[GALICIA] CLUBE CAMPER GALICIA 2.0

Iniciado por clubecampergalicia, Noviembre 10, 2010, 19:38:53 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 19 Visitantes están viendo este tema.

titolas

La foto la hice para que vieran que si llamabais a otto y no a ottas cosas solo para utilizar como prueba...   .meparto .meparto
R E S T A U R A C I O N   D E   P E K E C H A
http://www.furgovw.org/index.php?topic=194292.0
LUKITAS&ME
http://lukitasandme.blogspot.com/

doctorWHO

Cita de: titolas en Marzo 12, 2012, 10:58:44 am
La foto la hice para que vieran que si llamabais a otto y no a ottas cosas solo para utilizar como prueba...   .meparto .meparto


jajjaaj menos mal que tenemos buen juez fotográfico para estos momentos de CELOs!!!!
"ADEAMUS AD MONTEM FODERE PUTAS CUM PORRIBUS NOSTRUS"
(si hubieras estudiado latín no pensarías gilipolleces)

manuelcastagnal

Hola a todos:
Eu xa sei que nos conducimos prudentes pero pensei que como andamos moitas horas o volante e posible que vexamos un accidente, e que tal vez algun estaria interesado en repasar ou ver por primeira vez o que se debe de facer...donde aparcar...si hay que parar...cando hai que mover a alguen do vehiculo...como movelo si hay que movelo...maniobra de rauteck e similares , posicion lateral de seguridade, chave de contacto,..numeros os que chamar, rcp...esas cousas igual xa estades aburridos e non necesitades saber mais, eu si alguen esta interesado o finde que ven non podo por que estou de examenes pero o seguinte por santiago si a calquera lle interesa...avisademe con tempo ....., eu son tecnico de emerxencias do 061 (en paro)e estarei encantado de repasar esto con calquera de vos (tamen me ven ben a min practicar algo pra non oxidarme)
Saudos
e= m*c^2
furgonetear sin parar es mi ideal, siempre quiero mas,

eljipifenicio

Cita de: manuelcastagnal en Marzo 12, 2012, 11:56:35 am
Hola a todos:
Eu xa sei que nos conducimos prudentes pero pensei que como andamos moitas horas o volante e posible que vexamos un accidente, e que tal vez algun estaria interesado en repasar ou ver por primeira vez o que se debe de facer...donde aparcar...si hay que parar...cando hai que mover a alguen do vehiculo...como movelo si hay que movelo...maniobra de rauteck e similares , posicion lateral de seguridade, chave de contacto,..numeros os que chamar, rcp...esas cousas igual xa estades aburridos e non necesitades saber mais, eu si alguen esta interesado o finde que ven non podo por que estou de examenes pero o seguinte por santiago si a calquera lle interesa...avisademe con tempo ....., eu son tecnico de emerxencias do 061 (en paro)e estarei encantado de repasar esto con calquera de vos (tamen me ven ben a min practicar algo pra non oxidarme)
Saudos


Pareceme unha idea interesante, que poderíamos utilizar nunha quedada e así chegaba a mais xente. Se te apuntas para a de Esmelle-que aínda non está aberta pero que xa ten data: 20-21-22 de abril- ahí poderíamos reservarte duas horiñas no programa para este tema, ¿que te parece?
VINARI, LETARI, LUDERE, RIDERE, HOC EST VIVERE.

doctorWHO

Pues como sea igual que el cursillo de fotografía nocturna del año pasado..... creo que se nos muere más de uno!!!!
"ADEAMUS AD MONTEM FODERE PUTAS CUM PORRIBUS NOSTRUS"
(si hubieras estudiado latín no pensarías gilipolleces)

fonte



boa idea a de Manuel Castagnal    .palmas



que se ofrece para as prácticas de boca a boca ?   .dientes

Freddy´j

Cita de: fonte en Marzo 12, 2012, 14:06:42 pm

boa idea a de Manuel Castagnal    .palmas



que se ofrece para as prácticas de boca a boca ?   .dientes


las parejas, por sorteo, no?
Razonar y convencer, ¡qué difícil, largo y trabajoso! ¿Sugestionar? ¡Qué fácil, rápido y barato!

