Furgos de Tarragona y Lleida

Iniciado por Juan Graná, Enero 24, 2011, 22:54:33 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 1 Visitante están viendo este tema.

nozone

Bon dia! un altre de la zona de Lleida, concretament d'Alguaire

Punxalmenar tinc una caddy kombi verda del 2007 gairebé no està camperitzada pq només ho fem comptats cops a l'any i només amb bon temps, la faig anar més per la bici i tal.

Ja posaré alguna foto...  .fotografo


jirafo

Las tortugas tambien vuelan

tonu

hola a todos ....dos mas de la zona de tarragona.estamos en aleixar pueblecito de montaña ...con algunos de vosotros ya emos estado en kdd y con los demas esperamos poder coincidir pronto ....punx que disfruteis de la fiesta lastima no poder venir...gueri que tengas suerte y te reparen pronto la furgo....adeu y salut per tutom

fontwagen

Cita de: jirafo en Junio 02, 2012, 00:38:46 am
benvingut nozone  .bien .bien .bien


Al meu poble canten

Aire que ve d' Alguaire que passa per Rosselló les chi quetes de Torrefarrera me toquen un "?????"

ara no se com acaba la canso .baba .sombrero

masdeumasalles

Cita de: fontwagen en Junio 02, 2012, 11:57:04 am
Al meu poble canten

Aire que ve d' Alguaire que passa per Rosselló les chi quetes de Torrefarrera me toquen un "?????"

ara no se com acaba la canso .baba .sombrero


.meparto .meparto .meparto .meparto .meparto .meparto

masdeumasalles


suli

Cita de: punxalmenar en Junio 01, 2012, 17:54:45 pm
bueno esteu tots convidats i si us voleu quedar a sopar o a dormir ja m'informareu! el que pase que jo de festa poca cosa ara  .meparto .meparto  .bebe jo ara soc persona de dia, de nit si puc dormo a ratos jejej venga i sino aneu pensant unes dates per a mig juliol?? a mi mesigual el lloc peroque hi hagi algun pantano o riuet o mar per banyarnos!

Oh!no ho sabíam! Aixo ens pasa per entrar tan poc al foro... Esperem que l'any que bé poguem vindre a la medieval...  Ostras que estas d'obres? Jeje.
Un petonet a la petita.

miquel971

jo soc de Bellvis i tinc una caddy, segueixo el fil.
la cara al vent , SEMPRE
8 frikipuntos

tnttgn

benvinguts els nou vinguts de lleida!!!!

encara hi ha aquell zoologic d'aquell senyor gran tan guapo a Bellvís. Varem anar-ho fa molts anys y ja estaba delicat. No se si existeix encara i igual repetim de cara a l'estiu.

Salutacions a tots!

fontwagen

això esta començant a agafar trempera.

Si volteu per aquestes comarques i os agrada veure coses guapes os aconsello que os paseu per la Floresta prop de Borges Blanques.s

al que us agradi l'art teniu aquesta joia.

http://www.youtube.com/watch?v=MmBD5wv55f4


Si os sembla be podríem dir-nos coses que valen la pena als nostres territoris, fires, museus, racons guapos, festes y tot tipus de histories on saps que a la gent del terreno els hi pot agradar, sense plan de masificar. :)


miquel971

crec que et refereixes al corral del valls i la cosa va acabar una mica com a les pelis del oest.
actualment no se com esta l'assumpte.
la cara al vent , SEMPRE
8 frikipuntos

tnttgn

Cita de: miquel971 en Junio 03, 2012, 12:15:07 pm
crec que et refereixes al corral del valls i la cosa va acabar una mica com a les pelis del oest.
actualment no se com esta l'assumpte.


quina llástima! el lloc era molt interessant de visitar, i el propietari un personatje molt entrañable.


averiguarem com está si alguna vegada passem a prop d'allà.

Salut!

elnendelso

Bones!!!!

Aquí es presenta un de Tàrrega. Tinc una Opel Vivaro L2 i a punt estic de començar la camperitzacio...

I a mi la cançó d'Alguaire me la canten així: Aire que aire aire... ja tenim aeroport a Alguaire, mireu si son bona gent, que volen que los de poble, nem a l'estranger... Al garrotiiiiiiiiiiiiiiiin....
si lo tengo que hacer todo yo...... YO PASO!!!!

Roketto

bienvenido elnendelso... ya nos veremos.

punxalmenar

Cita de: suli en Junio 03, 2012, 08:20:28 am
Oh!no ho sabíam! Aixo ens pasa per entrar tan poc al foro... Esperem que l'any que bé poguem vindre a la medieval...  Ostras que estas d'obres? Jeje.
Un petonet a la petita.


tranquil familia suli es el cap de setmana 9 i 10 de juny si us animeu a donar un tomet ja ho sabeu!!  estem d'ampliació a la furgo haveure com anirá!

ei que bé gent de les terres de ponent, benvinguts! i com sempre dic haveure si la liem algun dia! i vigileu que els d'Almenar sino te la claven avui te la clavaran demà! hi ha moltes variants.... jfeejjeje  .meparto

fontwagen ja pots anar fent llista!
8A KDD EN ALMENAR (LLEIDA)  2, 3 y 4 de JUNIO DE 2023 | https://www.furgovw.org/foro/index.php?topic=382656.0 - http://www.almenarcamper.com