Furgos de Tarragona y Lleida

Iniciado por Juan Graná, Enero 24, 2011, 22:54:33 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 3 Visitantes están viendo este tema.

cimbike

Gracies jirafo.
A veure si l'any que ve podem planificar uns quants un viatget al moro- .botapeta .botapeta .botapeta

+10 molt guapes les fotos. .ereselmejor2 .ereselmejor2 .ereselmejor2

guery

Cita de: cimbike en Abril 11, 2012, 12:01:17 pm
Gracies jirafo.
A veure si l'any que ve podem planificar uns quants un viatget al moro- .botapeta .botapeta .botapeta

+10 molt guapes les fotos. .ereselmejor2 .ereselmejor2 .ereselmejor2



nosaltres també ens apuntem!! marrakech forever!!

cimbike,jirafo and company........... a veure si fem una altra kdada per tarragona! a horta a regar els arbres?
"El futuro pertenece a quienes creen en la belleza de sus sueños"
"La vida es bella porque tú estás en ella"

punxalmenar

venga venga nosaltres també ens apuntem a baixar al moro i fem una sortida grupal!! i per lo de la kdd aneu a regar els arbres i despres tireu cap a Almenar el 5 i o el 6 de maig, que us espero ehhh  .meparto .meparto

http://www.furgovw.org/index.php?topic=241444.0

8A KDD EN ALMENAR (LLEIDA)  2, 3 y 4 de JUNIO DE 2023 | https://www.furgovw.org/foro/index.php?topic=382656.0 - http://www.almenarcamper.com

masdeumasalles

ei jirafo, de crònica no en faré que em fa molt de pal!
et fatj un resumet aixi rapid ok?!
dia 1 - a les 6 de la tarda sortim  i fem nit a un FP de la zona de alacant
dia2-continuem fins a Aljeciras on teniem els billets de ferry reservats a Viajes Normandie 180euros anar i tornar en dates obertes
passar frontera espanyola y la marroquí, ja eren les 9 de la nit aixi que ens vam arrivar fins Asilah on vam passar la nit en un parquing on hi havien AC's ens va costar 30dh aprox 3euros
dia3- visitar Asilah i anar fins a El-jadida ens vam ficar al camping i a fer el gos, fins a la nit el camping va costar-nos uns 50DH -menys de 5 euros
dia4- visitar El jadida i fer tirada fins a Essouira vam deixar la furgo al camping i vam anar a fer un tomb pel passeig maritim , a Essouira hi va passar una temporada en Jimmy Hendrix y tambe es famosa pel surf, bueno no m'enrrollo passar la nit al camping 55Dh uns 5 euros
dia 5 -visitar Essouira, menjar peix fresc a la brasa al port a canvi d'un mosquetó que portava penjat a la moxtila ;D  i fer tirada fins a Marrakech visitar una mica el zoco i dormir al FP de Marraketch que esta a 2min de la plaça de jemaa el fna i davant de la Koutivia 50dh
dia6 -Visitar Marraketch i repetir FP
dia7- Sortir de Marrakech travesar l'atlas i visitar Ait-benhaddou dormir al camping de ourzazzate 42Dh , baratet  baratet...
dia8-de Ourzazzate fins a cascades d'ozud , visitar les cascades , aqui tambe hi han monos que els hi vam poder tirar fotos i a dormir al camping Zebra 75 Dh
dia9-tirar fins a Tanger i passar la nit al camping aquest va ser el mes car 95Dh uns 9 euros
dia 10- passar la frontera i tirada fins al FP ventas del peral
dia 11- arrivada a caseta

preus els campings ja heu vist a quin preu estan baratissims
el gasoil esta a 74centims
un pa val un Dh  o sigui uns 10 centims
les entrades als monuments entre 1euro i 5 euros
els preus de tot el demés ja depenen de la habilitat de cadaescú per regatejar

ei jirafo a mi em sembla que no cal que tinguis por pels nens en cap moment vam tenir sensacio de inseguretat ni res semblant,
Apa salut!

