[MALLORCA] CLUB CAMPER MALLORCA

Iniciado por okuparero, Febrero 21, 2012, 20:05:04 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 6 Visitantes están viendo este tema.

TAMAÑOS PARA LAS PEGATINAS (ENCUESTA)

a
0 (0%)
aa
0 (0%)
Esta esta inutilizable porque se cerró (fallo) en su día
0 (0%)

Total de votos: 0

Votación cerrada: Mayo 20, 2012, 13:58:39 pm

SomCarrioner

Nurjan, jo crec que es millor aquesta que sa sprinter 4x4, aquest ja duu la barca incorporada, una bona habitació, una grueta per pujar es barril de cervessa i un bon 6x6  .panico .panico .panico




SomCarrioner

A més, amb aquesta ja no necessites ni a Balearia ni a Acciona, jjijij,  .loco1 .loco1 .loco1

rafadesmo

Jajajajaaaa!!!   Amb aquesta màquina pots pujar a dalt de tot d'una montanya a dinar i acabar a una caleta fondetjat!!!! Polivalent total!!

Marsal

I segur que menja poc gasoil¡¡¡¡¡¡¡
Juntate con buenos, y tu lo parecerás. Juntate con sabios, y algún día lo serás.

okuparero

El mundo es grande y hay mucho más que descubrir que un solo lugar. Es de agradecer poder hacerlo con un vehículo con el que se disfruta tanto del viaje como de la llegada.

No soy campero, soy campista. Camperas son las gallinas.

Nurjan

Noviembre 14, 2012, 19:16:10 pm #1490 Ultima modificación: Noviembre 14, 2012, 19:17:43 pm por Nurjan
ojala mun pare encara tengues aquest trasto... es nostro era gris i crec que un model mes antic, 9 places jjj!
cabestrant, snorkel...(sempre me vaig demanar pq putes volia això munpare fent feina a s'obrajjjj.
*imagen borrada por el servidor remoto





si encara el tenguessim me ves montat un trasto aixi!:
*imagen borrada por el servidor remoto

SomCarrioner

Nurjan vaja logo xulo que t'has currat, meam quan el passes !!

Nurjan

Cita de: paparró en Noviembre 14, 2012, 09:27:40 am
A més, amb aquesta ja no necessites ni a Balearia ni a Acciona, jjijij,  .loco1 .loco1 .loco1

si pillam 3 mos fan descompte i s'envio gratis  .meparto .meparto .meparto

okuparero

El mundo es grande y hay mucho más que descubrir que un solo lugar. Es de agradecer poder hacerlo con un vehículo con el que se disfruta tanto del viaje como de la llegada.

No soy campero, soy campista. Camperas son las gallinas.

Nurjan



Furgo-oficial de sa FURGOPORCELLA!

como me mola!

okuparero

El mundo es grande y hay mucho más que descubrir que un solo lugar. Es de agradecer poder hacerlo con un vehículo con el que se disfruta tanto del viaje como de la llegada.

No soy campero, soy campista. Camperas son las gallinas.

Marsal

Cita de: Nurjan en Noviembre 15, 2012, 09:30:37 am


Furgo-oficial de sa FURGOPORCELLA!

como me mola!


Veus, això amb una Mercedes, no tendría gracia,ja,ja,ja...
Juntate con buenos, y tu lo parecerás. Juntate con sabios, y algún día lo serás.

Nurjan

Cita de: Marsal en Noviembre 15, 2012, 09:54:05 am
Veus, això amb una Mercedes, no tendría gracia,ja,ja,ja...

gens ni mica.... jjjj

tot i que me mola més això:
*imagen borrada por el servidor remoto
*imagen borrada por el servidor remoto



SomCarrioner

Senyors i senyoretes despres de 2 setmanes de passetjar s'elevalunas nou per dins sa furgo he decidit instalar-lo seguint les instruccions dels dos mestres Mikel Diaz i Nurjan. Tot un exit. Una vegada mesmoltissimes gracies als dos.

Reflexio: 
Espenyar l'elevalunas i que et quedi el vidre a mitja porta : una gran putada !!!
Mirar preus a la mercedes: una locura ( 290 euro + ma d'obra)
Comprar la pesa i montarla pel teu compte: una aventura a bon preu ( 86.80 euros)
Pertanyer al Club Camper Mallorca i que dos companys t'ajudin amb l'arreglo: NO TE PREU !!!
MOLTES GRACIES. VOS DEC UNS CUBATAS. .ereselmejor .ereselmejor .ereselmejor