Furgos de Tarragona y Lleida

Iniciado por Juan Graná, Enero 24, 2011, 22:54:33 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 1 Visitante están viendo este tema.

Rafas

Heyy Roketto, somos vecinos! De Bonavista soy

KDD Canongina?? que fuerte, ya irás informando

punxalmenar

buenas veo que ya se organizan compras conjuntas de calendarios haber quien es el valiente este año???? venga animense!!  .meparto .meparto .palmas .palmas
8A KDD EN ALMENAR (LLEIDA)  2, 3 y 4 de JUNIO DE 2023 | https://www.furgovw.org/foro/index.php?topic=382656.0 - http://www.almenarcamper.com

trunklarry

yo también lo espero ansiada mente lo único que yo no la puedo organizar si no ya no estaría eso sí me ofrezco para ayudar o entregar todos los que puedan mano si es necesario ya que por mi profesión me muevo bastante por la zona.
organizamos una quedada por la zona de Tarragona algo céntrico para todo el mundo

bicifurgo

Cita de: punxalmenar en Octubre 26, 2015, 17:40:26 pm
buenas veo que ya se organizan compras conjuntas de calendarios haber quien es el valiente este año???? venga animense!!  .meparto .meparto .palmas .palmas


Hola a tothom...fa molts dies que no entrava a aquest grup de Lleida i Tarragona.

Ja he vist que torna a arrancar la CC de Calendaris...i aixó, que si hi ha algú que sen vulgue cuidar, perfecte...però que si no hi ha ningú ho puc tornar a fer jo...tampoc no es tant de lio...ja direu!!....voluntaris?

fiestero

Cita de: bicifurgo en Octubre 27, 2015, 15:21:20 pm
Hola a tothom...fa molts dies que no entrava a aquest grup de Lleida i Tarragona.

Ja he vist que torna a arrancar la CC de Calendaris...i aixó, que si hi ha algú que sen vulgue cuidar, perfecte...però que si no hi ha ningú ho puc tornar a fer jo...tampoc no es tant de lio...ja direu!!....voluntaris?


Hombre con lo que bien que lo hiciste el año pasado...... ;D

bicifurgo

Cita de: fiestero en Octubre 27, 2015, 17:16:40 pm
Hombre con lo que bien que lo hiciste el año pasado...... ;D

Pelota!!

Fotero

Jo m'apunto a la CC dels calendaris, aquest any no hi ha hagut sort i no tinc cap foto seleccionada  :-\. Ja he repartit calendaris algun any i aquest aveure si hi han voluntaris...

javiher42

Cita de: fiestero en Octubre 27, 2015, 17:16:40 pm
Hombre con lo que bien que lo hiciste el año pasado...... ;D

Venga fiestero, enrrollate este año....
Lo que hacemos en la vida, tiene su eco en la eternidad.PRESENTACIÓN DE MI FURGO http://www.furgovw.org/index.php?topic=288912.msg3469294#msg3469294
PARA LOS AMANTES DE LOS CLASICOS http://www.furgovw.org/index.php?topic=300183.0
MI TWITTER @javiher42
MI INSTAGRAM @javiher42

steelman

Un de nou des de Reus.
Tinc una ducato del 98 sense res fet.
Ara em toca possar-me a camperitzar-la dsd zero.

Una abraçada a tots.







Enviat des del meu XperiaZ2 i Tapatalk

Favio_Gomez

Otro de Tarragona que esta empezando
Gente de kitesurf que baje al delta siempre veo mucha furgo   saludos

Enviado desde mi D2303 mediante Tapatalk


bicifurgo

Neeennnnnsss...a vore...que fem?...qui arranca?
Va que som a un mes vista de la data final!!!

Favio_Gomez

Desde torreforta la zona del ponent a tope citroen c8 en proceso

Enviado desde mi D2303 mediante Tapatalk


triki-cm

Cita de: bicifurgo en Octubre 31, 2015, 13:28:21 pm
Neeennnnnsss...a vore...que fem?...qui arranca?
Va que som a un mes vista de la data final!!!


Eiiiiiiiiiiiiiiiiii! Bones a tots!!! Jo m'anava a oferir voluntari però al novembre marxo de vacances i no ho podré portar gaire al dia. A més, encara sóc NOVATO i crec que els novatos no podem organitzar compres conjuntes. Si m'equivoco, m'ho dieu i m'ho penso a veure com ho puc fer.

De totes maneres, m'ofereixo voluntari per ajudar al responsable a repartir calendaris o el que faci falta. Sóc de Cambrils però de tant en tant baixo per Lleida

Una abraçada a tots

bicifurgo

BONA TARDAAAA...

Au, va, vinga...ja teniu en marxa la compra conjunta dels calendaris per Tarragona i Lleida.

Aneu fen la llista.

putopuro

ieeeeeeeeep, un altre que circula per terra d almogavers!!!! hi ha mes allaresos per aqui??