[MANRESA] GENTE DE MANRESA Y RODALÍAS, NOS VEMOS LAS CARAS?

Iniciado por ricky, Febrero 08, 2008, 00:25:44 am

Tema anterior - Siguiente tema

xumet

bones masturvans!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ke passa amb la peña  >:( , jo vaig ser al deca el divendres passat ..... i estava sol  :'( !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

binzon enviame tu tel. en un privado si no te importa.gracias!!!

i als demes fins divendres per fer unes  .brinda ..............espero!!!!

locovw

Cita de: xumet en Julio 22, 2009, 05:15:37 am
bones masturvans!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ke passa amb la peña  >:( , jo vaig ser al deca el divendres passat ..... i estava sol  :'( !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

binzon enviame tu tel. en un privado si no te importa.gracias!!!

i als demes fins divendres per fer unes  .brinda ..............espero!!!!

que feieu pel bergueda dissabte?que us vau creuar amb mi i ni reconeixer-me!!!anda que....
nosaltres no i serem...perque tinc festuqui per aqui...així que segurament sigui pel següent que serà despedida que pirem de vacances!!!ole ole!!!
Carpe Diem, aprovecha el momento y no dejes escapar la oportunidad de viajar con una furgona por el mundo que nos rodea

MISTU

Cita de: locovw en Julio 22, 2009, 05:31:11 am
que feieu pel bergueda dissabte?que us vau creuar amb mi i ni reconeixer-me!!!anda que....
nosaltres no i serem...perque tinc festuqui per aqui...així que segurament sigui pel següent que serà despedida que pirem de vacances!!!ole ole!!!

collons xumet, no veu reconeixer el loco, si no hi han gaires T5 calis, amb matricula de andorra, jjajajajajaja
Barça mes ke un club..
Per una Catalunya lliure....
Visca la democracia d'akesta casa....
Catalunya una nació...
Cami per la llibertat, nomes n'hi ha un, i es l'independencia...

xumet

ep !!!!!masturvans!!!!!!

si ke et vaig coneixe pero vas passar tan depressa........ke ni temps a aixeca la ma!!!!jejeje!!

aixi ke puja algu o no?

jo segur ke si!!!

MISTU

Cita de: xumet en Julio 23, 2009, 23:21:42 pm
ep !!!!!masturvans!!!!!!

si ke et vaig coneixe pero vas passar tan depressa........ke ni temps a aixeca la ma!!!!jejeje!!

aixi ke puja algu o no?

jo segur ke si!!!

collons loco, et treurem l'immunitat de guiri,jajajajajaj, prepara la VISA EN MANO, ke les arques de la Generalitat estan buides, be ara aviat diuen ke ens les ompliran, jajajajaja
Barça mes ke un club..
Catalunya una nació...

locovw

ja ja...escuses...que siiii...pero es que... pero si anava lent aquell dia!!!jaajaj

Nosaltres segur que no, perque tinc costellada de la comissió de festes i el sopar que tenia que fer a Manresa s'ha cancel·lat...així que divendres que ve segur que si, per despedir-nos!!!!

RAFAAAAAAAAAAAAAAAA ESTOY DESESPERADO!!!!JOEEEEE!!!jajajaja
Carpe Diem, aprovecha el momento y no dejes escapar la oportunidad de viajar con una furgona por el mundo que nos rodea

AlvaroT3

¿algun manresano que vayaa a venir por huesca proximamente?
le voy a comprar a mistu unas chapas para la furgo y es para evitarme gastos de transporte
gracias salaos
EL HECHO DE QUE TENGAS RAZON, NO QUIERE DECIR QUE ESTOY EQUIVOCADO. SIMPLEMENTE NO HAS VISTO LA VIDA DESDE MI LADO

origuli

ostras alvaro, yo subi el viernes pasau a euskadi...pero ahora ya...chungo...
a ver si alguien se anima a darse una vueltilla por tu linda tierra!!!

salut
¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡   JUNTOS    SOMOS   HURACÁN    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

xumet

bona tornada malxinat!!!!

tornare a estar sol al deca?

binzon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

origuli

que paixa malxinaaat!!!!

no m'has trucat cap dia eh...vaya amic ...  .lengua2  jejeje
bueno, al final baixo amb l'amaia ja el dissabte a mitja tarda, la rapto ja forever!!!

fins dissabte doncs familia...

i que pasa amb el decarton?? ho haurem de deixar per setembre o que passa aqui????

salut
¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡   JUNTOS    SOMOS   HURACÁN    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

MISTU

Cita de: alvarogares en Julio 24, 2009, 00:27:10 am
¿algun manresano que vayaa a venir por huesca proximamente?
le voy a comprar a mistu unas chapas para la furgo y es para evitarme gastos de transporte
gracias salaos

Alvaro no te preocupes, cuando kieras, te las guardo, lo unico, ke me voy de vacaciones, y estare fuera de cobertura unos dias, te corre prisa?, ya me diras, preguntale a ricky por si sube a asturias, saludos.

Barça mes ke un club..
Catalunya una nació...

txarnego

Jo pujaré ja que he quedat amb en Heavy per veure la seva furgo "back to the future". Por cierto Mistu, a ver si subes que Heavy quería comentarte nosequé, y a demás puede que se pase el Ruben a enseñarnos su escarabajo negro negrísimo... .fotografo
No conozco a la mitad de ustedes la mitad de lo que querría; y lo que querría es menos de la mitad de lo que la mitad de ustedes merece...

MISTU

Cita de: locovw en Julio 23, 2009, 23:32:16 pm
ja ja...escuses...que siiii...pero es que... pero si anava lent aquell dia!!!jaajaj

Nosaltres segur que no, perque tinc costellada de la comissió de festes i el sopar que tenia que fer a Manresa s'ha cancel·lat...així que divendres que ve segur que si, per despedir-nos!!!!

RAFAAAAAAAAAAAAAAAA ESTOY DESESPERADO!!!!JOEEEEE!!!jajajaja

jejejeje te dejo la mi doka, hacemos cambio, te la dejo todo el mes de agosto a cambio de la T5¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
Barça mes ke un club..
Catalunya una nació...

MISTU

Cita de: txarnego en Julio 24, 2009, 06:54:51 am
Jo pujaré ja que he quedat amb en Heavy per veure la seva furgo "back to the future". Por cierto Mistu, a ver si subes que Heavy quería comentarte nosequé, y a demás puede que se pase el Ruben a enseñarnos su escarabajo negro negrísimo... .fotografo

Jordi e parlat amb heavy, merci, ja em kedat per la vinent, llastima akest finde, imposible, es mala epoca, per atrapar la gent, tots voltem aprofitan, la temporada, jajajajaja, porta la foto, ke el escarabat de ruben val la pena, records.
a10

Barça mes ke un club..
Catalunya una nació...

MISTU

Cita de: xumet en Julio 24, 2009, 05:45:27 am
bona tornada malxinat!!!!

tornare a estar sol al deca?

binzon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

xumet, la trobada del decatlon, es tornada una trobada VINTAGE, JAJAJAJAJ
Barça mes ke un club..
Catalunya una nació...