[36] TARRAGONA i LLEIDA - C.C. CALENDARIS 2015- JA TOT REPARTIT!!!

Iniciado por bicifurgo, Noviembre 12, 2014, 15:49:31 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 2 Visitantes están viendo este tema.

bicifurgo

Cita de: PatimpatamPatum en Noviembre 24, 2014, 20:27:57 pm
Hola!
Jo sóc de Lleida i també m'agradaria comprar un pack de calendaris! entre aquesta nit i demà faig l'ingres.
Pel que fa a la quedada, m'apunto! el lloc més indiferent, m'adapataria a tot. sóc un recent incorporat amb això del camper (aquest cap de setmana passarem la primera nit a la furgoneta) i vindre amb una quedada d'aquestes seria el millor que podría fer per coneixer gent i aprendre cosetes dels que en saben!
Salut companys!!

Patimpatampatum...te poso en llista.
Jo només fa un any i mitg que tinc una T4...i no he anat mai a cap quedada tampoc...així que tambe soc prou novato.
Salut

cimbike

Transferència feta!!!
El lloc a mi m'és igual només em serà més difícil poder coincidir en el dia perquè treballo un cap de setmana si i un altre no.
De fet, si puc venir, només serà una estona per veure'ns i recollir el calendari ja què ara mateix no tinc furgo perquè la vaig vendre i la nova no m'arribarà fins al febrer o al març, així que hauré de venir en moto.  .moto .moto .moto
Salut.

punxalmenar

Cita de: cimbike en Noviembre 25, 2014, 11:17:08 am
Transferència feta!!!
El lloc a mi m'és igual només em serà més difícil poder coincidir en el dia perquè treballo un cap de setmana si i un altre no.
De fet, si puc venir, només serà una estona per veure'ns i recollir el calendari ja què ara mateix no tinc furgo perquè la vaig vendre i la nova no m'arribarà fins al febrer o al març, així que hauré de venir en moto.  .moto .moto .moto
Salut.


tranquil ja et portaré jo la fiambrera i et quedes a dinar!  .meparto .meparto
8A KDD EN ALMENAR (LLEIDA)  2, 3 y 4 de JUNIO DE 2023 | https://www.furgovw.org/foro/index.php?topic=382656.0 - http://www.almenarcamper.com


Steve Trumbo

o te aclimatas o te aclimueres.

bicifurgo

ATENCION: Quedais pocos por pagar...pero quedais. El dia 1 cierro la compra y quien no este se queda fuera.

PatimpatamPatum


Rafas


fiestero

Uff se me había pasado transferencia hecha.
Gracias bicifurgo.

bicifurgo

Cita de: fiestero en Noviembre 28, 2014, 14:17:46 pm
Uff se me había pasado transferencia hecha.
Gracias bicifurgo.

Aiiii...claro...demasiada fiesta!!!

lokumutora


fiestero

Eh no seais malpensados  ;).
.botapeta .brinda .follando .rasta  .cocinando.
Yo no soy así ........creo.  .meparto

bicifurgo

Cita de: PatimpatamPatum en Noviembre 27, 2014, 22:02:30 pm
Ingres fet! Gràcies Bicifurgo!

A vore PATIMPATAMPATUM...he repassat i no ma entrat el teu ingres. Fes tu una mirada que tot sigue correcte.

bicifurgo

Después de repasarar i si no e he errat...nomes queda per pagar Carlitosville i me falta x entrar l'ingres de Patimpatampatum..espero a dilluns i faig la comanda.

PatimpatamPatum

Hola Bicifugo!
ostras que extrany...ho vaig fer el dijous per la nit crec. Nose si tarda un parell de dies portser...arribo a casa demà al vespre i ho miro sens falta si va haver algún problema. Te la tornaria a fer llavors. Merci per avisar!!! ;)