[CATALUNYA] [GIRONA] [LOS JUEVES] Reunión itinerante quincenal.

Iniciado por Txetxo, Noviembre 17, 2007, 09:54:38 am

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 1 Visitante están viendo este tema.

firewheels

Doncs gent, al final en vés de dijous m'ho he pogut combinar i negociant amb la aprenta pujarem divendres i dissapte fins al mitgdia a Albanyà, ja que el casament es al vespre .yupiii .macarra

furmala

Cita de: SUNAMI en Octubre 01, 2008, 18:44:37 pm
A poty regalao no le mires la mierda que se le ha cagao!!!jajajaja. Gent nosaltres no podem asistir aquest dijous, tanim algun infant dalicat de salut i em de fer net pal capde.

:-\espero que no sigui res sumami!!!!

SUNAMI

Hola!!                 Holaaaa!!!,  ay alguien??, que pasa gente!!, esta todo el mundo desaparecido en combate! o que?? iuujuu  iuujuu.

Txetxo

Ja et puc esperar jo a casa capulluuuuuu .confuso2 estas tot enxufat a l'ordi ionki informàtic  .meparto .meparto

SUNAMI

La dolo esta reunida, quan arribi vinc, desmontar es un moment, paraparem una birra, capullu tu, jajaja

Txetxo

Eiiii era conya. Jordi si avui no pots no et preocupis, ho deixem per la setmana vinent, a mi gairebé em va millor, de ceritat. Gaudeix dels xurrumbeles ;D

Txetxo

El paraxocs de la Nena va camí a ser arreglat i tot gràcies a aquest gran home i millor persona que és el SUNAMI.

Ets molt gran, ho saps nano??? ;)

xolo

ja t'enfies d'aquet personatge anomenat SUNAMI JEJEJEJEJEJEJE

SALUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Uploaded with ImageShack.us

duee

uiuiuiui el paraxocs de la nena quedara com un super fashon spoiler d'aquests que es posen els xerrumbeles a les mans d'aquest personatge !!!

tu i poder que fem quelcom no ??? jo aquesta setmaneta son festes de banyoles i avui ja i comença a averi un xik d'ambient per barraques ... (si algu vol baixar jo estare per alla)

i crec que el que podriem fer es !!! quedar la setmana que b que no hi ha res per aixi una miqueta de tranquis el dijous i despres l'altre podriem tornar a quedar que seria ja dijous 30 per anar a fer un tomb per les barraques de girona (zupa a fontajau) i cap a barraques a fer un voleiu que us sembla ???


cisco


dulak

bones gent gironina!! jeje

acabo de descobrir la pàgina de kdd gironines, vaiam si aneu avisant i mapuntu! ;)

Les barrakes de banyoles han estat molt grans! però ara ens hem de preparar per les de grn... tot i k diuen k no hi han gaires bons grups.. no sé, no he vist el cartell encara. Però la festa està assegurada!! jeje

En fi, duee, és bona la idea de kedar dijous 30! Aniré seguint el que dieu per aki! jeje salut!

-->isaac<--

Txetxo

Bemvingut dulak!!!

Nois, noies, fem quelcom dijous??

podriem quedar per l'alt empordà si us va bé.

duee

ostia me conectat un xik just no c si eu dicidit res per avui o si s'esta moguent algu pero dijous que be si que quedem e !!! que a mes hi ha un dels grups bons a girona

si es fa algu avui jo segurament m'aputare tot i que anire un xik just pero cony hi ha moltes ganes de veureus

isaac benvingut !!!

firewheels

Ostres, doncs a veure si m'hi puc apuntar la setmana que vé, m'encanten les fires i barraques de Girona, m'ho paso genial  ;D
I de pasada estar amb vosaltres, que l'última vegada que ens varem veure quasi no varem poder xerrar  ;D

duee

per aixo la seguent setmana cita obligada a fontajau un cop i siguem tots dicidim si sopem alla mateix rollo bikinis, o entrepans o el que sigui o si voleu anar a barrakes !!!