[48] LLEIDA Y TARRAGONA CC CALENDARIO 2013 ENTREGADOS LA MAYORÍA!

Iniciado por punxalmenar, Octubre 04, 2012, 20:49:20 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 1 Visitante están viendo este tema.

On vos agradaria fer la recollida de calendaris entre aquests furgoperfectos¿?¿?¿? que guanyi el millor!!!

le tutu

Hola socis estic a temps per un calendari? Una avwraçada  .vwt3

Roketto

Hola colegas, a mi me va bien cualquier día, pero cuanto antes mejor q. de cara a la navidad salen otros compromisos.
Un abrazo Edu por el currazo q. te has pegado.

Fins aviat.....

cimbike

Diciembre 07, 2012, 10:13:32 am #137 Ultima modificación: Diciembre 07, 2012, 10:15:58 am por cimbike
A nosaltres també ens va millor el 16 que jo el 23 kurro y el lloc ens es indiferent, qualsevol estarà bé.
Salut!!!!

tnttgn

Bueno edu, esto esta ya cerca. confirmo mi asistencia, a lo largo de la semana ya ire confirmando si ire solo domingo o sabado/domingo.


fins aviat!!!

punxalmenar

Diciembre 09, 2012, 21:25:45 pm #139 Ultima modificación: Diciembre 09, 2012, 21:27:30 pm por punxalmenar
bueno companys!!! aixó ja esta aqui si tot va bé el dimecres tindré els calendaris a casa!

Jo no puc venir tot el cap de setmana, em sap greu, tinc la furgo tota desmontada, ja us explicaré el perque.... nomes puc venir el diumenge si algú sanima anar-hi el div-dis-dium espero que disfruteu del fred, de l'entorn i la companyia, jo intentaré venir a primera hora del diumenge per aprofitar el dia!

si us sembla bé com allí hi ha barbacoes, cadascu que s'emporti jalo i beure de casa i ens fotem alli un bon dinar!!! jo intentaré portar una mica de llenya, si algú de la zona en pot portar persidecas no en trobem...

bueno haveure qeu hi dieu!

em sap greu pels que volieu anar a montmelo, jo també hi volia anar.  segur que tanta furgo pel circuit pot ser divertit!
8A KDD EN ALMENAR (LLEIDA)  2, 3 y 4 de JUNIO DE 2023 | https://www.furgovw.org/foro/index.php?topic=382656.0 - http://www.almenarcamper.com

BERBERECHO86

pues el domingo nos vemos en vila-rodona ,yo algo de leña puedo llevar para un buen almuerzo sobre las 9 estoy por alli , con la peque, la mujer trabaja. un saludo a todos
si tienes prisa ,adelantame que voy el primero

xolo




Uploaded with ImageShack.us

jirafo

weno nois ja veig que se ha quedat i tot
graciaes a la trucada del edu que si no se em pasa
ens veiem el diumenge a vilarodona suposo que arrivare cap a les 10 o 11 del mati  .palmas .palmas .palmas
fins aviat
Las tortugas tambien vuelan

cimbike

Nosaltres també vindrem, però segurament només el diumenge.
Salut.

Araok

Hola!!!

També ens passarem diumenge... el que no se encara si ens quedarem a dinar, o només quedar-nos una estona!

Salut,
No viajo para escapar de la vida; viajo para que la vida no se me escape.

Juan Graná

Pues yo no podre pasar a recogerlos porque estoy por Granada asi que Bon Nadal a tots.


¿Eres normal o aun piensas?
( Chaboró dor barbán  )

Warda

Pues yo tampoco puedo pasar el domingo a buscar los calendarios. Lo siento.

cimbike

Diciembre 11, 2012, 15:16:17 pm #147 Ultima modificación: Diciembre 11, 2012, 15:23:49 pm por cimbike
Cita de: Warda en Diciembre 10, 2012, 22:00:24 pm
Pues yo tampoco puedo pasar el domingo a buscar los calendarios. Lo siento.

El Juan Graná m'ha demanat que li agafi el seu. Si tu vols també puc agafar-te'l i el vens a buscar a Cambrils o en un moment te'l porto jo a Salou.
Ja em diràs.

Warda

Hola Pep, doncs si me l'agafes em faràs un favor. Aquesta vegada en vaig demanar dos. Quan els tinguis quedem per recollir-los. Moltíssimes gràcies.

cimbike

Cita de: Warda en Diciembre 11, 2012, 16:54:33 pm
Hola Pep, doncs si me l'agafes em faràs un favor. Aquesta vegada en vaig demanar dos. Quan els tinguis quedem per recollir-los. Moltíssimes gràcies.

Cap problema.