[CATALUNYA] [GIRONA] [LOS JUEVES] Reunión itinerante quincenal.

Iniciado por Txetxo, Noviembre 17, 2007, 09:54:38 am

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 2 Visitantes están viendo este tema.

furmala

Cita de: cisco en Julio 10, 2008, 16:58:15 pm

sunami te comeras la butifarra que tengo entre manos ???  .meparto .meparto


si vais a hacer mariconadas los dos, os vais un poco mas pa alla de donde estemos nosotros, que hay niños por dios!
vaya par de moñas  .meparto

lacurry

Ei, m'heu d'acabar de dir quan quedeu, que potser ens apuntem.
I així ens ensenyeu més poblets, que jo en conèixo algun, però no em canso de veure'n més

duee

quina gran nit la d'ahir ... es ven b que les setmanes serien unes altres sense els dijous, per cert el lloc impresionant emboltat de furgonetes ... (xatis ... ) la lt syncro que hi havia alla m'ha enamorat ...

bueno a veure si ara sunami i t3 fills penjen les fotos (encara hi ha pendents les de banyoles) jejejeje el qeu podeu fer es enviar-les totes al furmala i ell ma dit que ja te alguna amistat amb la granota  .meparto

Cobreti

Sueños sin rumbo; en páramos quemados, la voz del viento (Uejima Onitsura, 1661-1731)

Txetxo

Com sempre, me produce una onda satisfaccions... .meparto .meparto com porteu la panxa??? a mi aquell fransfurt, o asín, m'ha fet aixecar-me content  .meparto Què bé s'estava al costat de la platgeta, amb la dueeplanxa, el ventet suau,... el paradís, i hi ha penya que marxa a Canàries per buscar el que tenim aquí... ESTÁN LOCOS ESTOS ROMANOS.

jordiwagen

Bua!!! que bé us ho munteu per qui dalt !!!!

Ahir em va anar d'un pel de venir...

Peró queda pendent...

Fins aviat!!!!


furmala

bon dia al de mati!me aixecat a les 11 quin luxe eh Txetxo.
quina pasada ahir, impresionant, tothom amb ganes de quedarse a dormir alla! es que el lloc es genial. com es va comentar ahir, ara a l'estiu les hauriem de fer setmanals aquestes reunions! res de quincenals...
espero que hem paseu les fotos sunami i t3fills, tengo a la rana ansiosa de recibir faena.  .meparto .meparto
jordiwagen ja trigues a venir un dia, t'esperem amb el braços oberts.

kikuu

A veure si la proxima puc venir i us ensenyo el color de la furgo! jejejeje
Nos vemos en el camino

T3fills

Ei !  quins dijous mes guais!
Va jordiwagen! que t'esperem com en els convidats especials d'aquest dijous!!!
primer....



segon ... Fernando Alonso



i tercer Felipe Massa



Tots i totes , sens dubte, sereu benvingutssss !

més  .fotografo

la paradeta








T3fills

 Furmala, ja ho veus m'he superat, no m'ha sortit en el teu personal,  ??? però aquí si, "algo es algo". ja em sentia malament amb tantes fotos pendents  .ereselmejor






T3fills

ja que hi sóc... ;D , posaré les de dijous de banyoles.

ooooo .meparto, despres de mirar les fotos per penjar-les, pregunto... demà no pot ser dijous????

arribada



no pot faltar el fang



los machotes, ja veieu el convidat especial, no??



per agafar gana fem una entradeta a les estunes





T3fills


furmala

PER FI SURTEN A LA LLUM AQUESTES FOTOS!!!!  .palmas  .meparto
Molt be Dolors, pero segur que hi han mes. .fotografo, i ara que hi tens la ma trencada. hem sembla recordar que de Banyoles hi havien 83 no?  .meparto

T3fills

unes miques més , totes  .nono pillin , que sóc la t3fills i el temps que em quedaaaa  .loco2








amb coca de sant joan, ummm .baba



T3fills