESA Y RODALÍAS, NOS VEMOS LAS CARAS?

Iniciado por ricky, Febrero 08, 2008, 00:25:44 am

Tema anterior - Siguiente tema

txarnego

Algú puja avui? Intentré localitzar al Jose que ronda per aquí. El Mauri i l'Alba pujaran una estona i jo també quan posi la nena a dormir.
mbp de donde eres? No seras de Santpedor? Es que casi cada día veo una igual aparcada en la calle de camino a casa.
No conozco a la mitad de ustedes la mitad de lo que querría; y lo que querría es menos de la mitad de lo que la mitad de ustedes merece...

mbp

Noviembre 05, 2010, 19:30:15 pm #1981 Ultima modificación: Noviembre 06, 2010, 18:09:28 pm por mbp
No soc de Santpedor, però jo també he vist per Manresa una furgo com la meva, si no recordo malament amb una enganxina de La Cabreta.. que curiosament també porten en un altre furgo Space més vella..
Salut!!

txarnego

Ma demana el Peny si algú pujarà el divendres al decartón
No conozco a la mitad de ustedes la mitad de lo que querría; y lo que querría es menos de la mitad de lo que la mitad de ustedes merece...

MISTU

Cita de: txarnego en Noviembre 17, 2010, 19:56:50 pm
Ma demana el Peny si algú pujarà el divendres al decartón

Malament, estic en paradero desconegut, jajajaja, ja voldria, pero no em podre escapar l'avi, esta ja per l'inserso,  .loco2, una cossa la T3 ambulancia, va sortir de Suria, i la tenien la creu roja de manresa, la va comprar un soci d'un famos club de vw de cuyo nombre no kiero acordarme, ke volies dir amb el sms, ke estava estavellada o tirada en la cuneta? averiada??, per cert ja vola la teva amb el turbodieserrr
Barça mes ke un club..
Per una Catalunya lliure....
Visca la democracia d'akesta casa....
Catalunya una nació...
Cami per la llibertat, nomes n'hi ha un, i es l'independencia...

locovw

Cita de: MISTU en Noviembre 17, 2010, 21:32:57 pm
Malament, estic en paradero desconegut, jajajaja, ja voldria, pero no em podre escapar l'avi, esta ja per l'inserso,  .loco2, una cossa la T3 ambulancia, va sortir de Suria, i la tenien la creu roja de manresa, la va comprar un soci d'un famos club de vw de cuyo nombre no kiero acordarme, ke volies dir amb el sms, ke estava estavellada o tirada en la cuneta? averiada??, per cert ja vola la teva amb el turbodieserrr

la t3 de suria de les mines dius?perque si es aquesta la tenen uns xavals que vaig coneixer aqui a la trobada d'Andorra. Si no es aquesta ja no se...
Carpe Diem, aprovecha el momento y no dejes escapar la oportunidad de viajar con una furgona por el mundo que nos rodea

MISTU

Cita de: locovw en Noviembre 17, 2010, 21:52:12 pm
la t3 de suria de les mines dius?perque si es aquesta la tenen uns xavals que vaig coneixer aqui a la trobada d'Andorra. Si no es aquesta ja no se...

jo diria la mateixa, aixo el txarnego, ka la vist???
Barça mes ke un club..
Catalunya una nació...

txarnego

Semblava com si hagués sortit de la carretera, i com que una mica abans d'arribar a la sortida del carreful no hi ha voral... i hi eren els mossos aparcaos al darrera.
La furgo (després de molt insistir) ja està en procés. Ahir vaig estar xafardejant i estaven acoplant-hi los componentes... Han posar la corretja de distribuició nova i m'han dit que em passi demà a la tarda a veure com està.
El motor me'l vaig mirar bé i posa en rotulador "Cordoba 140.000 bueno". Jajajajajajaja only 140.000 quilòmetres de res (teniendo en cuenta que cuando compré la fragoneta marcaba más de 300.000...).
Buenu, aixins què? No puja ningú?
Ja sabeu a qui votareu?
http://www.e-noticies.tv/canales/e-curiositats/primero-montilla-y-ahora-carmen-de-mairena-11702.html

MISTU

collons una altra amb pana, llastima i aixo ke semblava en bon estat 25000km reals, pero a estat molts anys parada, el teu motor segurs ke es GUENORRRRRRRRRRRR, jajajajja, a veure si no et veurem a passar, de tant rapid, dema no crec ke pugi, segur ke no els avis es van a dormir aviat, i per votar NO SIGUEU RUCS I MIREU KE HAN FET AKEST TEMPS TOTS PLEGATS, JO NO PERDRIA UN DIA AMB TONTERIES I SORTIRIA A VOLTAR AMB LES FURGOS, AIXO SEGUR KE ES PROFITOS, salut.

Barça mes ke un club..
Catalunya una nació...

locovw

doncs llavors si que és la furgo dels xavals aquestos, són una parella una mica més grans que nosaltres...bona gent, una llàstima perque és la primera que tenien i la volien arreglar
Carpe Diem, aprovecha el momento y no dejes escapar la oportunidad de viajar con una furgona por el mundo que nos rodea

Llaunes

ostres aquesta firgo la volia comprar un colega meu daki el poble i ni demanaven 3000 euros.suposo que barateta per les averies que pogues tenir no?

Salut.
Iepala,iepala!

MISTU

Cita de: Llaunes en Noviembre 19, 2010, 03:09:27 am
ostres aquesta firgo la volia comprar un colega meu daki el poble i ni demanaven 3000 euros.suposo que barateta per les averies que pogues tenir no?

Salut.

Hola, mes aviat els de L'ASSAMBLEA DE LA CREU ROJA DE MANRESA, van sortir ben parats, treien-se akesta furgo de les cotxeres, un dia un preu, un altre dia un altre com la borsa, llastima ke fes aigua, pero tant de temps parada tampoc els i es bo, salut.
Barça mes ke un club..
Catalunya una nació...

Llaunes

Iepala,iepala!

MISTU

Barça mes ke un club..
Catalunya una nació...

txarnego

MISTU

Barça mes ke un club..
Catalunya una nació...