BARCELONA SUPERSTAR VANS

Iniciado por danikraft, Mayo 27, 2007, 18:55:11 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 8 Visitantes están viendo este tema.

MultiPowerVan

MaxMurdock tranki q lo dels noms sol passar jajajajaj som uns despistats( en general)
Fins demà!!


Ya queda menos.........

AFRAGO

Algú per Boí aquest capdesetmana?

VWoladores

Cita de: AFRAGONETA en Febrero 06, 2008, 23:24:53 pm
Algú per Boí aquest capdesetmana?


La furgo, la xicota i jo mateix, amb 6 col·legues més, piolets, grampons, i gel...!

El gat m'ha dit que m'ho pinti a l'oli... que ell no es queda a dins la furgo que fot fred per molta calefa...

Pugem aquest vespre...

Alepues...
Vwol!

FURGOCOMA

Cita de: marcel en Febrero 06, 2008, 20:52:49 pm
veo con sorpresa que casi nadie se apunta a la c´lçotada de miravet de este mes?????


Y Helena y yo!!!!

A mi tambiem me sorprende no ver mas gente apuntada a Miravet....


Las fotos muy wapas....pero que frio pillo solo al verlas!!!!

El cartel.... WAPISSIMO!!!!!!!

SENSE LES DONES NO HI HA FURGOS!!!

I proximamente.... VIII FURGOFESTA 5, 6 i 7 de Juliol 2013 Inscripcions/Informaciò/Fotos a www.furgofesta.blogspot.com


Murflays

Cita de: AFRAGONETA en Febrero 06, 2008, 23:24:53 pm
Algú per Boí aquest capdesetmana?


i jo tambe, afrago el dissabte pujes a pistes? passa per l'snowpark ke hi sere alla tot engorilat jejejee, ke sera la ultima eskiada d'aquest any segurament, aixi ke alla ens veiem, estare al camping Taull

xolo




Uploaded with ImageShack.us

Murflays

CRESTEO VA POR TI

http://www.electric-weekend.com/

y bueno, para todo el ke le mole el metal y los grandisimos Rage Against The Machine


FURGOCOMA

el lunes pondremos fotos de la expedición TXOTX!!!! que ya no queda quasi nada!!!!
SENSE LES DONES NO HI HA FURGOS!!!

I proximamente.... VIII FURGOFESTA 5, 6 i 7 de Juliol 2013 Inscripcions/Informaciò/Fotos a www.furgofesta.blogspot.com


xolo

  .baba  .baba  .baba esperem la cronica!!! que ho passeu molt be!!!



Uploaded with ImageShack.us

scooby

buen viaje a todos lo que van ...... ;) y hacer foticos jejjee
rafgaassss
SOCIO nº9

firewheels

 .baba .baba .baba .baba Que envidia mas insana...
Por que no hacen mas de estos festivales por aquí?

Murflays

firewheels son 5 horas de camino, lo malo la pasta de la entrada, pero joder nen, es muuuy tentador ehhh, ke no se ve cada dia a los Rage ni a Metallica  .macarra .macarra .macarra

MultiPowerVan

ostia Murflays!!! :o habria q pensarselo........ .baba


Ya queda menos.........

firewheels

Jdr., quien pudiera, tardé +- 6h cuando estuve por allí el més pasado, conocí a un par de Hewis Metals de Vallecas muy majos, parecian los Isi Disi en rubios .meparto que me dijeron de vernos en el festival. Si no fuera por la pasta... .baba