[MANRESA] GENTE DE MANRESA Y RODALÍAS, NOS VEMOS LAS CARAS?

Iniciado por ricky, Febrero 08, 2008, 00:25:44 am

Tema anterior - Siguiente tema

txarnego

No conozco a la mitad de ustedes la mitad de lo que querría; y lo que querría es menos de la mitad de lo que la mitad de ustedes merece...

MISTU

Cita de: txarnego en Septiembre 03, 2010, 19:03:26 pm
Alguno sube hoy?

l'avi mistu fara acte de presencia, ke encara soc viu..... cap alla quarts d'once, fis d'aki un moment.

Barça mes ke un club..
Per una Catalunya lliure....
Visca la democracia d'akesta casa....
Catalunya una nació...
Cami per la llibertat, nomes n'hi ha un, i es l'independencia...

txarnego

No conozco a la mitad de ustedes la mitad de lo que querría; y lo que querría es menos de la mitad de lo que la mitad de ustedes merece...

txarnego

Septiembre 10, 2010, 19:49:22 pm #1938 Ultima modificación: Septiembre 10, 2010, 19:59:24 pm por txarnego
*imagen borrada por el servidor remoto

Uploaded with ImageShack.us
Esto se lo curró la Eli el otro día mientras yo me fumaba un petilla

locovw

Cita de: txarnego en Septiembre 10, 2010, 19:49:22 pm
*imagen borrada por el servidor remoto

Uploaded with ImageShack.us
Esto se lo curró la Eli el otro día mientras yo me fumaba un petilla

que es de tu veloz furgoneta?
jajja a no que está en dique seco!!jajaja
Carpe Diem, aprovecha el momento y no dejes escapar la oportunidad de viajar con una furgona por el mundo que nos rodea

txarnego

La fragoneta aún está pendiente de cambio de motor. Me paso al 1.9 td. Mientras tanto a cagalme en todo cada vez que me cruzo con una (excepto si son t5 o t2 doka rat look  :P)

locovw

Cita de: txarnego en Septiembre 11, 2010, 11:21:22 am
La fragoneta aún está pendiente de cambio de motor. Me paso al 1.9 td. Mientras tanto a cagalme en todo cada vez que me cruzo con una (excepto si son t5 o t2 doka rat look  :P)

si te cruzas con una doka rat look avisame que yo también fliparé!!!jajaj
Carpe Diem, aprovecha el momento y no dejes escapar la oportunidad de viajar con una furgona por el mundo que nos rodea

origuli

heu vist les dos T1 del del silenci... la que porta el nom de la disco, i la blava amb PORSCHE escrit gros en blanc als costats...
aquest tio va del pal, qui pogués...  .loco1
¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡   JUNTOS    SOMOS   HURACÁN    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

locovw

Cita de: origuli en Septiembre 11, 2010, 15:29:43 pm
heu vist les dos T1 del del silenci... la que porta el nom de la disco, i la blava amb PORSCHE escrit gros en blanc als costats...

la de silenci es una caca...que es brasilera...

y l'altra és una delicatese com poques hi han, te una restauració que fa por!!!a de venir un dia a la trobada, ja el tenim avisat

origuli

po la blava porta motor porsche?!??! quin porta...ahir la vaig veure voltant pel carrer, pero de lluny.,..
¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡   JUNTOS    SOMOS   HURACÁN    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

locovw

Cita de: origuli en Septiembre 12, 2010, 01:15:14 am
po la blava porta motor porsche?!??! quin porta...ahir la vaig veure voltant pel carrer, pero de lluny.,..

porta motor d'origen creec o una mica potenciat, hi ha una presentació al foro de la furgoneta

MISTU

Cita de: origuli en Septiembre 12, 2010, 01:15:14 am

la blava porsche, res un VINTAGE, acollonant amb la mecanica original de 30cv, per flipar, kin carmelet, la brasilera CACA LA VACA, Oriol t'envio un privat, records.
Barça mes ke un club..
Catalunya una nació...

MISTU

Cita de: txarnego en Septiembre 11, 2010, 11:21:22 am

a veure si espabila el mecanic, jajajaj, ja li as portat el motor?, sino avisam i et dono un cop de ma, escolta m'has pogut mirar allo, ke varem parlar el divendres?, salut.
Barça mes ke un club..
Catalunya una nació...

MISTU

Cita de: origuli en Septiembre 11, 2010, 15:29:43 pm

La blava es de l'oleguer i treballa al silenci, casualitats de la vida, al mateix temps ke silenci compraba akesta per fer-ne propaganda de la disco, ell, sense tenir res a veure va comprar la blava a Chequia, de cop i volta dues T1 juntes, sense res a veure aixo si molt diferents l'una de l'altre, ja portem tres T1 a Manresa, i aviat caura una altra, salut.
Barça mes ke un club..
Catalunya una nació...

Llaunes

Ei gent si voleu veure el color original de la T1 de silenci entreu a la pagina de la furgo.net ke la van comprar alla kuan jo vax comprar la meva.

Flipeu!estaven entre comprar akesta o una t5 transporter!

Aixo es es colomo!!!!! .panico
Iepala,iepala!