[CATALUNYA] [BARCELONA] [LOS JUEVES] REUNION SEMANAL LIBRE

Iniciado por cresteo, Mayo 17, 2007, 12:48:46 pm

Tema anterior - Siguiente tema

firewheels

Nano10

et canvies de furgo??? :O que dius!!!! Si la teva t3 es preciosa!!!! Me la demano! jajaja
"Get up, stand up. Stand up for your rights"
Terra i llibertat

firewheels

Ho sento, però ja està venuda, no ha fet ni falta anunciarla  ;D demà pujes? jo sí  ;)

coLL0ons!

Cita de: firewheels en Febrero 25, 2009, 23:13:25 pm
Ho sento, però ja està venuda, no ha fet ni falta anunciarla  ;D demà pujes? jo sí  ;)

:o en serio?? mira qe l'he vist poc però em va molar molt!! et passes al "lado oscuro"?? o segueixes sent T3'ero?? ja imagino qe t'ho reserves...jeje
jo dema tinc ganes de tornar avera si es possible!
salut!

sherpax3

Cita de: Ves en Febrero 25, 2009, 15:49:44 pm
bueno jo no tinc calendaris per repartir pero si que pujare, i portare cocacoles i pastes, es a dir els postres i beguda,  ;D

la pregunta es pujara algu mes?????

Després de la currada intentant muntar el porta-bicis (no ho vam acabar...) encara hem queden ganes de pujar, pero de curro res de res He? que després corre la veu i tothom s´apunta. Per cert aquesta setmana pujem teca tots, no? com que la setmana passada no hi havia res, hehehehehe!!!! Ara toca que sobri no?
per cert, el de la t4 DEHLER (no recordo el nom,"sorry") pujaré el dipósit d´aigua que va sota la furgo per veure com va.
Fins demá tropa.

monsidolenta

No fotis Marc!!!
Com t'has venut la furgo!!!
No m'ho puc creure... no em cuadra res. Com que volies fer els mobles i tot...
Espero que sigui t3!!!!

Dau i Fitxa

... i el comprador de la furgo d'en Marc... no diu res???  .malabares  ;D  ;)  .meparto
una pistilla?? o vol que sigui sorpresa?? el coneixem??

jajajajajajajajajjaja

firewheels

Els que pugin avui a Montjuich ho sabràn, els que no, es quedaràn amb les ganes  .meparto .meparto

Quién suba hoy a Montjuich lo sabrá, los que no, se quedarán con las ganas  .meparto .meparto

Ves

danikraft

Al igual subo... no lo sé! :roll: jejejejejeje me encantará conocer al nuevo propietario de esa preciosidad roja!!! :-X

cresteo

Cita de: firewheels en Febrero 25, 2009, 22:02:47 pm
Si, la cosa s'està negociant, entre una i dues setmanes espero tenir-la, això sí, s'asembla una mica a la teva, encara que no massa ;D

uy uy vais cayendo poco a poco  ;D

alacabezadel75

Cita de: firewheels en Febrero 26, 2009, 09:15:48 am
Els que pugin avui a Montjuich ho sabràn, els que no, es quedaràn amb les ganes  .meparto .meparto

Quién suba hoy a Montjuich lo sabrá, los que no, se quedarán con las ganas  .meparto .meparto

yo subo!!!!!!!!!!!

eudaldJ5

Febrero 26, 2009, 12:03:29 pm #5097 Ultima modificación: Febrero 26, 2009, 12:11:27 pm por eudaldJ5
sisi... todos se van comprado furgos mas nuevas.. sois todos unos pijos!!!!  jajj

que no Marc que muy bien echo. cada uno con sus necesidades. A parte ha echo feliz a un loco por las T3.... o al final, no??'

bueno yo no voy a subir, pero ya me enterare...jiji

Salut!!

Chevere

Cita de: Dau i Fitxa en Febrero 26, 2009, 07:53:33 am
... i el comprador de la furgo d'en Marc... no diu res??? 
una pistilla?? o vol que sigui sorpresa?? el coneixem??

jajajajajajajajajjaja
Cita de: firewheels en Febrero 26, 2009, 09:15:48 am
Els que pugin avui a Montjuich ho sabràn, els que no, es quedaràn amb les ganes 
Quién suba hoy a Montjuich lo sabrá, los que no, se quedarán con las ganas

;D ;D .meparto .meparto

firewheels

Cita de: cresteo en Febrero 26, 2009, 11:10:09 am
uy uy vais cayendo poco a poco  ;D

Que remedio, cuesta mucho mantener 3 vehiculos, además esta furgo realmente vale la pena.
Cita de: danikraft en Febrero 26, 2009, 10:17:25 am
Al igual subo... no lo sé! :roll: jejejejejeje me encantará conocer al nuevo propietario de esa preciosidad roja!!! :-X

Sube hombre, que hace tiempo que no nos vemos.
Cita de: eudaldJ5 en Febrero 26, 2009, 12:03:29 pm
sisi... todos se van comprado furgos mas nuevas.. sois todos unos pijos!!!!  jajj

Que no hombre, que no es nueva, bueno, un poco más que la otra si.......