[99] [Galiza] Compra calendarios furgo vw 2011 - 09/12/10 - ENTREGÁNDOSE

Iniciado por gael160963, Noviembre 11, 2010, 23:31:07 pm

Tema anterior - Siguiente tema

dido_381

"O galego que non fala
na língua da súa terra,
nin sabe o que ten de seu,
nin é merecente dela."

picholeiro

Coida o entorno, non deixes lixo¡¡¡¡¡¡¡¡

kikopc

owen

GPS*CHAOUEN

gael160963

tedes que ter paciencia co apunte de ingresos... o fago unha vez ó día basándome nos datos que constan na conta.... as veces tardan en meter o apunte  ;)

guasimodo

ingreso feito, van dous miseros euros de mais pra que tomes unha tila pra uqe te relaxes algo do chollo que che damos

gabifly

hola gael...eu quero 10 unidades, se eres tan amable..de darmo numero de conta, e un apunte....non estaran pra maio de 2.011 coma hay dous anos non? saudos

doctorWHO

Cita de: gabifly en Noviembre 23, 2010, 17:23:49 pm
hola gael...eu quero 10 unidades, se eres tan amable..de darmo numero de conta, e un apunte....non estaran pra maio de 2.011 coma hay dous anos non? saudos

Gabyyyyyyyyyyyy!!!!

cómo va la cosa!!!???
"ADEAMUS AD MONTEM FODERE PUTAS CUM PORRIBUS NOSTRUS"
(si hubieras estudiado latín no pensarías gilipolleces)

gael160963

Cita de: gabifly en Noviembre 23, 2010, 17:23:49 pm

... eso non cho podo asegurar  .suda pero farei o que poida ... pero si precisas saber o día no que vives vas necesitar máis que un calendario  .meparto

... apúntochos e xa che mando o nº de conta ... grancias por contribuir co foro  ;)

gabifly

Cita de: doctorWHO en Noviembre 23, 2010, 17:27:30 pm
Gabyyyyyyyyyyyy!!!!

cómo va la cosa!!!???
jejejeje como siempre ...con las manos llenas de grasa....y tu que ?? como va la frago..ya tengo ganas de verla por aqui...pormas que te pese....bueno..en una temporada...despues de la cuesta de febrero..jejejeje saludos

gabifly

Cita de: gael160963 en Noviembre 23, 2010, 17:47:01 pm
... eso non cho podo asegurar  .suda pero farei o que poida ... pero si precisas saber o día no que vives vas necesitar máis que un calendario  .meparto

... apúntochos e xa che mando o nº de conta ... grancias por contribuir co foro  ;)
pois hay que meterlles caña...que se non..a ver a quen lle regalas un calendrio en junio

doctorWHO

Cita de: gabifly en Noviembre 23, 2010, 18:31:01 pm
jejejeje como siempre ...con las manos llenas de grasa....y tu que ?? como va la frago..ya tengo ganas de verla por aqui...pormas que te pese....bueno..en una temporada...despues de la cuesta de febrero..jejejeje saludos

jejeje a ver a ver....no la he sacado porque estos días hace un tiempo que no está para muchas coñas!! pero la vuelta desde Pontevedra de p.... madre!!!
Por cierto, como es el tubo ese de la salida de gases, me puedes mandar el link de alguna imagen??? o de algún sitio donde se pueda ver??

.ereselmejor  .ereselmejor

gabifly

pues no lo se....el programa que tenia con el despieze se me lo llevaron con el ordenador en marin....habra que ir a la vw  o preguntar en el foro la ref.... a ver...saludos

doctorWHO

Cita de: gabifly en Noviembre 23, 2010, 18:37:00 pm
pues no lo se....el programa que tenia con el despieze se me lo llevaron con el ordenador en marin....habra que ir a la vw  o preguntar en el foro la ref.... a ver...saludos

Ok, se mirará a ver!!
Saludos!!!!