[GALIZA] Camisetas T3 Spirit y Furgoneteras Foreras [CERRADA... EN REPARTO]

Iniciado por gael160963, Marzo 28, 2011, 10:37:05 am

Tema anterior - Siguiente tema

gael160963

Cita de: t3 en Abril 08, 2011, 12:49:52 pm
¡que lusión, vanme regalar unha camiseta!  .meparto, vale calquer cor .meparto .meparto
saudiños xente

... e que... estou en todo  ;D

Buxo

Son novo por aqui, pero queria colaborar un pouquiño co tema, son de compostela.
Por iso de ser novo non sei moi ben como funciona o do pago (lin por aí transferencia bancaria), nen a entrega, si me puderades comentar, agradezo moitisimo.

T3 Chico 1XL Negra [13 €] - T3 Chica 1M Negra [13 €] = 26 € - Compostela

Un saúdo a todos e gracias!!

gael160963

Cita de: Buxo en Abril 13, 2011, 23:52:15 pm
Son novo por aqui, pero queria colaborar un pouquiño co tema, son de compostela.
Por iso de ser novo non sei moi ben como funciona o do pago (lin por aí transferencia bancaria), nen a entrega, si me puderades comentar, agradezo moitisimo.

T3 Chico 1XL Negra [13 €] - T3 Chica 1M Negra [13 €] = 26 € - Compostela

Un saúdo a todos e gracias!!

... Ola Buxo ... boa madeira!  ;) ... tamén son de Compostela, si non te vai ben no seu momento facer ingreso en conta ou transferencia, podemos vernos e facer o pago en man... si vemos os dous que é máis factible*  :)

... nunhas semáns rematarei o fio e mandareivos o número de conta de ingreso ; farei o pedido e o ingreso na conta do foro, cando teña os cartos; farei seguimento e cando reciba as camisetas distribuíranse a traves das kedadas do Clube Camper Galicia ou persoalmente segundo conveña.

(*): ... si a xente apuntada non crece moito máis (o tema das pegatas e calendarios lioume moito pola cantidade de xente  ;D )... poderemos facer un tratamento máis "persoal"... atendendo "excepcións" .

... unha aperta.

Buxo

perfecto, moitas gracias. dame igual transferencia ou en man, se hai tempo tamés se pode quedar e tomar algo que sempre está ben coñecer a xente nova!
de  todos os xeitos antes de pedilas xa avisas e vemos como facemos, moitas gracias por todo ooutra vez.

apertas!!

OBEG

Yo también quiero una (Voy a sorprender a un enamorado de las T3 con un regalito!)
OBEG = T3 Chico 1L Negra [13 €] .............................13€ - Vigo

Como no creo que pueda ir a una quedada de momento, ya podemos hablar de como hacérmela llegar... Tango un primo en Santiago y a lo mejor me hace el favor, o si no envío a un mensajero a por ella. Espero que no suponga un problema. De ser así, por favor me avisas!

gael160963

Cita de: OBEG en Abril 18, 2011, 13:44:07 pm
Yo también quiero una (Voy a sorprender a un enamorado de las T3 con un regalito!)
OBEG = T3 Chico 1L Negra [13 €] .............................13€ - Vigo

Como no creo que pueda ir a una quedada de momento, ya podemos hablar de como hacérmela llegar... Tango un primo en Santiago y a lo mejor me hace el favor, o si no envío a un mensajero a por ella. Espero que no suponga un problema. De ser así, por favor me avisas!

... tranki ... seguro que llega  ;)

frankysa

frankysa-T3 chico 1L negra [13€]+T3 chica 1xs [13€]=total 26€
no hay caminos para la paz,la paz es el camino

gael160963

Cita de: frankysa en Abril 19, 2011, 09:58:11 am
frankysa-T3 chico 1L negra [13€]+T3 chica 1xs [13€]=total 26€

... frankysa, púxenche a de chica negra (porque non hai de outra) ... és de Vigo, nonsí?

pepe16v

hola m estoy interesado en una camiseta de la T3 en color oliva y talla L , soy de la coruña , gracias

NOLE T3

perdona gael....era para un cambio de color en la camiseta de chico,la quiero oliva en vez de negro.
gracias por el curro .palmas

gael160963

Abril 25, 2011, 16:04:33 pm #40 Ultima modificación: Abril 25, 2011, 16:07:43 pm por gael160963
Cita de: pepe16v en Abril 25, 2011, 15:22:11 pm
hola m estoy interesado en una camiseta de la T3 en color oliva y talla L , soy de la coruña , gracias

... ok ... supongo que chico pero... dímelo expresamente  ;) ;)

gael160963

Cita de: NOLE T3 en Abril 25, 2011, 15:56:03 pm
perdona gael....era para un cambio de color en la camiseta de chico,la quiero oliva en vez de negro.
gracias por el curro .palmas

... feito o cambio  ;)

fridaykoko

ola gael!!!!.,.no me kiero kedar sin la oportunidad de colaborar y tb porke no,lucir una camiseta kon mucho gusto y mucha esencia,.,.,ahi te va mi pedido.,,gracias por todo,.,saludos,.
T3-CHICO-1L NEGRA [13EUROS]-1L OLIVA[13EUROS]-T3 CHICA 2M NEGRAS [26EUROS]---------------------------52 EUROS  VIGO

IVANGG709

Buenas así da gusto nada de ir de compras para no encontrar nada y menos por 13 pavos .palmas .palmas
T3-CHICO-1S OLIVA[13 EUROS] T3-CHICO-1M OLIVA[13 EUROS]T3-CHICA-1S NEGRA[13 EUROS] = 39 EURETES
Una pregunta como se realiza el paganini........
Saludos y gracias por estos detalles de lo que sea estamos por aquí
La furia no se rinde