BARCELONA SUPERSTAR VANS

Iniciado por danikraft, Mayo 27, 2007, 18:55:11 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 5 Visitantes están viendo este tema.

Txetxo

Cita de: Aramys en Agosto 06, 2008, 10:16:30 am
jijji a ver si alguien tiene huevs a encontrar una palya con poca gente... .meparto 


Yo sé on hi ha unes quantes, però no t'ho puc dir, ja que després t'hauria de matar 8)

ferbotten

Buuufff quina por de post he llegit anteriorment...
Nuestra querida ferbotten esta en el taller,  .volksw of course.. no por na, sino pq ta abierto to el agosto y tienen recanvios...
Tambien se encendia un led...el de la tremperatura jejejejeje y voy acojonao, asi que al taller, he flipao con el precio de la mano de obra...de que coño trabajamos??? En setiembre a estudiar un modulo de mecanica!!! .meparto

No se que me diran pero la cartera y la visa estan....TIRITANDO!!!! :o

Saludos!!!

PD: Que pasa con la playa al final?

Dau i Fitxa

ei nenes!!! lo que decidiu!!! si dieu que veniu, doncs anem al masnou per la tarda (no sé jo si no estará a petar...) pero si ningú s'apunta segurament anirem cap a gavá...

Ferbotten... how much is "la pedrera's book"?? ajjajajajajaja  :-*

ferbotten

Cita de: Dau i Fitxa en Agosto 06, 2008, 12:43:12 pm
ei nenes!!! lo que decidiu!!! si dieu que veniu, doncs anem al masnou per la tarda (no sé jo si no estará a petar...) pero si ningú s'apunta segurament anirem cap a gavá...

Ferbotten... how much is "la pedrera's book"?? ajjajajajajaja  :-*


Wich one? We have a lot of them...
The prices are between 6 and 90 iuros...

jejejejejeje

PD: Si algu algun dia vol venir a veure la Perrera....es pot fer un Free ticket!!!!

Dau i Fitxa

eeiii, podem fer una expedició a la pedrera!! i a sopar al chicago pizza (encara está obert?? e que era per alla??)

nens!! en mitja hora marxo cap a caseta... a veure si "convezco" a .rompe i anem a la platjeta!!!!

AFRAGO

doncs molaria, a més, no es feien visites nocturnes?

Aramys

...jo aquesta tarde estic a BCN  ;D em puc passar per la pedrera  ;D

Murflays

ke es eso de la playa? a ke hora ireis y a donde? yo plego a las 7 de la tarde, iria para donde esteis a pegarme un bañito

ferbotten

A ver:
El Chicago pizza pie factory esta just davant.
Les visites nocturnes s'han acabat, i aqui si que no puc fer un free pass
Aramys, aquesta tarda curro, aixi que si vols venir...

Uffff crec que no ma deixo res....

olaf_cat

....si la patjeta es cap al sud, Gavà per ex, potser m'apropo....millor si controlem les furgos, que la porto carregada pel viatge i no vull sustos.

Si la playta està por el noreste peninsular y en el litoral Barcelonés, zona sur, quizas me hacerque...llevo la camioneta llena de bartulos, arreos y acervos, no quisira un disguto antes de partir.

:)

ferbotten

Cita de: Dau i Fitxa en Agosto 06, 2008, 13:23:29 pm
eeiii, podem fer una expedició a la pedrera!! i a sopar al chicago pizza (encara está obert?? e que era per alla??)

nens!! en mitja hora marxo cap a caseta... a veure si "convezco" a .rompe i anem a la platjeta!!!!


Uiuiui...aixo d'expedicio....
Jo ho deia mes pensant en cosetes mes intimes...grupets de 4 o 2, que vingueu tots no hi ha problem...pero per separaaaaaaaaaaaaaaaaaaauuuuuuu!!!! .meparto .malabares

Encara que estic pensant una idea....
Pero hauria de saber quantes persones serieu...

NO SE SI ME ESTOY ARRIESGANDO DEMASIAU..!!!!! .loco2

BOXER57

Ferbotten cuenta tranqui que somos gente normal  .loco2 .loco1

Murflays

gente normal dice jajajaa, yo no me arriesgaria, te kedarias sin curro fijo  .meparto .meparto

Aramys

Ferbotten..no crec que passi..de ser aixi som un pack.. el meu pare, el rinxols y jo potser passem a dirte hola! i ja esta  ;D si estem fresquets... .meparto

VWoladores

Llons, ho arribo a saber.,.. he passat per davant la Pedrera dues vegades avui.

Jones, lo llego a saber, he pasao delante la Pedrera dos veces hoy...

Vwol!