[MANRESA] GENTE DE MANRESA Y RODALÍAS, NOS VEMOS LAS CARAS?

Iniciado por ricky, Febrero 08, 2008, 00:25:44 am

Tema anterior - Siguiente tema

martulina

Eis informo que el gos està de puta mare. Una mica de betadine, quatre pastis i a corre altre cop  .perro.
Un altre divendres que ens deixem caure per Manresa ja passarem a fer unes birres.

ricky

El presidente del Principado de Asturias dice que los jóvenes que nos hemos ido de Asturias porque no hay trabajo somos una "leyenda urbana". Según él, no existimos.PUES EN LOS ÚLTIMOS AÑOS SOMOS MÁS DE 16.000, según el INEM. Qué políticos más INÚTILES tenemos!

txarnego

Cita de: martulina en Noviembre 20, 2009, 03:37:36 am
Eis informo que el gos està de puta mare. Una mica de betadine, quatre pastis i a corre altre cop  .perro.
Un altre divendres que ens deixem caure per Manresa ja passarem a fer unes birres.

ok. M'alegro molt. Quan baixeu ja deixaré el gos a casa (eso sí, que sea la úrtima ves que le fastidian la follamienta a mis xuxos)
No conozco a la mitad de ustedes la mitad de lo que querría; y lo que querría es menos de la mitad de lo que la mitad de ustedes merece...

locovw

pero es fa sopar o no?que si es així intento convençer a la jefa per anar!!!
Carpe Diem, aprovecha el momento y no dejes escapar la oportunidad de viajar con una furgona por el mundo que nos rodea

MISTU

Cita de: txarnego en Noviembre 20, 2009, 04:33:45 am
ok. M'alegro molt. Quan baixeu ja deixaré el gos a casa (eso sí, que sea la úrtima ves que le fastidian la follamienta a mis xuxos)

collons ke va passar l'altre dia???, sort ke no vaig portar l'avi, ke ja no esta ni per bordar, vinga va ens viem, a per cert, el ke varen fer a les personas del costat republica no te nom, kuan veig la BANDERA ESPANYOLA, em venen ganes de vomitar i mes kuan veig la gent ensenyan per les nostres terres, sense comentaris....
Barça mes ke un club..
Per una Catalunya lliure....
Visca la democracia d'akesta casa....
Catalunya una nació...
Cami per la llibertat, nomes n'hi ha un, i es l'independencia...

locovw

venga, la jefa està convençuda així que no em falleu que com vegi que som els 2 o els 2 i el Rafa em pela!!!en serio!!!jajaja

Salut!!
Carpe Diem, aprovecha el momento y no dejes escapar la oportunidad de viajar con una furgona por el mundo que nos rodea

MISTU

Noviembre 20, 2009, 20:13:43 pm #1686 Ultima modificación: Noviembre 20, 2009, 20:16:47 pm por MISTU
Avui no fallo, hem de CELEBRAR LA MORT DEL "ABUELO PACO", FILL DE MALA MARE.....
Barça mes ke un club..
Catalunya una nació...

txarnego

No conozco a la mitad de ustedes la mitad de lo que querría; y lo que querría es menos de la mitad de lo que la mitad de ustedes merece...

MISTU

jo, pero sense la frago, ke la tinc al fonsssssssssssssssssssssss.......
i es clar el cox tambe, akest no falla mai.
Barça mes ke un club..
Catalunya una nació...

txarnego

MISTU

eo, nen, varem marxar cap alla les 23:30, feia fred, ens varem creuar a l'alçada del Expo, jo anava amb el cotxe de la dona, no em vas veure, salut.
Barça mes ke un club..
Catalunya una nació...

firewheels

Gent, alguien sube hoy? esque desde la nacional que no os veo a la mayoria y como hoy tengo el dia libre.... me gustaria acercarme  ;D O solo kedais un par de veces al més?
Sinó no problem, ja vindré un altre divendres  :P
Salut companys!!!!!!

origuli

MAAARRCCC!!!! jo hi seré si tu vens!!!
a les 9 i mitja al parking del decarthon!!!!
salut!!!!
i abriga't!!!

a la resta de familia, ja ho sabeu! jo avui pujo!!!

salut!!!!
¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡   JUNTOS    SOMOS   HURACÁN    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

MISTU

jo sino passa res, alla i sere, pero una mica mes tard, salut.
Barça mes ke un club..
Catalunya una nació...

firewheels

PERFECTE!!!!! Doncs allà ens veiem, fins ara!!!!!!!!