Furgos de Tarragona y Lleida

Iniciado por Juan Graná, Enero 24, 2011, 22:54:33 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 3 Visitantes están viendo este tema.

Roketto

nosaltres el divendres, el mes aviat possible.

xolo




Uploaded with ImageShack.us

fontwagen

Cita de: punxalmenar en Marzo 01, 2013, 15:09:57 pm
bones gent comença el cap de setmana! aquesta setmana descansem perque la setmana vinent ens veiem ala FUrgofell, a quina hora teniu pensat arrivar-hi??? divendres a la tarda o dissabte??? nosaltres possiblement arrivarem divendres tarda-vespre!!!


Quina embeixa que hem fots. .palmas .palmas

punxalmenar

Cita de: fontwagen en Marzo 04, 2013, 20:22:06 pm
Quina embeixa que hem fots. .palmas .palmas


ja ho saps emportat la familia i cap a la platja!!
8A KDD EN ALMENAR (LLEIDA)  2, 3 y 4 de JUNIO DE 2023 | https://www.furgovw.org/foro/index.php?topic=382656.0 - http://www.almenarcamper.com

xolo




Uploaded with ImageShack.us

joanfvreus

Marzo 14, 2013, 11:25:58 am #1430 Ultima modificación: Marzo 14, 2013, 11:49:27 am por joanfvreus
Bones

Altre dia vaig anar ITV REUS  i vaig tenir problemes amb les rodes.

Algú coneix  algú d'ITV per poder-la passar???

Jo porto el model de rodes 

215/65R 16C 106/104T       (quan me les van posar fa un any jo pensava que me les posaven correcte,  però no).

Els models de rodes que puc porta són
215/65R 16C 106/104H  o   235/60 R16  104H.       No  em deixen   passar ITV  perquè a les meves rodes posar la lletra  T  i ha de posar lletra  H  .   La diferència entre una lletra i altre és q amb la lletra T potser anar  190km/h   i amb la  H 210 km/h. 

Per això no passo ITV ,   mai crec que amb la meva furgo pugui anar  a 190 km/h .

Algú l'hi ha passat ?? que ha fet??

(ara no tinc diners per comprar rodes noves, a part de q són les 4 noves de fa menys d'un any).
Gràcies
joan
No tengo suficiente tiempo para conocer todos los sitiós magnificos de este planeta

xolo

doncs es una putad..............el que pots fer es anar a un altre ituve o homologar
pero ho tens bastant xungo

salut



Uploaded with ImageShack.us

xolo




Uploaded with ImageShack.us

cimbike

¿No coneixes a ningú que les tingui com les que hauries de portar i fas el canvi només per anar a la ITV?
L'any que ve tornaràs a estar en la mateixa situació però potser ja les hauràs gastat i podràs comprar-ne unes de noves o de 2ª mà.

joanfvreus



si és una gran putada , els del ITV  són uns cabrons,  Si vaig a un alter lloc segurament passaria, pq potser no si fixarien tant, però no puc perquè ja m'han tret la pagatina i he d'anar allà.

Si opció de fer trueque de rodes per anar a la revisió i després tornar ho havia pensat,  però he de trobar algú q tingui mateixes rodes q em demanen.
és un putu numero

No tengo suficiente tiempo para conocer todos los sitiós magnificos de este planeta

JuulsFun

yo tengo unas de invierno en 16!!tengo q mirar la letra!!eso si son de mercedes!!si te valen, te las dejo!!!

joanfvreus


Gracias

te digo alguna cosa, en privado.  Primero tengo que hablar con distintos amigos que tienen furgos i me dejan sus ruedas , tengo que mirar si me sirven .  Sinó me sirvieran té envio privado.  (ya he mirado 3 furgos y no he tenido suerte ya q són T4  i la mia és  T5). 

maximo que necessito las ruedas és una hora o dos, tiempo a pasar ITV

gracias
No tengo suficiente tiempo para conocer todos los sitiós magnificos de este planeta

JuulsFun

como quieras!!yo las tengo en el garage cogiendo polvo!!ya me avisas y probamos...dew

joanfvreus


te enviado un privado ,  ya me dirás si lo has recibido 
muchas grácias

respuesta es si.
No tengo suficiente tiempo para conocer todos los sitiós magnificos de este planeta

JuulsFun

Cita de: joanfvreus en Marzo 15, 2013, 18:45:21 pm
te enviado un privado ,  ya me dirás si lo has recibido 
muchas grácias

respuesta es si.


tienes whatsapp!!!