[GALICIA] CLUBE CAMPER GALICIA 2.0

Iniciado por clubecampergalicia, Noviembre 10, 2010, 19:38:53 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 19 Visitantes están viendo este tema.

t3

Cita de: paquiño en Abril 16, 2013, 19:27:30 pm
t3 tu ke tienes una biblia ke te informa de todo  .lengua2 .lengua2 .lengua2 .loco2 .loco2

Tamén pero sobre todo tempo libre para buscar , xa sabes que ser O PADRIÑO, e o que ten ;)  .meparto
Un Pobo que non defende a sua identidade está condenado a desaparecer

Dou por perdido o perdido
E recollo o que quedou
E co que me queda vou
Seguindo o meu percorrido


[flash=100,100]http://www.youtube.com/v/0KjZHu-duEI[/flash]

chivas

Fin do viaxe!!!!! A furgo petou!!!!
Xunta culata!!!! Subida a grua!!!! E ahora esperar arreglo e a dolorosa!!!!!
mañan sera o principio do resto da miña vida!

Freddy´j

Cita de: chivas en Abril 16, 2013, 20:57:14 pm
Fin do viaxe!!!!! A furgo petou!!!!
Xunta culata!!!! Subida a grua!!!! E ahora esperar arreglo e a dolorosa!!!!!


Menuda putada!! y fuera de casa. De verdad que lo siento, deseo que puedas reparar pronto y que el gasto sea lo minimo, o por lo menos , lo justo. Animo!!
Razonar y convencer, ¡qué difícil, largo y trabajoso! ¿Sugestionar? ¡Qué fácil, rápido y barato!

doctorWHO

Ánimo Chivitas! me imagino la movida, un abrazo!
"ADEAMUS AD MONTEM FODERE PUTAS CUM PORRIBUS NOSTRUS"
(si hubieras estudiado latín no pensarías gilipolleces)

BUXAINA

Chivas como lo siento!!!! Animo y q no sea mucho el destrozo y las pelas!!!!!! Ya contaras..... :-[

satelit4

Cita de: chivas en Abril 16, 2013, 20:57:14 pm
Fin do viaxe!!!!! A furgo petou!!!!
Xunta culata!!!! Subida a grua!!!! E ahora esperar arreglo e a dolorosa!!!!!



joe tío valla putada , pena lo de León .......
...........lo importante ye querese y que el agua te fresquina .............                            


la amistad verdadera no crea dependencias ,si no que conduce y ayuda a la libertad

manuelcastagnal

Cita de: t3 en Abril 16, 2013, 16:51:11 pm
Para aclarar el tema tanto Lelopá como Ofillodekingkon tienen razón, es por ejes y por altura desde el primer eje,


Eu tamen tiña razon que tamen dixera o da altura .lengua2 .meparto
e= m*c^2
furgonetear sin parar es mi ideal, siempre quiero mas,

sinsyncro

puñeta de averia; que sea leve la dolorosa.
a mi señal, IRA Y FUEGO!!!   

manuelcastagnal

Cita de: chivas en Abril 16, 2013, 20:57:14 pm
Fin do viaxe!!!!! A furgo petou!!!!
Xunta culata!!!! Subida a grua!!!! E ahora esperar arreglo e a dolorosa!!!!!

Non sei que motor tes, pero Haizcolari en Vigo vende un moi ben de precio. Animo.
e= m*c^2
furgonetear sin parar es mi ideal, siempre quiero mas,

Freddy´j

Cita de: manuelcastagnal en Abril 17, 2013, 09:16:13 am
Non sei que motor tes, pero Haizcolari en Vigo vende un moi ben de precio. Animo.

Es una T4, y Haizco es de T3.
Razonar y convencer, ¡qué difícil, largo y trabajoso! ¿Sugestionar? ¡Qué fácil, rápido y barato!

t3

Chivas, unha magoa, pero si solo é a xunta da culata, todo malo e o desembolso de cartos,
O mellor chego tarde, pero si estades cerca da fronteira, fala co seguro para que cha traian a territorio nacional, xa que a man de obra sempre pode sair mais barata. ou ben fala co da grúa ahí en Francia para ver canto che leva ata Irun ou Donosti, e fai calculos que o mellor compensa.
Un Pobo que non defende a sua identidade está condenado a desaparecer

Dou por perdido o perdido
E recollo o que quedou
E co que me queda vou
Seguindo o meu percorrido


[flash=100,100]http://www.youtube.com/v/0KjZHu-duEI[/flash]

manuelcastagnal

Cita de: t3 en Abril 17, 2013, 10:07:08 am
Chivas, unha magoa, pero si solo é a xunta da culata, todo malo e o desembolso de cartos,
O mellor chego tarde, pero si estades cerca da fronteira, fala co seguro para que cha traian a territorio nacional, xa que a man de obra sempre pode sair mais barata. ou ben fala co da grúa ahí en Francia para ver canto che leva ata Irun ou Donosti, e fai calculos que o mellor compensa.

Si, si estas en Francia son mais caros, eu cando tuven o filtro do combustible colapsado flipei cos precios, e iso que atopamos (falando cos talleres da zona, un que era portugues e outro español que nos firon moi bo prezo pra ser de ali e ademais nos entendiamos, que eu frances pouquiño) si inda non estas nun taller date unha volta a preguntar polos de arredor,
e= m*c^2
furgonetear sin parar es mi ideal, siempre quiero mas,

satelit4

se quedo tirao en Castro Urdiales (santander)  ,es fácil que a estas horas ya este con la furgo en casita
...........lo importante ye querese y que el agua te fresquina .............                            


la amistad verdadera no crea dependencias ,si no que conduce y ayuda a la libertad

Ares1487

Una pena terminar asi un viaje :'( Esperemos que el arreglo no sea gran cosa. un saludo.
Los amigos son como los radares, aunque no los veas estan ahí.

satelit4

las potas a todo trapo ....... a comerrrrr      .baba .baba .baba


http://www.furgovw.org/galeria/fotos/satelit4/p4170001_thumb.jpg


no se que pasa que no me sube la foto al mensaje ........





...........lo importante ye querese y que el agua te fresquina .............                            


la amistad verdadera no crea dependencias ,si no que conduce y ayuda a la libertad