Furgos de Tarragona y Lleida

Iniciado por Juan Graná, Enero 24, 2011, 22:54:33 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 2 Visitantes están viendo este tema.

punxalmenar

eii compañssss algú va a la surfalegre o a la furgofesta o fotem algo algun cap de setmana??
8A KDD EN ALMENAR (LLEIDA)  2, 3 y 4 de JUNIO DE 2023 | https://www.furgovw.org/foro/index.php?topic=382656.0 - http://www.almenarcamper.com

cimbike

Nosaltres marxem la 7mana que ve a fer una mica de Galicia que no hi hem estat mai.  :-X :-X :-X
Però quan tornem ens apuntem al que sigui.  .palmas .palmas .palmas

tnttgn

Cita de: punxalmenar en Junio 02, 2011, 00:58:34 am
eii compañssss algú va a la surfalegre o a la furgofesta o fotem algo algun cap de setmana??


Jo vaig a les dues. ningú de vosaltres hi va? .confuso2

passats els dos caps de setmana que venen podríem fer algo no?

cimbike

Vinga, vinga si. .palmas .palmas .palmas
Que ja tenim ganes de veure aquest caragol de color verd que t'has firat.  .baba .baba .baba
El cap de 7mana de St. Joan a mi m'aniria molt bé.

tnttgn

Cita de: cimbike en Junio 02, 2011, 09:22:39 am
Vinga, vinga si. .palmas .palmas .palmas
Que ja tenim ganes de veure aquest caragol de color verd que t'has firat.  .baba .baba .baba
El cap de 7mana de St. Joan a mi m'aniria molt bé.


home, es la rebetlla, no se si a tothom li anirá tan bé.
El cargol ha patit millores, passat per la primera página de la presentació i veuras.....


salut!

cimbike

Si és cert, la revetlla és el dijous i St. Joan el divendres.  :-X :-X :-X
Bueno doncs un altre dia.
Per cert, molt xulo el parquet. T'ha quedat molt bé .palmas .palmas .palmas
Jo és una cosa que m'agradaria molt posar a la meva, però les T4 tenen el perfil de la porta corredera rebaixat i no quedaria bé. S'hauria de desmontar tots els mobles, deixar-la pelada i canviar tot el terra.  .panico .panico .panico, y como que no. Però segur que el terra de parquet ha de ser la cosa més pràctica i neta.

tnttgn

desmontar els mobles? ni de conya talles a ran de llarg y poses cantoneres arrodonides com jo, al costa de la porta una cantonera de plastic flexible i avall. es més facil de que et penses, aixó si, ha de ser finet per no afegir pes inutilment a la furgo.

punxalmenar

ja podriem parlar pel primer o segon cap de setmana de juliol. per tenir temps a organitzar alguna cosa, hem de decidir:

1- Primer cap de setmana o segon cap de setmana de juliol, si no ja ens anirem al tercer, quart, agost.....
2- Lloc on ho podriem fer a la costa o a la montaña o l'interior o a la selva o al costat d'un pantano també estaria bé!
3- ACTIVITATS PEL CAP DE SETMANA que no siguin menjar, beure, menjar, beure, menjar, beure, beure, beure, festa, dormir, menjar, beure  .meparto .meparto


8A KDD EN ALMENAR (LLEIDA)  2, 3 y 4 de JUNIO DE 2023 | https://www.furgovw.org/foro/index.php?topic=382656.0 - http://www.almenarcamper.com

cimbike

Cita de: punxalmenar en Junio 02, 2011, 13:04:43 pm
ja podriem parlar pel primer o segon cap de setmana de juliol. per tenir temps a organitzar alguna cosa, hem de decidir:

1- Primer cap de setmana o segon cap de setmana de juliol, si no ja ens anirem al tercer, quart, agost.....
2- Lloc on ho podriem fer a la costa o a la montaña o l'interior o a la selva o al costat d'un pantano també estaria bé!
3- ACTIVITATS PEL CAP DE SETMANA que no siguin menjar, beure, menjar, beure, menjar, beure, beure, beure, festa, dormir, menjar, beure  .meparto .meparto


1- A mi em va bé el segon, el del 4 al 10, perquè el del 1r treballo.
2- Costa o muntanya, doncs crec que millor muntanya pel tema que a l'estiu és més difícil trobar platja sense mals rollos de NO CAMPER.
3- Activitats a part de les que ja has mencionat, doncs se'n poden fer moltes (bici, caminates, bricos....)



tnttgn

Aquest cap de setmana varem estar 8 furgos al far de la platja de Vilanova. y sense problemes!!1

suli

Hola! Uns altres que ens apuntem! qualsevol dels caps de setmana ens va bé!! ... com us vagi millor!

dulairu

el finde de la primera...k haure acabat examens!!!!
estem a prop!!

fontwagen

Cita de: punxalmenar en Junio 02, 2011, 13:04:43 pm
ja podriem parlar pel primer o segon cap de setmana de juliol. per tenir temps a organitzar alguna cosa, hem de decidir:

1- Primer cap de setmana o segon cap de setmana de juliol, si no ja ens anirem al tercer, quart, agost.....
2- Lloc on ho podriem fer a la costa o a la montaña o l'interior o a la selva o al costat d'un pantano també estaria bé!
3- ACTIVITATS PEL CAP DE SETMANA que no siguin menjar, beure, menjar, beure, menjar, beure, beure, beure, festa, dormir, menjar, beure  .meparto .meparto


osti punx sempre estas apunt de marxa tu. .caballo

cimbike

Cita de: tnttgn en Junio 02, 2011, 13:52:24 pm
Aquest cap de setmana varem estar 8 furgos al far de la platja de Vilanova. y sense problemes!!1

Jo m'ho esplicaràs el mes de juliol.  .meparto

tnttgn

Cita de: cimbike en Junio 03, 2011, 07:35:39 am
Jo m'ho esplicaràs el mes de juliol.  .meparto


Varen passar varies vegades per allà y no ens varen dir res. Si ens fan fora sempre ens queda el furgo perfecto de ribes roges a uns 200 metres y una mica més lluny la explanada de sitges on estaba l'Atlantida.