[GALICIA] CLUBE CAMPER GALICIA 2.0

Iniciado por clubecampergalicia, Noviembre 10, 2010, 19:38:53 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 19 Visitantes están viendo este tema.

urbanoII

Ola!

A ver se alguén me pode botar unha man...

O fin de semana próximo quería ir coa furgo a Portugal, concretamente a Magikland en Peñafiel (antes era Bracalandia e estaba en Braga).

Teño varias preguntas:

¿Canto me sae a autopista ata alí tendo en conta que vou nunha GV de teito alto dende Santiago?, ¿teño que facer algo ou son autopiastas con cabinas manuais de peaxe (como a A3)

¿Cal sería o mellor traxecto para evitar peaxes e canto se ven tardando dende Santiago?

Moitas Grazas!!

manuelcastagnal

Cita de: urbanoII en Abril 13, 2013, 23:24:36 pm
Ola!

A ver se alguén me pode botar unha man...

O fin de semana próximo quería ir coa furgo a Portugal, concretamente a Magikland en Peñafiel (antes era Bracalandia e estaba en Braga).

Teño varias preguntas:

¿Canto me sae a autopista ata alí tendo en conta que vou nunha GV de teito alto dende Santiago?, ¿teño que facer algo ou son autopiastas con cabinas manuais de peaxe (como a A3)

¿Cal sería o mellor traxecto para evitar peaxes e canto se ven tardando dende Santiago?

Moitas Grazas!!

Por ser teito alto pagas un paston, a miña t3 con teito elevable xa pagaba unha animalada, a peaxe creo que se paga antes de entrar na autopista e que na autopista non hai peaxes pero si te pilla a poli sin pagar multon
O mellor penso que seria ir ata Vigo por Nacional e logo coller a avenida de Madrid na praza de España (a dos cabalos que esta na gran via) ali xa esta indicado, eu que son un pouco despistado poño o gps e marco ir por sitios sin peaxe, non son de moita axuda a partir da praza de españa pero podes mirar no www.viamichelin.es marcando que non queres pagar peaxes
e= m*c^2
furgonetear sin parar es mi ideal, siempre quiero mas,

ofillodekingkong

Cita de: urbanoII en Abril 13, 2013, 23:24:36 pm
Ola!

A ver se alguén me pode botar unha man...

O fin de semana próximo quería ir coa furgo a Portugal, concretamente a Magikland en Peñafiel (antes era Bracalandia e estaba en Braga).

Teño varias preguntas:

¿Canto me sae a autopista ata alí tendo en conta que vou nunha GV de teito alto dende Santiago?, ¿teño que facer algo ou son autopiastas con cabinas manuais de peaxe (como a A3)

¿Cal sería o mellor traxecto para evitar peaxes e canto se ven tardando dende Santiago?

Moitas Grazas!!

Haber si te puedo ayudar, para evitar peajes ya desde santiago coge la N 550 Hasta porriño (todo gratis)en porriño la A-55 (autovia gratuita hasta tuy) Cruzas el puente a portugal y sales en la salida de ValenÇa, y ahi engnchas la N-101 y la sigues toda hasta braga ( nacional portugesa muchas rotondas cruces y semaforos de velocidad a 50) Y si no Ip-1 pero hay que pagar
Tambien desde caminha N13 Hasta esposende y despues N-103 hasta braga.
La mejor opcion es la primera yo tengo ido veces con el camión y sin problema
Por cierto la Ip 1 tiene cabinas de pago.

haizkolari

Cita de: JakeOrth en Abril 09, 2013, 21:17:03 pm
Yo homologué hace un mes el motor en Peinador. Con deciros que ni levantaron la tapa del motor, ni pesaron la furgo, ni nada de nada...  ;D


xa sabía eu que nin te ían mirar  .meparto
A cabesa nom paaaaraaaaaa!!!!!!

urbanoII

Cita de: manuelcastagnal en Abril 14, 2013, 01:43:24 am
Por ser teito alto pagas un paston, a miña t3 con teito elevable xa pagaba unha animalada, a peaxe creo que se paga antes de entrar na autopista e que na autopista non hai peaxes pero si te pilla a poli sin pagar multon
O mellor penso que seria ir ata Vigo por Nacional e logo coller a avenida de Madrid na praza de España (a dos cabalos que esta na gran via) ali xa esta indicado, eu que son un pouco despistado poño o gps e marco ir por sitios sin peaxe, non son de moita axuda a partir da praza de españa pero podes mirar no www.viamichelin.es marcando que non queres pagar peaxes


Moitas grazas!

O certo é que non me expliquei ben e o máis problemático e que precisa de mellor planificación é a parte portuguesa da viaxe pois a galega a coñezo mellor. Aparte do tinglado coas peaxes para extranxeiros está  a cousa de que non teño nin idea do que me van cobrar por ir coa furgo.

Apertas,

urbanoII

Cita de: ofillodekingkong en Abril 14, 2013, 11:47:10 am
Haber si te puedo ayudar, para evitar peajes ya desde santiago coge la N 550 Hasta porriño (todo gratis)en porriño la A-55 (autovia gratuita hasta tuy) Cruzas el puente a portugal y sales en la salida de ValenÇa, y ahi engnchas la N-101 y la sigues toda hasta braga ( nacional portugesa muchas rotondas cruces y semaforos de velocidad a 50) Y si no Ip-1 pero hay que pagar
Tambien desde caminha N13 Hasta esposende y despues N-103 hasta braga.
La mejor opcion es la primera yo tengo ido veces con el camión y sin problema
Por cierto la Ip 1 tiene cabinas de pago.


