[42] GALICIA - CC CALENDARIOS 2017 - 07/12/16

Iniciado por PutxoAskatu, Noviembre 13, 2016, 23:15:55 pm

Tema anterior - Siguiente tema

Ourent3

Eu son de o de Ourense... Pero a fin de semana de reis vou ir a Coruña, por se queredes que leve os calendarios coruñentos  ;D

Sería cuestión de que o rapaz que traia os de Ourense me deixe os da Coruña e pra o finde do 7 quedo coa xente de Coruña pra repartilos...

Xa me contades...  ;)

PutxoAskatu

Ares tamén se ofreceu, falade entre vós e decídesme.  ;D

PutxoAskatu

Mañán pola mañán vou a santiago, se alguén anda ppr ahí podo levarlle os almanaques.

Respecto ós de Vigo, mañán vou a darllos á persoa que llos entregará a Haizkolari que será quen os reparta alá, e aproveito para agradecerllo.

Martiinn

Eu non teño forma de ir a Santiago ata o 15 de Xaneiro pero se Ourent3 os trae ata Coruña eu se queredes os collo todos e os reparto para que non poida ir ese día
Marcho que teño que marchar!

haizkolari

Cita de: PutxoAskatu en Diciembre 26, 2016, 13:30:37 pm
Mañán pola mañán vou a santiago, se alguén anda ppr ahí podo levarlle os almanaques.

Respecto ós de Vigo, mañán vou a darllos á persoa que llos entregará a Haizkolari que será quen os reparta alá, e aproveito para agradecerllo.

ok... os de Vigho temos que quedar... a ver cómo fasemos  ;)
A cabesa nom paaaaraaaaaa!!!!!!

PutxoAskatu

Os de coruña voullos a dar a ourent3, que non puden quedar con ares. Martiin, se te ocupas ti do reparto perfecto.

ALTAN

Heidi, se me dis onde podo recollelos achegome

Martiinn

Perfecto PutxoAskatu, si encargome eu de repartir os de coruña!
Que día chegan?
Marcho que teño que marchar!

Marcos Figueroa

Hola, buenos dias...
Para mi es un calendario, para Vigo..
Gracias por el curro y la atencion...

Marcos Figueroa

Haizkolari!!!!!
Yo soy de Vigo tambien, como ya sabes...
Cuando quieras quedamos, por lo del calendario y así, te cobras las cervezas que te prometí....

Gracias de nuevo..

Ourent3

Cita de: PutxoAskatu en Diciembre 27, 2016, 00:50:18 am
Os de coruña voullos a dar a ourent3, que non puden quedar con ares. Martiin, se te ocupas ti do reparto perfecto.

Por min perfecto...  .bien

Os de coruña contade que o xoves 4 pola tarde xa estou na coruña e quedo toda a finde... Así que hai tempo pra organizarnos e repartilos...

PutxoAskatu

Cita de: ALTAN en Diciembre 27, 2016, 00:55:14 am
Heidi, se me dis onde podo recollelos achegome

Supoño que heidi serei eu... Jejejeje. Eu son de negreira, pero podemos quedar un día por compostela.

THUNDER

Ya están los calendarios en Vigo?

Un saludo y gracias por el curro...
VWT2 (el antes)
VWT5 (el ahora)

Uploaded with ImageShack.us

iosoms

Si sobrase alguno para la zona de Coruña me decís....... Que como siempre llego tarde  :-[

haizkolari

Cita de: THUNDER en Diciembre 27, 2016, 11:01:16 am
Ya están los calendarios en Vigo?

Un saludo y gracias por el curro...

chegan mañan... pola mañan estou en Porriño (por se alguén lle queda mellor) pola tarde en Vigo... mandádeme os nº de móbil por privado ou contactade polo foro por privado para ir quedando ou facemos unha quedada nalgures en especial e ides pasando a recoller... como vexades

A cabesa nom paaaaraaaaaa!!!!!!