[36] TARRAGONA i LLEIDA - C.C. CALENDARIS 2015- JA TOT REPARTIT!!!

Iniciado por bicifurgo, Noviembre 12, 2014, 15:49:31 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 1 Visitante están viendo este tema.

fontwagen


Steve Trumbo

Jo no puc cap dels dies que proposeu.
Si algú de Lleida pot agafar el meu....Gràcies!
o te aclimatas o te aclimueres.

PatimpatamPatum

Cap problema gent de lleida! Jo em podriamfer càrrec dels vostres calendaris i un dia entre setmana podem fer el "reparto".
Quin plan fariem? Alguna excursioneta per alli? I dinar? Cadascu el seu o coses per a compartir? Jo potser vinc sol, si algu de la terra ferma vol quedar i anar plegats...

deltaflus

Diciembre 11, 2014, 16:59:06 pm #153 Ultima modificación: Diciembre 11, 2014, 17:10:32 pm por deltaflus
Esta molt be !! siempre hay gente que se ofrece...cap problema...
Nosotros somos recien llegados a Torredembarra seria nuestra 1º Kdd viviendo aki y casi sin instalarnos..
Si alguien de alrededores a Torre no puede ir el 21 ...ahi estamos nosotros!! ;D
por el tema de Poblet podriamos organizar alli algo si se tercia por aki claro...

seria este FP ?

Visita basica al monasterio 7,50 sin guia 4,50  gente en paro familia numerosa...



http://www.furgovw.org/index.php?topic=219248.0

YOUTUBE DELTAFLUS CHANEL: VIDEOS KDDS
http://www.youtube.com/user/deltaflus?feature=results_main

bicifurgo

EEEEEEEEEEHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!



Ja han arribat els calendarissss!!!

bicifurgo

Be...en quant a la trobada, quedem el diumenge dia 21 al furgoperfecto de Poblet, el del parking del costat del Monesteri.
Hi ha algú que vulgue anar el dissabte a dormir?
En quant a coses a fer, a part de visitar el monesteri....pos ni idea!
El dinar pot dependre de la previsió metereològica. Si fa bo es podría intentar fer un dinar al costat de les furgos, però si fa malt temps...algú sap un lloc on poder dinar tots junts?

Joan-tgn

Jo si es fa el 21 pasare per recollir-lo pero no em quedare ja que tinc una kilometrada fins Vielha. Si algu de Lleida vol que li agafi i li deixo el mateix dia 21 de pujada?? Els que digueu que si penseu en que nomes us el puc portar el 21, que despres ja no baixo cap a Creixell fins la setmana de Reis...

VW California T5 Confortline 2.5 TDI

joanfvreus

jo segurament pujaré a dormir dissabte nit, però cap el tard

podre agafar els de les persones que no poguin venir i que visquin a 20km a la rodona de Reus i així els podre portar.

Diumenge,  alternatives:  - visita poblet
                                         - excursió a la Pene, és un bonic mirador
                                         - algun altre excursió en plan relax per allà

No tengo suficiente tiempo para conocer todos los sitiós magnificos de este planeta

Steve Trumbo

Cita de: Joan-tgn en Diciembre 11, 2014, 23:15:15 pm
Jo si es fa el 21 pasare per recollir-lo pero no em quedare ja que tinc una kilometrada fins Vielha. Si algu de Lleida vol que li agafi i li deixo el mateix dia 21 de pujada?? Els que digueu que si penseu en que nomes us el puc portar el 21, que despres ja no baixo cap a Creixell fins la setmana de Reis...


a quina hora passaries per lleida?
o te aclimatas o te aclimueres.

Joan-tgn


Cita de: Steve Trumbo en Diciembre 12, 2014, 16:02:58 pm
a quina hora passaries per lleida?



Doncs no se, depenen la hora que surti,


Enviado desde mi iPad con Tapatalk
VW California T5 Confortline 2.5 TDI

jomarey

Cita de: Joan-tgn en Diciembre 12, 2014, 20:56:05 pm

Doncs no se, depenen la hora que surti,


Enviado desde mi iPad con Tapatalk


Yo imposible acudir hasta poblet, asi que si puedes coger mi calendario y cuando pases por lleida decirmelo, te lo ira a buscar.
Merci Joan

lokumutora

Cita de: bicifurgo en Diciembre 11, 2014, 22:25:15 pm


El dinar pot dependre de la previsió metereològica. Si fa bo es podría intentar fer un dinar al costat de les furgos, però si fa malt temps...algú sap un lloc on poder dinar tots junts?


Hola,molt bones...

si algú vol fer carn,verdures o qualsevol cosa a la brasa molt aprop hi ha l'area recreativa de "font de la teula".
si plou o fa mal temps,podríem anar a l'area de guissona de Montblanc que per uns 4o5euros dinem bufet lliure.

sempre ho podem decidir el mateix dia.

ole tu.  .ereselmejor .ereselmejor .ereselmejor

bicifurgo

Cita de: lokumutora en Diciembre 13, 2014, 14:24:33 pm
Hola,molt bones...

si algú vol fer carn,verdures o qualsevol cosa a la brasa molt aprop hi ha l'area recreativa de "font de la teula".
si plou o fa mal temps,podríem anar a l'area de guissona de Montblanc que per uns 4o5euros dinem bufet lliure.

sempre ho podem decidir el mateix dia.

ole tu.  .ereselmejor .ereselmejor .ereselmejor

4 o 5 euros dius?...aixó es molt econòmic !!!
Lo de la Font de la Taula o varem parlar però dependrà de la gent!!

lokumutora

Cita de: bicifurgo en Diciembre 13, 2014, 15:30:53 pm
4 o 5 euros dius?...aixó es molt econòmic !!!
Lo de la Font de la Taula o varem parlar però dependrà de la gent!!

Si, si. Es econòmic perquè t'ho fas tu, està bé. És una opció. ;)

trunklarry