[CATALUNYA] [BARCELONA] [LOS JUEVES] REUNION SEMANAL LIBRE

Iniciado por cresteo, Mayo 17, 2007, 12:48:46 pm

Tema anterior - Siguiente tema

origuli

riki neng que no curres avui? com va la organització del ONTOUR 2008???
¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡   JUNTOS    SOMOS   HURACÁN    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

BOXER57

Cita de: origuli en Noviembre 17, 2008, 12:23:28 pm
riki neng que no curres avui? com va la organització del ONTOUR 2008???

Avui tinc festa vosaltres sagur que vindreu oi no treballes aquell cap de setmana no? la gent deia al deltebre pel tema de la pasta i la calefa si teniu unaltre ideia proposeula com van els masturvans?

flamenka

Noviembre 17, 2008, 12:44:41 pm #4293 Ultima modificación: Noviembre 17, 2008, 13:59:55 pm por flamenka
lista para el ONTOUR 2008

-Aramys
-Origuli
-Triple8
-dau i fitxa
-Flamenca
-salvatesipuedes
-ves

y los que faltan por determinar Multipower, La vall, firewels, los Opas vamos y todo el que quiera apuntarse.
[/quote]
Viaja en furgo!!!!duerme en tu furgo!!!aunque nos llamen rancios en las quedadas jaja

firewheels

Cita de: Ves en Noviembre 17, 2008, 09:23:49 am
ya practico ya, en breve empiezo con las pijais de conversor, tele, cocinita, uff... de momento estoy leiendo el puto manual que tienes que arrancar la mitad de cosa porque los jodidos te ponen la caravel california multivan y bech todas en el mismo puto libro y no veas que follon,

respecto al puente me encantaria pero tengo a la parieenta remolona con el tema del embarazo, intentare como minimo una noche  .lengua2 

Ves, diguesli a la parenta que li anirá bé per l'embaraç sortir uns dies, i que les nostres avies trevallaven al camp fins al dia que parien i al dia seguent ja munyien les vaques  ;D
Quan menys pendent estigui de l'embaraç millor per ella, això si, sense fer grans esforços.

Ves

vale nen, si tens collons li dius ti a la cara. jajajajajajajajaja

pq jo d'aquesta manera ni borracho .borrachos

firewheels

Ves

collons si la coneixesis mes tambe li tindrias jejejeje .meparto

MultiPowerVan

bueno quan la cosa estigui més definida de per on anirá el ONTOUR 2008 ja os confirmaré, pero ........ segurament si que vindré!!

Salut guapos!

Ya queda menos.........

BOXER57

Cita de: MultiPowerVan en Noviembre 17, 2008, 16:25:55 pm
bueno quan la cosa estigui més definida de per on anirá el ONTOUR 2008 ja os confirmaré, pero ........ segurament si que vindré!!

Salut guapos!

No pateixis Dan que faren un viaget guapo o no pero ens u pasarem be.

BOXER57

Ves

pintor

Opa

Hola guap@s!!!!!

Després de uns dies desconectada, torno ha estar operativa.

¿Cuan començarem a quedar els dijous sota cobert? Jo ancara arrosego el refredat que vaig agafar fa 2 dijous.

Ves. No et van trencar l'ampolla de cava a la furgo per batejarla, no et preocupis, ja ho faré jo.
VW T3 Transporter camperizada 1.9 TD 1990

Secta T3era
RID

BOXER57

Noviembre 17, 2008, 20:48:32 pm #4304 Ultima modificación: Noviembre 18, 2008, 22:30:24 pm por BOXER57
Apoyo la idea de quedar en un bareto i fotrans un bocata calantets si voleu asota casa meva nia un collunut.  .meparto .meparto