[CATALUNYA] [BARCELONA] [LOS JUEVES] REUNION SEMANAL LIBRE

Iniciado por cresteo, Mayo 17, 2007, 12:48:46 pm

Tema anterior - Siguiente tema

Ves

grgrgrgrgrgr  AAAAAAAiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii omaaaaaaaaa que ricaaaass!!!!!!!

haver Kim que vas a traer para no repetir jejejejejeje

Dau i Fitxa

tarta de manzana semicasera os va bé???

Aquesta tarda vaig a per la furgui... per cert... portará un look nou...  :roll:

apart del ves vestit de hawaiana... no vindrá cap hawaiano??? es indispensable que vinguin un parell a fer-nos una dansa a les noies, d'aquelles que fan ells (unga puka kanga laaaaa....)

Per cert, jo voto per ni aletes ni pits... LLIBERTAT ALS POLLASTRES!!! SI NO TORTUREM ELS TOROS... PERQUE SÍ ALS POLLASTRES??? ES QUE SON INFERIORS? NOMÉS PERQUE NO TENEN BANYES??? aissss... estos carnívoros....

CATALUNYA ANTITAURINA I ANTI CARNIVORA!!!

markintosh

Dau i Fitxa

siiii claaaarooooo... de silicona no??? i el següent comentari es: eran pollos suicidas, nadie los quiso matar, fueron ellos...  .lengua2 jajajajajajajja

Jo porto el postre, pero aquesta setmana em dona temps de fer-ho, res de prefabricat... ( i ja em porto un bocata de formatge)

Ves

ostres Laureta, que jo sapiga no se hacen corridas de gallos, ni sanfermines gallunos, aunque algun gallito surt escaldat   .meparto

pero vamos las vanderilles dels pollos que son agulles de copuntura  .meparto

mare meva, si jo no dic que no els matin per menjar, pero collons no juguis amb ell avanç de torturalo per previament matarlo.  .lengua2

en fin seguimos mañana noche, no sea que nos chapen el hilo.......  .malabares

Dau i Fitxa

jajajaja, res home, que ja sé que amb vosaltres tinc la causa perduda...  ;) que os agrada masa la carn...

demá seguim parlant si vols, pero será mes productiu parlar de qué fem el cap de setmana.

toneeeeeeeeets

kim deadhead

El Ves de hawaiana...hostia...hostia...no me lo pierdo...
¿Teyla pujo més cava?....
Si tinc temps faré alguna cosa vegetal i alguna coseta més....!

Dau i Fitxa

Cita de: kim deadhead en Agosto 04, 2010, 19:32:22 pm

he llegit VEGETAL????? yuuuhhhuuuu  encara no ens coneixem, pero tens ració extra de pastís de poma!!!

Teyla

Cita de: Ves en Agosto 04, 2010, 09:43:26 am
Bueno ya que no podras subir te adelanto lo del jueves, para que lo haga la teyla con una foto borrosa prefiero hacerlo yo mismo.

Para todos ustedes el modelito de este verano en Montjuic.................

Ala delarco esto que te pierdes, que seguro que con la cremita de orujo hasta me tiras los trasto tontorron  .meparto

Heeeeee se mira pero no se toca he...... majetes.

GUAPA... MAZIZORRA

joer... quin "tipillo" q tens !! el que no acabo d'entendre és el moreno "paleta"...

Sidruuuuuuuuuuu.... ja tinc telèfon de nou... !!! je je je .. per descomptat que també n'hi haurà per tu...
i jo que et feia per terres franceses....

Cita de: kim deadhead en Agosto 04, 2010, 19:32:22 pm

Kim, si portes una ampolleta em faràs un favor... es que no vinc amb la furgo !!! DEU NOS GUARD passés alguna cosa... que DIVENDRES MARXO .......  .panico  .meparto  .loco2

Sidru

Ets un solet, Teyla! Si no falla res, demà ens veiem!

Cita de: Teyla en Agosto 04, 2010, 21:20:57 pm
GUAPA... MAZIZORRA

joer... quin "tipillo" q tens !! el que no acabo d'entendre és el moreno "paleta"...

Sidruuuuuuuuuuu.... ja tinc telèfon de nou... !!! je je je .. per descomptat que també n'hi haurà per tu...
i jo que et feia per terres franceses....
Kim, si portes una ampolleta em faràs un favor... es que no vinc amb la furgo !!! DEU NOS GUARD passés alguna cosa... que DIVENDRES MARXO .......  .panico  .meparto  .loco2

markintosh

Ves, lo que te has perdido por estar ensayando las danzas de mañana. Pedazo ruta que nos ha metido el cabrón del sherpa, flipante, con pájara incluida (mía). A ver si a la próxima te apuntas y no nos sales con excusas de esas que ya nos tienes acostumbrados  ;D

Mañana nos vemos y en mi caso me despido hasta septiembre que me pirooooooooo, yujuuu, joer que ganas tengo de rodas un poquillo con la furgo

delarco

Cita de: Ves en Agosto 04, 2010, 09:43:26 am

Ala delarco esto que te pierdes, que seguro que con la cremita de orujo hasta me tiras los trasto tontorron  .meparto

Buah con este modelito te meto dentro de la fragoneeeeta y te la meto y te la saco hasta que le saquemos los bollooooooos jajajajajajja

INDICE de EXTRAÍBLES:  maleteros, cajón, plataforma, suelo deslizante...   
http://www.furgovw.org/index.php?topic=178973.0

markintosh

firewheels

Que bueno!!!!!  .meparto Ihoputa el tio y con la mujer y los crios al lao!!!!  .meparto

delarco

eeeeeeeeeese era markintosh ese jajjajajajajajajajaja si es que no hay nada mejor que estar rodeado de frikis jajajajajajajajaja

INDICE de EXTRAÍBLES:  maleteros, cajón, plataforma, suelo deslizante...   
http://www.furgovw.org/index.php?topic=178973.0