Furgos de Tarragona y Lleida

Iniciado por Juan Graná, Enero 24, 2011, 22:54:33 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 4 Visitantes están viendo este tema.

radikalrif

Cita de: fontwagen en Septiembre 08, 2013, 21:08:14 pm
Serm al tram 93 al perello
No se si dormirem per alli o baixarem al dia .baba

EPAAAA, també sereu molt apropet nostre.
Si voleu venir dimarts serem aquí: http://www.furgovw.org/index.php?topic=258649.0

tnttgn

cimbike, aquest mati estaves per hospitalet del infant, ens ha semblat veure'us, anavem amb cotxe i no ens has vist  ;D


salut!!!

thymus vulgaris

Bona nit!

Nozone (per si et serveix) jo m'acabo de fer uns armariets per la Vito i m'hi he posat portes corredisses, mirava de fer persianes, però necesites espai per que s'enrrotlli o passi, el preu és més alt i més complicat de muntar.
Vaig tirar pel dret!

Si ho vols veure...

I a la via catalana, nosatres anem al tram 619 a Medinyà (aquí al costat!)

Salut i força! |\*/|
descalça al mig del tros

punxalmenar

Nosaltres estarem al tram 143 a hospitalet infant

Segurament sortirem dimats vespre
8A KDD EN ALMENAR (LLEIDA)  2, 3 y 4 de JUNIO DE 2023 | https://www.furgovw.org/foro/index.php?topic=382656.0 - http://www.almenarcamper.com

Txer

IEep! Nosaltres també estarem a la Via Catalana, al tram 172 a Mont Roig del Camp amb la gent dels Pallars! Estem mirant a veure si hi ha algun acte o alguna celebració pels voltants! Algú ho sap!¿?
Gràcies i ens veiem x alli!!  ;D ;D
Si buscas resultados distintos no hagas siempre lo mismo.

cimbike

Cita de: tnttgn en Septiembre 08, 2013, 21:20:53 pm
cimbike, aquest mati estaves per hospitalet del infant, ens ha semblat veure'us, anavem amb cotxe i no ens has vist  ;D


salut!!!

No, no era jo. Aquest matí no he sortit de casa i aquesta tarda treballo.

radikalrif

Cita de: Txer en Septiembre 09, 2013, 10:50:32 am
IEep! Nosaltres també estarem a la Via Catalana, al tram 172 a Mont Roig del Camp amb la gent dels Pallars! Estem mirant a veure si hi ha algun acte o alguna celebració pels voltants! Algú ho sap!¿?
Gràcies i ens veiem x alli!!  ;D ;D

Al meu tram, (San Carles de la Ràpita), s'hi fan molts actes pel matí com ballada de sardanes, gegants i dinar popular. Al teu ho he mirat i de moment no hi ha res organitzat.

nozone

Cita de: enricboss en Septiembre 05, 2013, 11:12:56 am
jo, el que vaig fer va ser: primer mirar on vols instalar la bat, medir el forat i buscar per internet una bat agm dels maxims ampers possibles dins de les mides del forat. Hi ha una CC de bateries ara mateix oberta. Ara estic estudian per fer una instalació a una GV d un colega i crec que ho comprare casi tot a luluka:  bateria a la CC (que crec que sera a luluka també), rele, portafusibles, fusibles, voltimetre, tomas de 12 tipu metxero (que estan a un preu similar al carreful, pero si faig pedido a lulu aprofitare els portes), desconectador,... i el que em falti que no he vist a luluka com cable, dons on ho trobi (segurament Leroy o baujaus) pero seran detalls. I he vist uns inversos que diuen alguns foreros que va molt be per 80 i pico euros de 1000w amb picos de 2000 que suposo que tambe caurà ;D


Encara et demanaré que em facis la instal·lació o almenys la compra dels components je je je  .loco1

Cita de: thymus vulgaris en Septiembre 08, 2013, 23:03:56 pm
Nozone (per si et serveix) jo m'acabo de fer uns armariets per la Vito i m'hi he posat portes corredisses, mirava de fer persianes, però necesites espai per que s'enrrotlli o passi, el preu és més alt i més complicat de muntar.
Vaig tirar pel dret!
Si ho vols veure...


Si si,  .fotografo .fotografo .fotografo


Sobre la via catalana, farem cap a Montroig del Camp i hi anirem el mateix dia... no hi estem inscrits en cap tram però hi farem cap.

Txer

Merci radikalrif!!!
Ja estarem al tanto a veure si fan alguna cosa!! Que vagi molt be la Via! ;)
Anem parlant per aqui!! .teclea
Si buscas resultados distintos no hagas siempre lo mismo.

radikalrif

Cita de: nozone en Septiembre 09, 2013, 11:11:07 am
Encara et demanaré que em facis la instal·lació o almenys la compra dels components je je je  .loco1

Si si,  .fotografo .fotografo .fotografo


Sobre la via catalana, farem cap a Montroig del Camp i hi anirem el mateix dia... no hi estem inscrits en cap tram però hi farem cap.

Encara hi han trams lliures per inscriures una miqueta més abaix de Montroig. Hi esteu a temps.  ;)

nozone

Cita de: radikalrif en Septiembre 09, 2013, 11:42:04 am
Encara hi han trams lliures per inscriures una miqueta més abaix de Montroig. Hi esteu a temps.  ;)


Una mica bastant, de Tortosa cap avall  .loco2

radikalrif

Septiembre 09, 2013, 11:56:01 am #1601 Ultima modificación: Septiembre 09, 2013, 11:58:02 am por radikalrif
Cita de: nozone en Septiembre 09, 2013, 11:48:47 am
Una mica bastant, de Tortosa cap avall  .loco2

Et sembla molt?   :o
Jo surto de Vilaller, a l'Alta Ribagorça. 291 Km fins a San Carles sense cap tram d'autovia o autopista i tornada el mateix dia.  :roll:
Quan ets furgonetero i independentista això no és res.  ;D

cimbike

Jo no hi podré anar perquè treballo de tarda i no puc fer cap canvi de torn  .joder .joder .joder, però la meva dóna anirà fins a Alcanar i ben a gust.  :)

nozone

Cita de: radikalrif en Septiembre 09, 2013, 11:56:01 am
Et sembla molt?   :o
Jo surto de Vilaller, a l'Alta Ribagorça. 291 Km fins a San Carles sense cap tram d'autovia o autopista i tornada el mateix dia.  :roll:
Quan ets furgonetero i independentista això no és res.  ;D

Per a res, dissabte passat vam sortir a mig matí de lleida per fer una paella a l'Ametlla de Mar i a les 17:00 ja erem a casa  .meparto

Aquell dia per altres motius no podem anar més avall de Reus -  El Perelló  :P

radikalrif

Cita de: nozone en Septiembre 09, 2013, 12:08:29 pm
Per a res, dissabte passat vam sortir a mig matí de lleida per fer una paella a l'Ametlla de Mar i a les 17:00 ja erem a casa  .meparto

Aquell dia per altres motius no podem anar més avall de Reus -  El Perelló  :P

Tranquil, que estava de conya.  ;)