[CATALUNYA] [GIRONA] [LOS JUEVES] Reunión itinerante quincenal.

Iniciado por Txetxo, Noviembre 17, 2007, 09:54:38 am

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 2 Visitantes están viendo este tema.

Perarnau

Es de un compañero que se lo quiere sacar de encima. Lo ha pintado, le ha puesto suspension nueva, capota nueva etc etc y le gustaría cambiarlo por una T3 o T4. Ni lo ha probado, paso itv hace 15 dias y no lo ha disfrutado desde que lo pintó. Prefiere una buena maquina de VW.

firewheels

No me digas esas cosas que se me pasan malas ideas por la cabeza... Que los Mk1 siempre me ha vuelto loco y más en rojo...

Perarnau

Yo os doy el mail o el telefono y cosotros mismos....

marblau

Wenassss!!! que tal? soc nou al foro, estic a Girona i fa poc he entrat al mon de la furgo, tot i que fa anys que li anava al darrere! M'he enterat de les quedades, seguiu fent? els dijous, no? a veure si passa aquesta primavera rara i en fem una. Ens portem unes birres no?

firewheels

Benvingut!!!!!  ;D

A veure si ens posem dacord i quedem aquest o el proper dijous ok?  ;)

Perarnau

Jo aquest no puc, si voleu el que ve per mi em va perfecte!!!

Ja direu la vostre! ;D



PD. de pas us podre ensenyar la meva Multivan acabada o sinó vinc amb la T3  .meparto .meparto

Perarnau

Fireweels tu furgoneta preciosa justamente con este color brillante, lo que no es es invisible!!!!  .sombrero


Me has conocido esta mañana en Calella? .confuso2

DaXMaN24

Cita de: firewheels en Abril 28, 2011, 10:10:07 am
Jo no puedu, haig d'anar de compres a www.equipcampers.com  .baba
Si us fa falta algo digueu-mo i us ho porto la setmana que vé o aquet finde.


no se jo pero trobo carissim aquesta botiga.... juas, se'm treuen les ganes de comprar res... xD o soc jo que son un ruines pero tela... qualsevol tonteria ja son 80 o 100 eurossss

va aquest dijous jo puc aixis que qui vulgui ja sap!

Limo

i

firewheels

Cita de: Perarnau en Mayo 03, 2011, 23:01:33 pm
Fireweels tu furgoneta preciosa justamente con este color brillante, lo que no es es invisible!!!!  .sombrero


Me has conocido esta mañana en Calella? .confuso2


Si tiu, m'ha fet molta gràcia, hem vas pillar anant cap a Furgoequip a comprar un dipòsit d'aigua, una bomba i a treure uns coi d'anclatjes del seient...

Per cert, molt xula la T4!!!!!!!!!!!!!!  .baba

firewheels

Daxman, la a www.equipcampers.com normalmente voy a comprar cosas que en otras tiendas no encuentro, aparte de que lo tengo al lado de casa :P

Limo

Amb aquest caloo sus fa un dijous!?   8)

Perearnau, a veure aquesta t3! o t4! Algu a aconseguit una planxa guapa!¿? 
Cholette, ets pare ja!?

QUE SUS DIEU!?  .malabares
i

Perarnau

Se m'apunti a un dijous. En principi vull marxar dimecres i dijous a frança a alguna cala perduda que no em toquin els collons, i en principi dijous al vespre estaré aquí.

Va aquest dijous parlem de la butifarrada?? Per eines no quedarem i lloc també el trobarem si es necessari.



Cholette com va la son? et deixen dormir a la nit o encara si?

cholete77

Jo aquest dijous si que puc. Vaig posant les birres al congelador  8)
El mundo es suficientemente grande para satisfacer las necesidades de todos pero siempre será pequeño para la avaricia de algunos

Perarnau

Per cert, jo vindré amb la T4, la T3 a la pròxima, a la butifarrada!!!