[CATALUNYA] Penedes-Garraf ¿quedamos?

Iniciado por JOSEDUCATO, Octubre 31, 2010, 19:58:27 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 5 Visitantes están viendo este tema.

Inuk

Te bona pinta, i també estan convidats els caiacs.  :)



http://vng-dia-a-dia.blogspot.com.es/2013/05/el-juanitas-vilanova-beach-festival-el.html

http://www.vilanova.cat/jsp/noticies/detall.jsp?id=83905778

Al cartell diu aparcament gratuit campers !  .yupiii

Perque darrerament a Vilanova només es gratis a la platja del Far, tot lo altre es zona blava o per residents.  :(

Salut

PukasVan


Inuk

Sobre la questió si donar més veus i fer-ho extensiu a tothom, jo esperaría a tenir clar si és obert a tots els campers o només als campers dels que participen a alguna de les moltes activitats.

Potser dependré de l'espai que hi haurá disponible per a les campers
Hi ha molt espai al moll de ponent, peró també molt está "controlat" per altres empreses que no semblen que participin com: Roc-roi, La Daurada Beach Club,...

De moment a la web de la organització només surt el cartell:

http://www.juanitasfestival.cat/

Estiguem a l'aguait !


Bullich

Bones!!! fins ara no havia vist aquest fil jejej jo em dic Marc i visc a Sant Feliu de guíxols però d'aquí uns mesos vindrem a viure a Sant Pere de Ribes, de moment estem buscant casa, així que suposo que ja ens anirem veient ;-)
Potser aprofitem per baixar el cap de setmana del 8-9 de juny...
Ens veiem per aquí!!!!

surfjoker

ostres!! no men havia adonat, la vaixada de longboard pot estar molt bé...
no se si apuntarme pq a la meva edat caure ya seria trencarme alguna cosa  ;)

surfjoker

per cert el próxim dijous si quedeu m'agradaria passarme una estona i depàs coneixeus una mica, ja que soc de vilanova i tb poder fer el vermutillu..  :)

pergio

Doncs vinga, kadem dijous que be? Jo mapunto!!

Inuk

Cita de: Bullich en Mayo 20, 2013, 11:12:11 am
Bones!!! fins ara no havia vist aquest fil jejej jo em dic Marc i visc a Sant Feliu de guíxols però d'aquí uns mesos vindrem a viure a Sant Pere de Ribes, de moment estem buscant casa, així que suposo que ja ens anirem veient ;-)
Potser aprofitem per baixar el cap de setmana del 8-9 de juny...
Ens veiem per aquí!!!!


Hola Marc Bullich,

Benvingut a la Vegueria Furgoneria Penedés Garraf, a la Comarca del Garraf i al Municipi de St. Pere de Ribes.

Si acabes venint al nucli de Ribes, també serás benvingut. :)

Salut

Al municipi de St. Pere de Ribes hi han diferents nuclis de població, barris i urbanitzacions allunyats i diferenciats: Ribes, Roquetes, Puigmoltó, Els Cards, Rocamar, part de Vallpineda, Can Lloses,......

Vest'ho mirant per buscar casa... :)


Inuk

Cita de: pergio en Mayo 20, 2013, 13:32:02 pm
Doncs vinga, kadem dijous que be? Jo mapunto!!


Jo m'apunto, espero no tenir cap impediment aquest dijous.

PukasVan

Cita de: Inuk en Mayo 20, 2013, 10:37:59 am
Sobre la questió si donar més veus i fer-ho extensiu a tothom, jo esperaría a tenir clar si és obert a tots els campers o només als campers dels que participen a alguna de les moltes activitats.

Potser dependré de l'espai que hi haurá disponible per a les campers
Hi ha molt espai al moll de ponent, peró també molt está "controlat" per altres empreses que no semblen que participin com: Roc-roi, La Daurada Beach Club,...

De moment a la web de la organització només surt el cartell:

http://www.juanitasfestival.cat/

Estiguem a l'aguait !


És obert a tothom (estic algo posat en el event, tinc info de primera  .loco2)

Inuk

Mayo 20, 2013, 16:31:05 pm #1210 Ultima modificación: Mayo 20, 2013, 16:38:00 pm por Inuk
I l'espai disponible?

Ho dic perquè pot haver molta gent interessada a "campear" gratuïtament a pràcticament al cor de Vilanova encara qué no interessin gaire lés activitats del JuanitasFestival .
I també hi han les Autocaravanes...

Si estàs posat, avIsa quan s'obrin les inscripcions.



Des de Tapatalk.

tnttgn

Carai carai!!!


cuantes novetatas i cuanta gent mes que s'afegeix.!! .palmas .palmas .palmas



Benvinguts tots!

Inuk


pergio


Carabollo

Cita de: Inuk en Mayo 18, 2013, 20:45:52 pm
Alguna desaventatja ha de tenir viure a un lloc tant maco  i tan salvatge com Castellet.  ;)


T'asseguro que te més d'una i de dues desavantatges, però la tranquilitat quan arribes de treballar (o el cap de setmana que pots disfrutar) això sí que no es paga amb diners!! .palmas