[CATALUNYA] [GIRONA] [LOS JUEVES] Reunión itinerante quincenal.

Iniciado por Txetxo, Noviembre 17, 2007, 09:54:38 am

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 2 Visitantes están viendo este tema.

danikraft

Cap a Gironaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... quines ganes!!!!

Para Gironaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... que ganas!!!!

Murflays

despres us trucare a veure on esteu, ke no conec res de Girona, suposo ke cap a les 8 com a molt tarde i sere per alla

furmala

Octubre 30, 2008, 14:54:13 pm #932 Ultima modificación: Octubre 30, 2008, 14:57:07 pm por furmala
OSTIAS  jo a l'hora q digueu anire cap a Fontajau. no he pogut dir res abans pq no tinc pc. :-\
ja trucare al duee a veure on sou. Le dire algo a toni old school. a ver q tal
hasta la noche gente .malabares

Txetxo

Bones, aquí el desaparesio. Acabo de parlar amb en Sunami, nosaltres baixem en un cotxe, cap a les 8.00 hi serem allà i pujarem abans que comenci el concert (ens fem grans).
Fontajau deu estar a tope, per tant estaria molt bé aparcar a prop de la Sala del cel, on hi haurà més espai i d'allà a barrakes tenim 10 minuts caminant.

Com ho veieu??

Murflays

per mi perfecte, millor si despres del concert no hem de conduir jejejee, directament a sobar a la furgo jejee, alla no hi haura problema per pernoctar no?

vinga penya, ens veiem d'aki una estona!

firewheels


firewheels


furmala

Q CULETE PARA MI COHETEE....
presi queremos fotos de la BSV en barracas de Girona ya!!!! .loco2

dani, cresteo, murflays, firewheels and ester  .ereselmejor .ereselmejor por la visita.

xiviri

buenas

soy de la comarca de lleida y este finde voy a girona con unos colegas, que me han dicho que aqui teneis fiestas estos dias.

que conciertos ay el viernes i el sabado?

donde podemos dormir con las furgos? seremos 2 furgos.
yo no me conozco nada de Girona.

porfavor una ayudita

danikraft

jasjajajajajajajajaja..... Pelaezzzzz!!!!!!!!! los pen -drive!!!!!!!!! Como te ha ido el juicioooo...mallll!!!!!!! Dar vader!!!!! jajajaja soys unos cracks!!!!!!

ahi van unas fotikis, las del calendario ya están en el hilo B.S.V.....

*imagen borrada por el servidor remoto
*imagen borrada por el servidor remoto
*imagen borrada por el servidor remoto
*imagen borrada por el servidor remoto
*imagen borrada por el servidor remoto
*imagen borrada por el servidor remoto

firewheels

Que grandes que sois!!! lo pasamos genial y nos reimos un montón, tanto la compañia, la comida y el concierto no podian ser mejor  .ereselmejor
Si no plou dissapte vindrèm al concert dels Pets, s'hi apunta algú?

MO

o follem tots o tirem la puta al riu!!
odio la banda sonora de "TITANIC"
i a todos los que dejan a su perro suelto


kitoneta

heeeeey que passa penya!!!!!

bueno ara que estic una mica mes tranquil, a veure si ens veiem (pero aquesta vegada de veritat, je je)

una abraçada a tots.

saaalut
No te tomes la vida ta en serio, al fin y al cabo no saldras vivo de ella

peipo

Eeeeiiii!

La majoria no em coneixeu, pero jo a alguns de vosaltres una mica (d'oïdes). Soc amic d'en furmala i en cisco, i fa poc que me comprat una T3 (la d'en Rubenius, un tiu de puta mare, la veritat)  .palmas .

Aviam si us agradaria fer una d'aquestes quedades que feieu dijous que m'hi apunto de cap!

Si us animeu...seria collonut!   .ereselmejor .ereselmejor

Vinga gent que vagi be! Salut!!