[MANRESA] GENTE DE MANRESA Y RODALÍAS, NOS VEMOS LAS CARAS?

Iniciado por ricky, Febrero 08, 2008, 00:25:44 am

Tema anterior - Siguiente tema

txarnego

Aquest divendres segurament que em passo.
ja confirmaré. Que a part de conéixer a Paconeta també hem de veure la nova Pennycamper Van
No conozco a la mitad de ustedes la mitad de lo que querría; y lo que querría es menos de la mitad de lo que la mitad de ustedes merece...

peny

.borrachos estiic amb xumet, confirmen asistencia! ens veiem alli paconet?
Para un viaje cualquier maleta vale.En caso de guerra todo coño es trinchera.Cuando las ganas de follar aprietan ni los culos ni los muertos se respetan.12345 por el culo te la hinco.

xumet

ep penya que esn em deixat de confirma la asistencia de BINZON!!  .ereselmejor
i per el que sembla de TXARNEGO!! .bebe
i el ORIGULI que?  .gafas
Vinga animeu-vos que ja no fa fred i ha furgo nova per xaferdeja!!!!esta xula...que ja la he vist!!!!!
Fins Ara!!!

brinzon

Ufff vaya dia de curro, pensaba que no acababa nunca...me ducho y voy para el deca.

Paconeta

El fet de coneixer-nos trigara una miketa ja que avui tb ha sortit imprevist. Bicicleta nova!!!!!!!!!!!Valia la pena faltar.

Espero q us ho hagueu passat bé!!!!

Salut
Multivan, Vespa y Bullterrier: LOS MAGNIFICOS

txarnego

Ja funciona la furgo!! Es tractava d'un fusible que hi ha al compartiment del motor. Ara a buscar un de nou i al ataque...
No conozco a la mitad de ustedes la mitad de lo que querría; y lo que querría es menos de la mitad de lo que la mitad de ustedes merece...

MISTU

Barça mes ke un club..
Per una Catalunya lliure....
Visca la democracia d'akesta casa....
Catalunya una nació...
Cami per la llibertat, nomes n'hi ha un, i es l'independencia...

txarnego

Cita de: MISTU en Marzo 27, 2010, 22:05:18 pm
jajajajja, el fusible dels calentadors?????

Suposo que sí. Un que hi ha a la caixa a l'esquerra del compartiment del motor. Toa la semana sin furgo por una merda de fusible. Ja he desbloquejat el cinturó de seguretat i a veure si el munto, que demà provaré de tintar els vidres del darrere.
A vore si puja algú divendres i potser vinc tot i que crec que essent festa tothom marxarà.

MISTU

Cita de: txarnego en Marzo 29, 2010, 19:13:59 pm
Suposo que sí. Un que hi ha a la caixa a l'esquerra del compartiment del motor. Toa la semana sin furgo por una merda de fusible. Ja he desbloquejat el cinturó de seguretat i a veure si el munto, que demà provaré de tintar els vidres del darrere.
A vore si puja algú divendres i potser vinc tot i que crec que essent festa tothom marxarà.

jajjajaj, i 50 centims, ke val, be, al menys, ja tens l'experiencia, no et tornara a passar, collons espavila amb el cinto ke la nena, al final s'emportara la furgo i tu res encara, jajajaj, i ademes vols tintar els vidres massa feina, ja parlem la setmana vinent ke akesta no enganxes a ningu, jajajaja, salut.
Barça mes ke un club..
Catalunya una nació...

locovw

Aquest divendres i haurà algú o que?que nosaltres si feu colla ens apuntem segur!!que em estat desaparecidos en combate amb trasllat i pis i osties!!

Ja dieu!!
Carpe Diem, aprovecha el momento y no dejes escapar la oportunidad de viajar con una furgona por el mundo que nos rodea

ricky

El presidente del Principado de Asturias dice que los jóvenes que nos hemos ido de Asturias porque no hay trabajo somos una "leyenda urbana". Según él, no existimos.PUES EN LOS ÚLTIMOS AÑOS SOMOS MÁS DE 16.000, según el INEM. Qué políticos más INÚTILES tenemos!

txarnego

locovw

Poca gente se anima....yo pasaré..si veo movimiento me quedo sino para casa!!!
Carpe Diem, aprovecha el momento y no dejes escapar la oportunidad de viajar con una furgona por el mundo que nos rodea

MISTU

jo ja surto cap alla, ja vinc, no marxeuuuuuuuuuuuuuuuuu ;D
Barça mes ke un club..
Catalunya una nació...

peny

Bones algu pujara avui al deca?? jo em pasare a treure el cap encara ke sigui, kuan plegui de kurrar a les 23h.
Ens veiem gent!!!
Salut!
Para un viaje cualquier maleta vale.En caso de guerra todo coño es trinchera.Cuando las ganas de follar aprietan ni los culos ni los muertos se respetan.12345 por el culo te la hinco.