cimbike


masdeumasalles

avere avere si l'any que ve , hi anem una bona colla i anem al desert!
ara toca començar a preparar les vacancetes de l'estiu nosaltres ptser anem a Italia , encara no ho sabem, es la primera iea que tenim pero encara no hi ha res decidit s'accepten sugerecies per ajudar-nos a decidir o per fer-nos canviar d'opinió,
salut i  feliciteu el punxalmenar que ha sigut el seu aniversari, pero s'ho tenia callat el puta per estalviar-se de pagar une birres .brinda .brinda
jjajjaa ;D

punxalmenar

eissssssss!!! bueno si, va,  em volia amagar pero el malparit del masdeu ja ho ha descobert,   .meparto .meparto pero al perfil hem surt lo dia ehhh!!! ejjaja bueno a la pròxima trobada prometo alguna cosa va! i no per insistir amb el tema pero si pujeu Almenar, us convido a dormir, xocolatada,una borratxera i si convé a dinar!!!! pero no tots alhora!!  .borrachos .borrachos

va i haveure si us faig una mica de celets i us ensenyo el SUPER-REGAL  que m'han fet los de casa, com que hem veuen tan liat amb la furgo pos au un kit que crec que imprescindible a tenir a casa!


8A KDD EN ALMENAR (LLEIDA)  2, 3 y 4 de JUNIO DE 2023 | https://www.furgovw.org/foro/index.php?topic=382656.0 - http://www.almenarcamper.com

xolo

veig que tots es ho hem pasat molt be,recuperat PEP

cuants recorts las fotos del MOROCO VEIG QUE TENIU GANAS DE TORNAR

aixo es molt positiu,espero que tot anes rodat

salut i ens veiem  a ALMENAR segurament pero no ho confirmo del tot



Uploaded with ImageShack.us

jirafo

Cita de: cimbike en Abril 11, 2012, 12:01:17 pm
Gracies jirafo.
A veure si l'any que ve podem planificar uns quants un viatget al moro- .botapeta .botapeta .botapeta

+10 molt guapes les fotos. .ereselmejor2 .ereselmejor2 .ereselmejor2



molaria ke te kagasssssssssss

hey punx permolts anysss canallon .tarta
gracies mas 10 pels cinc centims ,hostres kina pasada de viatge  i que baratet tot no?   .rasta .rasta .rasta
Las tortugas tambien vuelan

Sushi

Holeeee!
Cimbike, això de l'esquena segur que amb unes freguetes de la Montse ho arregles, home!jjeje no en serio, a veure si et recuperes aviat i ànims!
+10 que xulo i quina enveja...! Per cert, també vam dormir al FP de las Ventas del Peral, que bo! Per lo de la sortida a l'estiu a mi em va encantar la zona de Verona d'Itàlia, allà hi ha moltes zones d'escalada i excursions de muntanya, etc. Nosaltres volem marxar cap a Alemanya - Polònia. Si no pogués ser aniré a cal Pastoret a que el Jirafo m'informi sobre la zona de la Bretanya Francesa jijiji

Jo us proposaria fer l'excursió al moro pel pròxim Nadal. Què us sembla? Pot estar molt bé, sé que hi ha gent del foro que ho fan, perquè no ens copiem?? 8)

Va que ja falta menys pel cap de setmana...!!

Roketto

Hola nois, com va tot....
Pep recuperarte pronto y que no sea nada.
Punx, este finde te confirmo mi asistencia y si todo va bien, la de algún furgonetero mas.....

Al tema de bajar al moro,  si se hace con tiempo para planificar vacançes ME APUNTO....

jirafo

booooooooooon dia furgoneter@s
que com va?
estic intentant fer neteja de la tapisseria de la pasturneta i com no he provat amb vaporeta ,aigua am sabo ,amb amoniac diluit, cilling bang i fins i tot amb raspall de puas dur i sabeu que?  ???
que no hi ha manera   .nono
aixi que com deian a la tele "una solucion quiero "  .meparto
algu sap algun truquillo .es que ja no se que fer mes tinc unas taques que no surten amb res sembla un corral de aliens   .ovni
bueno espero que cimbike estigui millor ke ancare tinc el camio carregat i se ha de descarregar 
tambe he comentat a casa lo del viatget al moro i la veritat que per nadal estaria be
hey sushi que pasis cuan  vulgueu si decidiu anar a la bretanya encantat de esplicaros les nostres correrias per alla
weno salut a tots
Las tortugas tambien vuelan

guery

chicos, nosotros lo de marruecos ok, en principio nos apuntamos, aunque me va a salir por unos 1000 euros entre peajes y gasolina con la T2................


una cosa, os cuelgo el enlace de una kdada que se hace el finde del 26 de mayo, por si queréis apuntaros; nosotros vamos, y yo fuí el año pasado y estuvo muy bien:

http://www.furgovw.org/index.php?topic=236103.msg2627511#msg2627511
"El futuro pertenece a quienes creen en la belleza de sus sueños"
"La vida es bella porque tú estás en ella"

tnttgn

que li passa a cimbike??? esta malalt??? ???

cimbike