[MANRESA] GENTE DE MANRESA Y RODALÍAS, NOS VEMOS LAS CARAS?

Iniciado por ricky, Febrero 08, 2008, 00:25:44 am

Tema anterior - Siguiente tema

MISTU

Cita de: origuli en Junio 29, 2010, 22:49:24 pm
Doncs txarnego, em sembla que els han demanat, i ara els tindran alla fent bonic...vaya tela, em diu el xaval ahir, mira ha passat un tio a demanar tres peçes d'una T3 i ja li he trobat, demà les tinc aqui! jejeje...
jo avui hi he deixat la meva, li toca la distribució i ja tremolo...aiiaia....pero bueno, tot sigui per mantenir-la a tope!
jo ja no crec que pugi fins passat vacances, a veure si ens veiem alguna hora beneits...

Mistu, t'han dit algo aquells?!?

salut!!

SPANIEN IS DIFERENT, jajajja, m'han de trucar akest finde, ja et comento, records.
Barça mes ke un club..
Per una Catalunya lliure....
Visca la democracia d'akesta casa....
Catalunya una nació...
Cami per la llibertat, nomes n'hi ha un, i es l'independencia...

MISTU

Cita de: txarnego en Junio 30, 2010, 19:36:18 pm
Em sap greu però de 10€ a 90€ hi ha una mica de diferència... També em va dir que anés al Ponce però per tal de no entrar a Manresa vaig optar pel Vilarmau. L'altra opció era el serial kombi.

o a MISTU VW PARTS ONLY.................
Barça mes ke un club..
Catalunya una nació...

peny

X molts anys Mistu!!   .bañera
Algu pujara dema al deca? jo aumillor em passo una estoneta kuant plegui a les 11!  .panico
Salut  .europa  .follando

Para un viaje cualquier maleta vale.En caso de guerra todo coño es trinchera.Cuando las ganas de follar aprietan ni los culos ni los muertos se respetan.12345 por el culo te la hinco.

MISTU

gracies peny, em sap greu, pero dema no podre pujar i aixo ke tinc ganes de pujar, pero no m'atrapo les hores, i sobretot veure la penycamperbusssssssssssssssssssssss, Txarnego, trucam i kedem un altre dia, si vols, salut
Barça mes ke un club..
Catalunya una nació...

txarnego

Ei penya. Este viernes estem convidats a la despedida del Jose, que marxa a La Isla Bonita...
No conozco a la mitad de ustedes la mitad de lo que querría; y lo que querría es menos de la mitad de lo que la mitad de ustedes merece...

brinzon

Cita de: peny en Julio 01, 2010, 12:47:17 pm
X molts anys Mistu!! 
Algu pujara dema al deca? jo aumillor em passo una estoneta kuant plegui a les 11!  .panico

Yo estuve un rato...pero allí no aparecio nadie :roll:

Ricky te debo una llamada, se que al final arreglaste el tema... .malabares

MISTU

Cita de: txarnego en Julio 05, 2010, 19:03:16 pm
Ei penya. Este viernes estem convidats a la despedida del Jose, que marxa a La Isla Bonita...

collons, intentare escapar-me, pero no o asseguro, salut.
Barça mes ke un club..
Catalunya una nació...

txarnego

Pos mañana intentaré robarle el golf a mi marre, que haig de dur la furgo a cal doctor pa que me la deje como nueva...
No conozco a la mitad de ustedes la mitad de lo que querría; y lo que querría es menos de la mitad de lo que la mitad de ustedes merece...

MISTU

eiii akest mati anaves davant meu per l'expobagesssssssssssss
Barça mes ke un club..
Catalunya una nació...

peny

Ei Brinzon yo me pase i tampoco avia nadie i me fui..
Pues a lo mejor nos vemos oi un ratito x el deca. si ai alguien clar..  ;)  .besos  .dientes   .meahogo
Ricki manifiestateeeeeeeeeeee!!
saludos
Para un viaje cualquier maleta vale.En caso de guerra todo coño es trinchera.Cuando las ganas de follar aprietan ni los culos ni los muertos se respetan.12345 por el culo te la hinco.

txarnego

avui ja és l'ultim dia del Jose que demà marxa

MISTU

Cita de: txarnego en Julio 16, 2010, 17:48:31 pm
avui ja és l'ultim dia del Jose que demà marxa

os tinc oblida'ts com ke marxa de vacances???
Barça mes ke un club..
Catalunya una nació...

txarnego

Cita de: MISTU en Julio 18, 2010, 10:30:49 am
os tinc oblida'ts com ke marxa de vacances???

De vacanses no, pa siempre.
Algú puja avui?

MISTU

Cita de: txarnego en Julio 23, 2010, 16:33:14 pm
De vacanses no, pa siempre.
Algú puja avui?

collonsssssssssssssssssssssssss ke dius, a on?, em sap greu pero ja porto l'uniforme de nit, no pujo.
Barça mes ke un club..
Catalunya una nació...

ricky

Señores!!!!!

yo también en 4 días me voy a mi asturias querida y, a la vuelta, me voy también de Manresa... :o como Jose...

abandono el Bages y me voy a Girona...una nueva etapa laboral y personal se abre...

así que habrá que hacer una despedida, no? pero a finales de agosto...

un placer el haber compartido con vosotros este vicio que tenemos, intentaré subir algún viernes si me lo pedís... ;D

Pero seguiré aquí cerca...vigilando...y estais todos invitados a mi casa.

Ya hablaremos, ok?

una abrazo a todos/as!!!
El presidente del Principado de Asturias dice que los jóvenes que nos hemos ido de Asturias porque no hay trabajo somos una "leyenda urbana". Según él, no existimos.PUES EN LOS ÚLTIMOS AÑOS SOMOS MÁS DE 16.000, según el INEM. Qué políticos más INÚTILES tenemos!