manuelcastagnal

Eu non sei si estarei dispoñible para ir ese finde a ferrol, eu pensaba en Santiago por que e por onde estou...e esta no medio de Galicia, a min non me importa facelo varias veces si alguen esta interesado e estou dispoñible ou cando vaia a unha excursion con vos pero non sei cando sera.....estarei atento a ver se podo....
a 15 minutos do centro de Santiago hay unha carballeira cun rio con aparcamento, parrillas pra facer churrasco,mesas agua corrente, no rio podese bañar un, ten mesa de pinpong pero hai que levar pas e pelotas, un paseo por illas pequenas a traves de pontes e outros sitios pra andar, cun bar que abre cando vai sol, con carniceria de pobo e un Gadis preto, con baño que abre cando lle peta que ten corriente electrica, cerca(todo cerca pero en coche) hai un sito no que fan comidas boas....deberia ser furgoperfecto, e unha indirecta por si queredes facer unha reunion ahi algun dia
o boca-boca sinto quitarvos a ilusion pero penso que e millor non velo, bueno si queredes practicar entre vos eu ensinovos, pero as ultimas tecnicas de rcp non o recomendan por dificil de aplicar ben, por que coa masaxe e casi igual de eficaz e se metes mal o aire durante ese rato non ll estarias facendo nada o paciente(facendo os dous perfectamente) pois tamen se moven os pulmos e podes cometer menos erros, porque a transmision de emfermidades e moi alta( hai unha especie de preservativos con membrana para o paso do aire sen os bichiños...),etc vamos que as ultimas directrices non o recomendan e  se chega o momento de actuar seguramente sexa contraproducente intentalo, nas ambulancias temos aparatos manuais ou electricos, pero si algun par ten ganas de intentalo eu explicollo por suposto...
Pensei nos protocolos mais sinxelos de recordar para que o que se faga se faga ben e poder ser unha diferencia positiva (non mover a ninguen a non ser que....) explicar a masaxe cardiorespiratoria facil de recordar e que so poida ser beneficiosa (non perxudicial), etc...., as chamadas...
Bueno que explicarei as cousas pra que sean faciles de recordar e de facer para que chegado o momento poidanse usar ben...Se alguen quere ver algo mais por suposto que eu explicarei todo o que este nas miñas mans pero penso que deberiamos de cinguirnos o que se chama primeiros aulios nun trafico sin instrumental especifico e a nivel usuario. ¿que vos parece?
e= m*c^2
furgonetear sin parar es mi ideal, siempre quiero mas,

MaryTorques

joooooooooooo,que envidia de finde,yo queria,yo queria.........para el próximo haber si hay mas suerte .murcielago

yumeres

Cita de: doctorWHO en Marzo 12, 2012, 12:24:17 pm
Pues como sea igual que el cursillo de fotografía nocturna del año pasado..... creo que se nos muere más de uno!!!!

.palmasmuy bueno who,aun estamos esperando por el curso del año pasado .meparto y me recuerda anaia que fue del de conduccion eficiente.este año en esmelle fenicio no lleva copa veras como lo arreglamos

titolas

Marzo 12, 2012, 15:54:05 pm #3490 Ultima modificación: Marzo 12, 2012, 16:12:36 pm por titolas
Cita de: yumeres en Marzo 12, 2012, 15:52:33 pm

.palmasmuy bueno who,aun estamos esperando por el curso del año pasado .meparto y me recuerda anaia que fue del de conduccion eficiente.este año en esmelle fenicio no lleva copa veras como lo arreglamos

lo que tiene que aguantar el pobre de fenissio,  que aunque sea de donde es, no se lo merece  .meparto .meparto
R E S T A U R A C I O N   D E   P E K E C H A
http://www.furgovw.org/index.php?topic=194292.0
LUKITAS&ME
http://lukitasandme.blogspot.com/

Maruxá

 .bien Eu voto por Manuelcataña!!

Aceptamos boca a boca pero...con preservativo.. :o
Nos vemos en cualquier parte..!

GUMER3

Cita de: Maruxá en Marzo 12, 2012, 16:25:05 pm
.bien Eu voto por Manuelcataña!!

Aceptamos boca a boca pero...con preservativo.. :o

puede ser de sabores?  .meparto

Maruxá

 :D Ah, se me olvidaba..gracias por el buen rollo de finde que habéis organizado! ;)
Salu2 ar primo chucho..!! ;D

GUMER, para cuando la presentación en sociedad de Carla? :-*

WHO..mencanta que estés pendiente de Oto .perro
Nos vemos en cualquier parte..!

eljipifenicio

mucho veo que os carcajeáis de mi -o sea conmigo- pero el "problemo" no es mio sino vuestro que os poneis como piojillos de espirituosos varios y luego no hay quien os lleve a la razón y la sabiduría, he dicho¡¡ .lengua2
VINARI, LETARI, LUDERE, RIDERE, HOC EST VIVERE.