[MANRESA] GENTE DE MANRESA Y RODALÍAS, NOS VEMOS LAS CARAS?

Iniciado por ricky, Febrero 08, 2008, 00:25:44 am

Tema anterior - Siguiente tema

peny

Ole, ole    .ametralla
Ei Paconeta kedem els divendres al decathlon de Manresa, aki als multicinemes. Jo estarè apartir de les 21:45h, ens veiem desprès.
Para un viaje cualquier maleta vale.En caso de guerra todo coño es trinchera.Cuando las ganas de follar aprietan ni los culos ni los muertos se respetan.12345 por el culo te la hinco.

locovw

Si podem pasarem...no aseguro re però voldria passar que tinc que donar-li les gomes al ori!!!

i així ens veiem!!
Carpe Diem, aprovecha el momento y no dejes escapar la oportunidad de viajar con una furgona por el mundo que nos rodea

xumet

Molt be Masturvans!!!!!!!!!!!

Aixo es comença a animar com es nota la presencia del presi  .palmas !!!!!
Fins ara !!!!!!!!!!  ;D

Paconeta

Ei, ho sento, va ser impossible assistir-hi, imprevistos a casa d'ultima hora. Espero poder coneixer-vos el proper divendres!!!!

Salut!!!!!!
Multivan, Vespa y Bullterrier: LOS MAGNIFICOS

MISTU

Podriem canviar el lloc de trobada, kdd TORRE SANTA CATERINA MANRESA, ""EL OJETE DE CATALUNYA", jajajjaja, trobada Gay

Barça mes ke un club..
Per una Catalunya lliure....
Visca la democracia d'akesta casa....
Catalunya una nació...
Cami per la llibertat, nomes n'hi ha un, i es l'independencia...

MISTU

Barça mes ke un club..
Catalunya una nació...

txarnego

Cita de: MISTU en Marzo 13, 2010, 15:27:25 pm
Podriem canviar el lloc de trobada, kdd TORRE SANTA CATERINA MANRESA, ""EL OJETE DE CATALUNYA", jajajjaja, trobada Gay

No hasse falta dessir nada más...
No conozco a la mitad de ustedes la mitad de lo que querría; y lo que querría es menos de la mitad de lo que la mitad de ustedes merece...

origuli

jo aquest divendres no podré pujar pk marxem a esquiar amb uns colegues... osigui que fins la setmana que ve  .lengua2   .palmas
¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡   JUNTOS    SOMOS   HURACÁN    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Paconeta

Jo akest divendres ja voldria pujar per coneixer-vos. A veure si es pot!!!!!!!!!!!!!!

Salut!!!!!!!!!!!!!

origuli

ricky eres un mamoncete...  .lengua2 te he llamau dos veces y me has colgau las dos, y luego justo cuando yo llegaba a montjuich tu te has pirau y yo gritando
ahi como un loco y has pasau de mi...vaya tela tienes,... estoy pensando si borrarte del facebook...  .loco1
vaya telita...

bueno gente, que yo este viernes no subo, Mistu, que et vagi molt bé la kdd a la torre santa caterina, demanali la vaselina que li va sobrar de la T2 al locovw ;)

adeu gamarussos!!!
¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡   JUNTOS    SOMOS   HURACÁN    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ricky

Otia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  que tengo móvil nuevo y no tengo ningun contacto y colgaba creyendo que era la pesada de mi madre que me había llamado antes!!!! :P :P

este finde puede que vayamos hacia Sort...te vas por esa zona, no? tomas un café mañana por la mañana? ;)
El presidente del Principado de Asturias dice que los jóvenes que nos hemos ido de Asturias porque no hay trabajo somos una "leyenda urbana". Según él, no existimos.PUES EN LOS ÚLTIMOS AÑOS SOMOS MÁS DE 16.000, según el INEM. Qué políticos más INÚTILES tenemos!

ricky

El presidente del Principado de Asturias dice que los jóvenes que nos hemos ido de Asturias porque no hay trabajo somos una "leyenda urbana". Según él, no existimos.PUES EN LOS ÚLTIMOS AÑOS SOMOS MÁS DE 16.000, según el INEM. Qué políticos más INÚTILES tenemos!

Paconeta

Ei, akesta nit puja algu?? Sobre kina hora?? Aneu sopats o sopeu alla???

A cuidar-se!!!!!!

Paconeta

Doncs pel que veig avui no heu anat cap ni un perque acabo de tornar d'alla i no hi havia ni deu!!!!!!!

Tot i que crec que he anat al lloc de reunió jo????Davant del Decathlon????

A veure si divendres que ve hi ha algu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

A cuidar-se!!!!!

MISTU

Cita de: Paconeta en Marzo 19, 2010, 23:55:23 pm
Doncs pel que veig avui no heu anat cap ni un perque acabo de tornar d'alla i no hi havia ni deu!!!!!!!

Tot i que crec que he anat al lloc de reunió jo????Davant del Decathlon????

A veure si divendres que ve hi ha algu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

A cuidar-se!!!!!

ostres, sap greu ke avui no i hagis trobat ningu el proxim divendres, no o se si poder pujar, a veure si ens coneixem, salut.
Barça mes ke un club..
Catalunya una nació...