[MANRESA] GENTE DE MANRESA Y RODALÍAS, NOS VEMOS LAS CARAS?

Iniciado por ricky, Febrero 08, 2008, 00:25:44 am

Tema anterior - Siguiente tema

xumet

osti ???a es molt gran!!!!!

ara em miro ke me deixat per fer!! :P

peny a kina hora kedem?ja tinc el monopati de neu! .palmasok

lepol digues ago!!!

fins ara!!!

origuli

Cita de: BOXER57 en Noviembre 29, 2008, 14:02:51 pm
Xaval el divendres vaig entrar a treballar a les 4 no com altres que treballu mes haviat poc

CABRONÀS!!! jo ahir en vai fer 14 i entre avui i dema 35! osigui que 49 hores en dos dies i mig!!! ATRAPAAAAAA'M!!!! jejeje, llavors clar que altres dies em rasco les pilotilles, faltaria mes no?? ;)

Xumet, ves a INICIO del foro i allía la galeria de fotos, pots pujar-les de 6 en 6 i llavors ja et sortiran totes a sota dels missatges quan vagis a respondre'n algun, la tries, cliques a sobre i ja t'apareixerà al missatge!!! Però per ser la primera es superguapa ehj julay, amb la frikejada del simbol VW, la playuki i la palmera...que "hawaiano" que es veu tot..

Cabroncete...jejeje... pues nose, era jo que ho vaig preguntar al Ricky, va comentar que si que es nota lo dels injectors, però que també pot ser els filtros, jo com que en 25.000 km (des que la vaig comprar no se quants en duia ell sense fer-los els canvis..) jo provaré de fer canvi de filtros d'aire, gasoil  y oli, i canvi d'oli i no se si alguna coseta mes, a vere si es nota, pk deixava una fumarada a la carretera, que la peña de darrere es devien pensar que anava a la furgo en Bob amb tots els Wailers!!!
.meparto
¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡   JUNTOS    SOMOS   HURACÁN    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

cabron_de_cabrones

ok, nose si acas me pasare per akell taller k no macordo del nom, avere k me diuen....

origuli

el Ponce eh....jo també hauré d'anar a "buscar-lo" alguna hora aquest taller...

cabron_de_cabrones

eso, el ponce, dilluns me pasare avere k me comente el tio, espero k no me clabo gaire k estic pelat

origuli

el ricky va comentar que una neteja d'injectors podia arribar als 200 leurakos!!! joe, jo tenia clar que ho volia fer, pero veient aquest preu, crec que primer em limitaré al canvi d'oli i filtros i a vere que passa...xumet que no em veuras pasar tio!!! JAJAJA

cabron_de_cabrones

nose, yo li fare una puesta a punto, origuli, tu ets el k estae al costat de la meva novia no?? el k se va na al pans?? aixi os identifico a cadascu
yo tambe li tinc k fer cambi oli y filtros, aixo es mol car?? sobre los 100 euros no?? o mekivoco

origuli

Cita de: cabron_de_cabrones en Noviembre 29, 2008, 16:24:57 pm
weno 100€/150€ porai no?

jejeje..això espero mes o menys, sino...kagada pastoreta, ja estic desitjant que m'arribi la paga doble de nadal!!! joe!!!

txarnego

Viva el frío y la insensatez!!! (eso no va por ti Lepol). Ya contaréis la excursión esa a la nieve que habéis hecho...
No conozco a la mitad de ustedes la mitad de lo que querría; y lo que querría es menos de la mitad de lo que la mitad de ustedes merece...

noe-mi

ei xulos!!!!k vuelvo a star en circulacion!!!!! k ganas tnia d cnektarm d una p. vez!! k ya os stava exando dmenos  :-[ bueno, k vaya bonito, 1bsazo pa todos!!!!

origuli

Cita de: noe-mi en Noviembre 30, 2008, 20:01:22 pm
ei xulos!!!!k vuelvo a star en circulacion!!!!! k ganas tnia d cnektarm d una p. vez!! k ya os stava exando dmenos  :-[ bueno, k vaya bonito, 1bsazo pa todos!!!!

.palmas  .palmas

origuli

bueno gente, aun no os veo apuntados en el ONTOUR 08 por tierras tarraconenses...que stara de puta madre!!! enga animaros!

xumet

bones!!!!

cabroncete...jejeje  el ke venia del pans i es va sentar al costat de la teva xicota era yo xumet!!!

origuli !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ke?fem una excurio o ke?no tinc el teu telf. aixi ke si veus el misatje digues algo, ke jo estare al tanto.ok podriem marxa en ven dinat si vols?tu matix!

peny lepol i acompanyantes.molt bones, sort ke estic de vacances, ke si no estaria patin un munt!!!jejeje sap greu per el jose...joder.res una bona excursio .ereselmejor MASTURVANS mes !

txarnego. ke el divendres.....he?

salut!

cabron_de_cabrones

Cita de: xumet en Diciembre 01, 2008, 11:51:02 am
bones!!!!

cabroncete...jejeje  el ke venia del pans i es va sentar al costat de la teva xicota era yo xumet!!!

okok, eske yo tinc poca memoria pals noms...
avui ai nat al ponce, dimarts la portare pa k se la miro, ma dit k si era turbo rai, y k sino es turbo pues sera mira, com puc saber lo del turbo?? yo destes coses ni idea

els k me vai trobar dissabte al passeig, com us dieu de nom y nick?? eske sol macordo del penny (es el k mes macordo perke al principi pensae k es deie penis)