[CATALUNYA] [GIRONA] [LOS JUEVES] Reunión itinerante quincenal.

Iniciado por Txetxo, Noviembre 17, 2007, 09:54:38 am

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 1 Visitante están viendo este tema.

furmala

molt be Dolors!! ja tenim fotograf per les reunions gironines ESTIUENQUES SETMANALS!

                                   .palmas  .palmas  .palmas  .palmas

T3fills


SUNAMI


Trolebus

Eiiiiiiiiiiiiiiiiiiii quin mun de fotos.

Si la dolors amb 3 fills encara te temps de pengar aquest mun de fotos. Jo mu he de fer mirar seriament. .confuso2

Encara que vam pasar la nit a casa hem de dir que oficialment acabem d'arribar. Que bo es estar de vacances. ;D

Be dema es dijous on quedem que no s'ha dit res.jeje .meparto Esque ni han moltes ganes de trobarnos amb tots vosaltres i amb mes incorporacions, ben d'hora.

Saluts i petons per tothom.

Pd:
La Dula una vegada a vist les fotos, m'ha deixat de parlar, esperem remediar-ho amb la seguenta Kdd. ;D

furmala

olé Dolors!!!!(sóc la Sus, la xicota del Furmala)
He flipat  :o amb les fotos!!!!A partir de ja! xutes de vitamines per poder acoplar-me a aquests dijous que us monteu!!
Ets una súper-dona-mami-fotògrafa .fotografo
me n'has d'ensenyar..... ;D
Ens veiem aviat
Petons

T3fills

Ei Sus !  :-*  ja tardes en venir!!!
si es falta de vitamines, aquests dijous en donen per a tota la setmana!!  .palmas
Fins aviat de veritat? .baba

firewheels

Ostres tu, si jo també surto a les fotos, que hi faig jo a Banyoles? .meparto
Ja tinc ganes de repetir-ho, m´ho vaig passar d'allò més bé.
Sus, hem faría molta il.lusió coneixe't, que méstimo molt a l'Albert i a tota aquesta colla de dròpols .malabares .meparto

T3fills

Vinga doncs! el proper dijous la sus i en firewheels!! iuju dos més!!!  .palmas  .palmas

bea

.. Hey,... playeros que bé que us ho monteu, ... ho veig dificil,... .malabares...
 pero a veure si algun dijous podem anar  a una trobada de les vostres, ... que tenim ganes de veure-us,
 molt xules les fotos Dolors,
 Salut i kms

"No heredamos la tierra de nuestros padres, la tomamos prestada de nuestros hijos"

www.aticgrafic.com
www.infomapas.com

T3fills

Ei Bea! gracies guapa!  :-*
quin punt seria si us ho podeu convinar, ara a l'estiuet,  .baba  ja fa dies que no ens veiem, i ja toca!!

firewheels

Cita de: T3fills en Julio 12, 2008, 22:04:09 pm
Vinga doncs! el proper dijous la sus i en firewheels!! iuju dos més!!!  .palmas  .palmas

Doncs a veure si ho feu prop de casa ;D o si més no prop de Girona city .malabares

rujuss

ara akí ara allà !!!!

Trolebus


Txetxo

Tremendes fotos i tremendes persones. Com m'agrada compartir els sopars dels dijous amb tots vosaltres!!!! ;D

MO

AVUI ES EL CUMPLE D'EN ..................................

                              DUEE
PER MOLTS ANYS!!! MOLTES FELICITATS!!!PER MOLTS ANYS!!! MOLTES FELICITATS!!!PER MOLTS ANYS!!! MOLTES FELICITATS!!!PER MOLTS ANYS!!! MOLTES FELICITATS!!!PER MOLTS ANYS!!! MOLTES FELICITATS!!!   PER MOLTS ANYS!!! MOLTES FELICITATS!!!PER MOLTS ANYS!!! MOLTES FELICITATS!!!PER MOLTS ANYS!!![MOLTES FELICITATS!!!PER MOLTS ANYS!!! MOLTES FELICITATS!!!PER MOLTS ANYS!!! MOLTES FELICITATS!!![ PER MOLTS ANYS!!! MOLTES FELICITATS!!!PER MOLTS ANYS!!! MOLTES FELICITATS!!!
                                  .tarta  :-* :-* .tarta
o follem tots o tirem la puta al riu!!
odio la banda sonora de "TITANIC"
i a todos los que dejan a su perro suelto