[CATALUNYA] Penedes-Garraf ¿quedamos?

Iniciado por JOSEDUCATO, Octubre 31, 2010, 19:58:27 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 5 Visitantes están viendo este tema.

JOSEDUCATO

Benvingut Chelo!

Si hi ha tantes ganes de trobada podem buscar una estoneta i un lloc que estigui be i no gaire gent no?
jo estava pensant al castell d'Olerdola per exemple... si voleu un altre lloc ja direu.
SI LA GENTE FOLLASE MAS, JODERIA MENOS.                                                                         weinsberg carabus 601k

amibola

Si la vida se deja yo le meto mano, si no carretera y manta!

tnttgn

 
Cita de: chelojimenez en Agosto 07, 2013, 13:38:01 pm
Hola a Tots!!!
Salutacions desde Guardiola!!!

Em presento doncs soc en chelo...
Jo no tinc una gran camper pero tinc la meva Kangoo i faig algunes sortides a campings de costa.
amb canalla o sense .......m'agrada el submarinisme y snorkel... y les rutes aventureres... :D

a veure si tenim l'oportunitat de coneixens!!

Salutacions!!!





Benvingut!!!

Moltes altes ultimament .palmas  se'ns quedarà curt el far! .meparto


Cita de: josevivaro en Agosto 07, 2013, 21:37:45 pm
Benvingut Chelo!

Si hi ha tantes ganes de trobada podem buscar una estoneta i un lloc que estigui be i no gaire gent no?
jo estava pensant al castell d'Olerdola per exemple... si voleu un altre lloc ja direu.


Com volgueu pero hi ha molta gent fora tot es proposar-s'ho. Ara, aixo si, al setembre ya podem anar triant quin dia ens va bé a tothom.


Salut!

pergio

us aniria be kedar avui?? al castell d'olerdola???

jo m'apunto!

amibola

A mi si cap a les 20:00 va be?
Si hi ha quórum  ;D
Si la vida se deja yo le meto mano, si no carretera y manta!

JOSEDUCATO

Agosto 08, 2013, 22:16:46 pm #1385 Ultima modificación: Agosto 08, 2013, 22:19:14 pm por josevivaro
Ostres que just Sergiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!
I la setmana que ve?  per exemple dijous? al castell d'Olerdola? a les 18????????

Xavi, he perdut el grup de Wattsapp,no el tinc.crec que al fer les actualitzacions s'ha esborrat ¿?¿?¿?¿?¿?¿??¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?
SI LA GENTE FOLLASE MAS, JODERIA MENOS.                                                                         weinsberg carabus 601k

amibola

Jo he passat pero per que he anat a trepar hi venía de pas  ;D
La setmana que be, encara no se com estic de disponibilitat
Ja anire mirant com va el tema.
Si la vida se deja yo le meto mano, si no carretera y manta!

Carabollo

Cita de: lokumutora en Agosto 05, 2013, 21:57:39 pm
Hola peña Penedes-Garraf... .brinda .brinda

Saludos a tod@s.

Solo queria saludar y decir que estoy vivo yque ya somos tres en la familia  .bebe

Ale, a disfrutar del verano y estoy pendiente para proximas KKD


EYyyyyyyy moltissimes felicitats!!!!!

Carabollo

Ey senyors!!
Res, nomes dir-vos que.....(com sempre) anar de cul es poc....i que......estic a punt d'obrir un petit negoci a Vilanova.....

Nens, necessito tota l'ajuda del món!! El negoci en qüestió és un espai de formació musical....o sigui que si sabeu d'algú que vulgui apendre a tocar algun instrument musical........adreceu-me'l!!
La meva sogra ja fa bastant temps que posa espelmetes a no se quin cony de sants, però no refio massa d'aquesta "ajuda" .nono

Ahh!! Por siert!! si algú va anar al ball de les set hores sapigueu que el foro hi va estar present (encara que només sigui de pensament). Al primer grup que va tocar hi havia un membre de la colla........JO!! (si hi vau anar i vau veure un saxofonista ofegat per la calor i el collons de fum....pos eso!! ;D)

Au!! no foto mes rollos!!
Salut a tots companys!!

tnttgn

Cita de: Carabollo en Agosto 11, 2013, 14:58:21 pm
Ey senyors!!
Res, nomes dir-vos que.....(com sempre) anar de cul es poc....i que......estic a punt d'obrir un petit negoci a Vilanova.....

Nens, necessito tota l'ajuda del món!! El negoci en qüestió és un espai de formació musical....o sigui que si sabeu d'algú que vulgui apendre a tocar algun instrument musical........adreceu-me'l!!
La meva sogra ja fa bastant temps que posa espelmetes a no se quin cony de sants, però no refio massa d'aquesta "ajuda" .nono

Ahh!! Por siert!! si algú va anar al ball de les set hores sapigueu que el foro hi va estar present (encara que només sigui de pensament). Al primer grup que va tocar hi havia un membre de la colla........JO!! (si hi vau anar i vau veure un saxofonista ofegat per la calor i el collons de fum....pos eso!! ;D)

Au!! no foto mes rollos!!
Salut a tots companys!!



aixo s'avisa abans!!! de dir-ho ara es dificil recordar-ho ;D

Molta sort en el teu nou projecte!!

Salut!!


volem fer una trobadeta aquesta setmana, el dia a mi més igual. Ja direu!!


JOSEDUCATO

Trobada a la vistaaaaaaa!!!!!
Com deiem per wattshap el dijous 22 d'agost quedarem al castell d'olerdolaa partir de les 18h.

ja som tres confirmats,el quart com sempre el Xavi que ni chicha ni limoná  .meparto .meparto .meparto

Va!!! que ens explicarem les vacances!!


SI LA GENTE FOLLASE MAS, JODERIA MENOS.                                                                         weinsberg carabus 601k

amibola

Si la vida se deja yo le meto mano, si no carretera y manta!

pergio


Araok

Nosaltres també vindrem demà al Castell d'Olèrdola, que vam tornar diumenge i encara estem uns dies de vacances!!! Portem quelcom especial?? Ens quedarem a sopar??

Per cert, sabeu si en Marru està per Cauterets?? No conec la seva furgo i em va semblar veure'l passar l'altre dia camí del Pont d'Espagne, però ja va ser massa tard per fer-li senyals, i no tinc el seu telèfon...  :-\ :-\

Cita de: lokumutora en Agosto 05, 2013, 21:57:39 pmSolo queria saludar y decir que estoy vivo yque ya somos tres en la familia  .bebe


Moltíssimes felicitats familia!!! Ja la presentareu en societat...  ;D ;D ;D

Salut,
No viajo para escapar de la vida; viajo para que la vida no se me escape.

pergio

be carlos be! pero la cosa esta paradeta... de moment serem 4 segurs aveure si la gent ho veu!