Ok, grazas.  .palmas

A ver se alguén me pode recomendar como facer o traxecto dende Braga a Peñafiel.


ofillodekingkong

Abril 15, 2013, 14:58:57 pm #6591 Ultima modificación: Abril 15, 2013, 15:04:00 pm por ofillodekingkong
Nacional 101 ata guimaraes e despois a106 a penafiel, e facil de andar, cargo moito ali e faise rapido, creo que son uns50 ou 60 kilometros, podelo facer pola a11 pero ten os pejes dinamico (eu saltos siempre e de momento nunca tuben problema e ando moito po lo norte de portugal). Non sei os importes exactos pero a ver se na pagina da autopista portugesa os encontro e digoche, ainda asi creo que pagas polo numero de eixes asi que con dous pagas como turismo, por que unha vez que vin so ca tractora os importes da via verde foron menos.
http://www.ascendi.pt/simulador/
Aqui venche un simulador de rutas da concesionara da a11 e pode ver o importe

Lelopá

Cita de: ofillodekingkong en Abril 15, 2013, 14:58:57 pm
Nacional 101 ata guimaraes e despois a106 a penafiel, e facil de andar, cargo moito ali e faise rapido, creo que son uns50 ou 60 kilometros, podelo facer pola a11 pero ten os pejes dinamico (eu saltos siempre e de momento nunca tuben problema e ando moito po lo norte de portugal). Non sei os importes exactos pero a ver se na pagina da autopista portugesa os encontro e digoche, ainda asi creo que pagas polo numero de eixes asi que con dous pagas como turismo, por que unha vez que vin so ca tractora os importes da via verde foron menos.
http://www.ascendi.pt/simulador/
Aqui venche un simulador de rutas da concesionara da a11 e pode ver o importe


No en Portugal pagas por altura ,así que una furgo paga mas

urbanoII

Cita de: Lelopá en Abril 16, 2013, 14:46:49 pm
No en Portugal pagas por altura ,así que una furgo paga mas


Yo tenía entendido lo misimo pero...¿cuánto más?

Grazas igualmente a ofillodekingkong, eres de gran axuda  .palmas

cabuxo

Cita de: Lelopá en Abril 16, 2013, 14:46:49 pm
No en Portugal pagas por altura ,así que una furgo paga mas


Entonces ti pagas x dous jajajajaja
clube camper galicia

ofillodekingkong

Pois eu creia que era por eixe, ei de revisar as facturas da via verde, e comprobar a ver se pon algo, ou chamo a atencion o cliente.
Pateei moito norte e centro de portugal co camion, e un pais bonito, e diferente, eu quero recorrer no veran a zona de afife , vila prai de ancora cara o porto, fun algunha vez a praia en afife e gustoume o que vin ainda que fora as carreiras no descanso da conducion.
Xa sabedes po que queirades en rutas por españa e portugal aki tedes un comekilometros

t3

Abril 16, 2013, 16:51:11 pm #6596 Ultima modificación: Abril 16, 2013, 16:54:20 pm por t3
Para aclarar el tema tanto Lelopá como Ofillodekingkon tienen razón, es por ejes y por altura desde el primer eje, por eso las furgos son de categoria 2 y por eso pagan mas que un turismo, y no solo las fugos tambien los todo terreno son de categoria 2. Aqui os queda la página de Brisa que es la compañia que gestiona la mayor parte de las autopistas portuguesas.

http://brisa.pt/PresentationLayer/conteudo.aspx?menuid=18

En cuanto a la diferencia, pues haces el resultado en el mismo trayecto primero con turismo normal y luego con la furgo y ves lo que sale uno y lo que sale otro.

Edito:
Para el tramo Valença-Maía, el precio es de 8,6€ para turismo es decir tipo 1 y para furgoneta o tipo 2 el precio es de 15,6 ¿aclarado? ;)
Un Pobo que non defende a sua identidade está condenado a desaparecer

Dou por perdido o perdido
E recollo o que quedou
E co que me queda vou
Seguindo o meu percorrido


[flash=100,100]http://www.youtube.com/v/0KjZHu-duEI[/flash]

ofillodekingkong

Mas claro agua, si lo que no se de resuelto en este foro no lo resuelve nadie. Gracias por la aclaracion t3.

t3

Cita de: ofillodekingkong en Abril 16, 2013, 18:24:44 pm
Mas claro agua, si lo que no se de resuelto en este foro no lo resuelve nadie. Gracias por la aclaracion t3.

De nada para eso estamos  ;)
Un Pobo que non defende a sua identidade está condenado a desaparecer

Dou por perdido o perdido
E recollo o que quedou
E co que me queda vou
Seguindo o meu percorrido


[flash=100,100]http://www.youtube.com/v/0KjZHu-duEI[/flash]

paquiño

t3 tu ke tienes una biblia ke te informa de todo  .lengua2 .lengua2 .lengua2 .loco2 .loco2
club camper galicia
la vida es muy corta disfrutala todo lo ke puedas y a lo maximo