[CATALUNYA] [BARCELONA] [LOS JUEVES] REUNION SEMANAL LIBRE

Iniciado por cresteo, Mayo 17, 2007, 12:48:46 pm

Tema anterior - Siguiente tema

eudaldJ5

En el mercadillo tengo algunas piezas de ford transit..por si a alguien le interesan...jejejje

RAMOVIL

Cita de: eudaldJ5 en Marzo 08, 2009, 22:06:23 pm
En el mercadillo tengo algunas piezas de ford transit..por si a alguien le interesan...jejejje

Hummmmm ,, ¿una puerta lateral ROJA ? :roll: bueno pero, si no las vendes las quemamos je je je.
XVI KDD FURGOVW 2025
DEL 1 AL 4 DE MAYO
.
INCRIPCIONES ABIERTAS AQUI.

sherpax3

On es pot mirar el programa de "fiestas y eventos" es a dir, activitats, del "xou" de Montgat? o ens trobem a la platja i tira milles? es que jo porto 3 cries i voldria saber que ens trobarem...Hi ha més moguda dissabte o diumenge? AAARRRRGGGGHHHH!!!!!   info,info please!!!

Dau i Fitxa

Cita de: sherpax3 en Marzo 08, 2009, 23:15:54 pm
On es pot mirar el programa de "fiestas y eventos" es a dir, activitats, del "xou" de Montgat? o ens trobem a la platja i tira milles? es que jo porto 3 cries i voldria saber que ens trobarem...Hi ha més moguda dissabte o diumenge? AAARRRRGGGGHHHH!!!!!   info,info please!!!

et paso el link:

http://www.furgovw.org/index.php?topic=158575.0

toneeeets

coLL0ons!

jo em vai qedar am les ganes dijous... vai passejar el sopar una estona i mel vai menjar a caseta

al tornar em vai creuar am el trikki pero clar... anava amla grua i nom va veure! espero tenirla per montgat!
salut!

Ves

llastima noi que no sigui res, havere si per dijous et passes ni que sigui amb bicing jejejejejejeje

VANdido

Cita de: RAMOVIL en Marzo 08, 2009, 22:40:29 pm
Hummmmm ,, ¿una puerta lateral ROJA ? :roll: bueno pero, si no las vendes las quemamos je je je.

Eso eso... como en las concentraciones harley..... .meparto .meparto
Vw T4 maxivan GL Dehler

Mi fragoneta payoooo; http://www.furgovw.org/index.php?topic=23093.msg306542#msg306542

cresteo

ei, aquest dijous SI que pujo, a repartir calendaris de la gent que escara no els ha pogut venir a buscar, i de la comanda posterior,
sento no haber pogut pujar aquets dies avans per la gent que va venir a buscar-los.
Aviam si aquest dijous ho deixem enllestit!!!  ;)

cresteo

Ah! tinc més calendaris, per si algú en vol, perque vam coincidir a la txotx i el Luisma em va donar uns cuants mes.  :P

Chevere

Ves dormir...na de na..ho haveu vist....
ei gent, tots dormint no m'ho crec...
eh hipyys eoeoeoeo jajajaja .baba .baba

Ah se siente yo ya sé en el día que vivo...
merci Cresteo  ;D
(estuve en Txoxt)

Ves

:-X    .quedices no he pillado nada.

ho estas durmiendo aun....... ho estas  .botapeta jejejejeejjejeejjejeje

nos vemos mañana?

Chevere

Que deciasss, nen no me acuerdo...me puedes refrescar la memória  .lengua2

Siiiiiiiiii demá pujaré y pot ser amb furgui...   ;D  yeahhhh .meparto

Ves

hole hole pues mañana hablamos.

ho me caneas, por la respuesta de antes, que ya se yo quevoy a pillar jejejejejeje

cresteo

ens veiem tonight!!!
ara cada vegada fa menys fred  ;D

Ves

venga aquesta nit, ens les veiem jejejejejeje

que havui no fa tand vent, aixi que on sempre (aixo o comento per un compy que va pujar a buscar els calendaris la setmana passada i no estavem on tocavem, on sempre, que no es pensi que no hiha ningu  ;D )

fins la nit compis