[CATALUNYA] [PTE INMACULADA] [5|6|7|8|DIC|08] ON TOUR 2008. TERRES TARRAGONINES

Iniciado por Dau i Fitxa, Noviembre 26, 2008, 12:59:29 pm

Tema anterior - Siguiente tema

triple 8

bones perdoneu que no hagi pronunciat molt per qui ,que amb el curro i el nens no tinc temps ni dafeitarme,jo respecte a lo del museu amb visita apicultura lo mateix que en ves si podem anar tots be ,si no la nuri i els nens,per lo de les graelles ya mirare si trobo alguna ,lones no tinc pro pops si que ni han,carbo portare un sac,para todo lo demas MASTERCARD. ;D
ves jo portare un hornillo amb dos fogonets que podem compartir,ah i la eina pels teus pedals,per lo demes per nosaltros perfecte.
ademes tindrem una clase magistral de com fer foc amb le condicions mes extremas impartida per RAMOVIL l'home del foc ;).
ens veiem aviat.
La vida es muy sencilla,simplemente vivela.

flamenka

jo aportare lo q pugui q tingui a la casa del perello perq jo martxo el disabte cap al nort i torno amb autocar aixi q molta cosa  no podre portar fins yaaaaaaaaaa!!!!!!! .meparto
Viaja en furgo!!!!duerme en tu furgo!!!aunque nos llamen rancios en las quedadas jaja

VANdido

mu buenas, cuando quede menos.. Haber si hacemos recuento, y si falta algo pos intentare traer cosillas... Creo que el carbon no habra problema, en las gasolineras podemos encontrar los sacos que queramos... Y tengo una propuesta.. yo supongo que aparecere el sabado tared, no te digo la hora riky, que luego no la cumplo.. .meparto

Se que hay gente que patina, podriamos llevar patines, no se si donde vamos hay alguna pista asfaltada, pero si la hay, se podra hacer una salidita roller  ;), estaria bien.. para mayores y peques, yo creo que tengo unos patines del 40 que se podrian utilizar, por si alguien se quiere apuntar y no tiene...

Ahi lo dejo.. ;D

.palmas
Vw T4 maxivan GL Dehler

Mi fragoneta payoooo; http://www.furgovw.org/index.php?topic=23093.msg306542#msg306542

VANdido

esto, se me olvido.. a mi tambien me gustaria ir al museo de la mel... siempre me entero tarde.... :-[ :-[ :-[
Vw T4 maxivan GL Dehler

Mi fragoneta payoooo; http://www.furgovw.org/index.php?topic=23093.msg306542#msg306542

Ves

Bona tarde a tothom, referen al finde que es ya mismito, al final el tema de queda per marxar cap el Perelló com queda quedarem en el area de servei o cadascu anira fent millas??? segons tinc entes les "super t3" no hacepten de bon grad les caravanes .coche .caballo .ovni, i aquest finde es operacion salida com ho fem aixo senyors, organitzadors socis simpatitzans, aclarim el tema pq si hem d'anar cadescu al Perelló estaria be tenir una adreça

Chevere

I no estaría malament que em diguesiu quants teniu pensat venir a lo del museu de la mel, perque demá al dematí hauría de parlar amb ells per concertar la cita... ACTIVAROS!!!!

Ostras ostras se acumula la feina... Tema museu mel, ok (siempre que esten amaestradas) ;)
Ahhh Bici, ruta= kms??¿¿
Ostras Vandido patines, ya la ostia... .meparto

Del resto se hará lo que se pueda, fale .palmas
ah ah, importante ruta..al final como '?¿?¿ en el área, salimos antes o..
Ves, guapu las T3 no tienen ningún problem..que lo sepas pepe .lengua2

lavall

uuuuuuuuh! Arriben amb una t5 i ja ens anem fotent amb les relíquies de 20 anys! ^^ (jo i la furgo jajaja jijiji)
ie! jo també m'apuntaria a l'ho de la meeeeeeel, però només si es DISSABTE! Que ho és, no?
ja tinc preparada l'ampolla d'aigua calenta..  xD que ningú m'escalfarà els peuets!! jejeje

He rebut un missatge de l'Eudald:"Estic viu!" hi posa!!

... potser caldria que trenquéssim la rutina
fent algun gest desmesurat,
alguna sublimitat que capgirés la història...

Ves

hey hey que son comentaris del boxer57 pobre de mi, mai faltaria al respecte als avis del moviment les T3 i molt meny als revesavis les T1. si soc un yogurcin valguem deu, pobre de mi faltar al respecte  .nono .nono

ppeerriiccoo

OLA buenas,bueno nosotros nos apuntamos el viernes pa ir al perello y el sabado lo mas seguro k ballamos al delta en busca de barbacoas,pero nos rejuntamos todos y  nos felicitamos las fiestas  y  ademas cuantos mas seamos mas reiremos.
si   alguien  puede darnos un mobil  a  mi   o  a diver   pues diver saldra a las 21:30 y  k  pueda encontrarnos  , los demas estaremos en el area de servicio (es la priera pasado el peage?),a  las 20:00
somos:
                            Diver                          2                           V,S,D,L
                            ppeerriiccoo             2 y 1  peke                V noche,S, D, L.   
                            M@r                           1                         V, S, D L.
                            homywind                    1 + 1peke??           V, S, D, L,
                            Martin.i.yo                   2                            S, D, L
                            Makoki                        2 + perra               V noche,S, D, L.

BOXER57

Gente hemos pensado en encontrarnos en el perello para ebitar las caravanas y poder preparar un poquito todo. Vandido jotengo un 45 crec que ting els patina a casa del meus habis.

firewheels

Buff, jo més o menys conec la zona i lo de patinar... com que poca coas fariem.
Naltros dos també ens apuntem a la visita de la mel  ;D

RAMOVIL

M'estic estresant, tanta activitat,
nosaltres Si a la mel, i el remolc esta obert per rebre
carbo, graelles, lones, cordes
i tot aquells estris per millorar aquet on tour,

XVI KDD FURGOVW 2025
DEL 1 AL 4 DE MAYO
.
INCRIPCIONES ABIERTAS AQUI.

lavall

JA TINC LA FURGO A CASAAAAAAAAAA!!
xD claaaar.. es que la nugget viu a la Roca i ja em tens:
"mamaaaaaa.... queeeeeee.. fas alguna cosa aquesta tardaaa???"  :roll:
jijijijiji pobre dona!

Ramooooooooon!! Guapo!!

... potser caldria que trenquéssim la rutina
fent algun gest desmesurat,
alguna sublimitat que capgirés la història...

origuli

ei familia, doncs estaria be saber alguna direccio orientativa o algo per a saber ben be del Perello a on es?? hem d'entrar per perello sud o nord, per la ronda del mig del perello, o pel passeig circundant??, es que no se si venir per barcelona o per valencia...JAJAJA bueno, algo orientatiu o l'adreça de la CASA!!! jejeje ;)
salut
¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡   JUNTOS    SOMOS   HURACÁN    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

firewheels