Furgos de Tarragona y Lleida

Iniciado por Juan Graná, Enero 24, 2011, 22:54:33 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 2 Visitantes están viendo este tema.

AfricaTwin

Este...

No hay un alma caritativa que quiera ayudar a un futuro integrante de éste sector? Porque la zona limítrofe del Anoia se puede consdirerar Lleida, no? jejejeje.

Fuera coñas, necesitaría que alguien con Ducato GV, que no haya salido de fin de semana viniera a un pueblecito de al lado de Calaf. Para comprobar si entra en el parking de donde voy a vivir.

Sushi

Cita de: AfricaTwin en Marzo 03, 2012, 11:25:44 am
Este...

No hay un alma caritativa que quiera ayudar a un futuro integrante de éste sector? Porque la zona limítrofe del Anoia se puede consdirerar Lleida, no? jejejeje.

Fuera coñas, necesitaría que alguien con Ducato GV, que no haya salido de fin de semana viniera a un pueblecito de al lado de Calaf. Para comprobar si entra en el parking de donde voy a vivir.


Buenas!
Yo no te puedo ayudar porque no tengo una Ducato GV, pero a lo mejor si miras las furgos de los foreros y encuentras una se lo puedes preguntar a traves de un mp, a parte de eso no tengo ninguna otra idea. Que tengas mucha suerte!


guery

jirafo!
nosotros seremos de momento 2 adultos y 3 niños, si somos más te aviso el miercoles, pero en principio seremos estos.
"El futuro pertenece a quienes creen en la belleza de sus sueños"
"La vida es bella porque tú estás en ella"

jirafo

Cita de: guery en Marzo 03, 2012, 23:36:57 pm
jirafo!
nosotros seremos de momento 2 adultos y 3 niños, si somos más te aviso el miercoles, pero en principio seremos estos.


OK
Las tortugas tambien vuelan

jirafo

bonas tardes furgoneteros ja som 10 apuntats per a dormir ,fantastic  .palmas
escolteu si punxeu a la meva galeria de fotos us portareu una sorpreseta aveure que us sembla  .sombrero .sombrero .sombrero
 

a per cert eels calçot el porto jo i ja farem els numeros
.baba trankils ke ni han per a tothom
Las tortugas tambien vuelan

jirafo

Cita de: punxalmenar en Marzo 02, 2012, 12:17:04 pm
venga venga estarem atents haveure que dius!!!! .director venga que ja queda menys!!!!!

qui farà de jutge??????????????? per la cata de salses??? podriem fer la llista de participants de salsa, o es que portarem tots salsa???

per exemple:

-PARTICIPANTS CONCURS CATA DE SALSA DE CALÇOTS-

- Punxalmenar




hola punx tota salsa que vingi participara
el metode sera el seguent es posara el romesco en gots por ejemplo la primera sera 1 la segona 2 i axi nirem fent tantes salse hi aguin els tappers tambe els marcarem
despres posarem series de gots repartides per la taula 1,2,3,.....
la gent  anira menjant i pensant quina es la que mes li agrada que es la 1 pues la 1 despres a mano alzada contarem els vots
aixi tambe es la manera de que ningu sapiga kina es la seva
jo amb algun altre marcare tappers i gots
us sembla be?????????
Las tortugas tambien vuelan

Sushi


-PARTICIPANTS CONCURS CATA DE SALSA DE CALÇOTS-

- Punxalmenar
- Sushi


Si no s'anima més gent el punx i jo haurem de fer 1 palangana de salsa perquè arribi per a tothom!
Jiraffo si necessites ajuda organitzativa, ja ens ho diràs!

Vinga que això ho tenim a tocar!!

Sushi

JIRAFO!!!!
he vist la "sorpresa" que tens penjada a la galeria de les teves fotos, i com dirien els de l'apm: "espectacular, me emocionado al verlo"!!

T'ha quedat molt xulo, felicitats!
No diré què és perquè la resta ho mirin,jejeje

jirafo

gracies sushi, he fet el que he pogut   ;D
per cert jo tambe m'apunto al concurs

-PARTICIPANTS CONCURS CATA DE SALSA DE CALÇOTS-

- Punxalmenar
- Sushi
- Jirafo
Las tortugas tambien vuelan

cimbike

PARTICIPANTS CONCURS CATA DE SALSA DE CALÇOTS-

- Punxalmenar
- Sushi
- Jirafo
-cimbike

Per cert jirafo, molt xula la sorpresa aquesta.  .palmas .palmas .palmas

jirafo

Las tortugas tambien vuelan

cimbike

Una pregunta.
Suposo que això serà de la públic de la travi, no?
Si és així, se'n podrà aconseguir un?

jirafo

Cita de: cimbike en Marzo 04, 2012, 18:49:03 pm
Una pregunta.
Suposo que això serà de la públic de la travi, no?
Si és així, se'n podrà aconseguir un?


i tant.
dema farem les copies   8)
Las tortugas tambien vuelan

Roketto

PARTICIPANTS CONCURS CATA DE SALSA DE CALÇOTS-

- Punxalmenar
- Sushi
- Jirafo
-cimbike
- Roketto

cimbike

Hola fragoneteros/as.
Aquest cap de 7mana no teniem pensat sortir amb la frago, pero aquest mati hem decidit anar a dinar fora  .baba .baba .baba.
I el lloc que em escollit ha estat aqui al costadet, a la Cala S'Estany, a L'Ametlla de Mar. Es un fp molt tranqui i es platja en estat salvatge. Es ideal per anar-hi en aquesta època, perquè suposo que en plena temporada d'estiu estara  a petar, o fins i tot prohibit.
Doncs ja en sabem un altre.
.fotografo .fotografo .fotografo







A10.