[CATALUNYA] Penedes-Garraf ¿quedamos?

Iniciado por JOSEDUCATO, Octubre 31, 2010, 19:58:27 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 5 Visitantes están viendo este tema.

pergio

jo mapunto! a mes estarem calents que vindrem de furgoaventura jajaj

dijous dia 7 a les 18:00 al far?

TANQUE T3

Molt bones! jo intentare pasar i m'expliqueu com ha anat la kedada!

manuia

Pues nada... nos vemos el jueves que viene  ;D
Aunque algunos nos vemos mañana y todo el finde  .baba .baba .baba .panico .panico .panico
J&E On Tour
La furgo: http://www.furgovw.org/index.php?topic=264471.0

Cabo Norte y Noruega. Verano 2013. 58 días. En construcción.
http://www.furgovw.org/index.php?topic=281633.0

tnttgn

Enero 31, 2013, 23:30:38 pm #1098 Ultima modificación: Febrero 01, 2013, 09:11:23 am por tnttgn
Me paso pero sera poco rato. Hasta las 19.30 maximo.


A partir de que hora?

pergio


kapikua

Jo també em passaré. A mi a les 18:00 ja em va bé.

Araok

Vinga... fins demà a les 18h!!

Salut,
No viajo para escapar de la vida; viajo para que la vida no se me escape.

Carabollo

Hola canalla!!
Us parla el "fastasma" de la ferros...........

Estic amb un amic que m'està deixant força wapa!! però els meus amos estan tant liats.....

Bé, fora conyes, fa molt que ni escric i ni tant sols tinc temps per entrar i fer una ullada al foro. La feina em té agobiadissim i, a més, m'he quedat sense conexió a internet.

Ja deveu haver vist, els que passeu per Castellet, que la furgo ja no hi és. Me li fan una repassada de xapa i pintura (repassada per dir alguna cosa suau...) i, de pas l'he començat a desmontar completament de dins per deixar-la ben maca.

Per cert...hi ha una furgo blanca (t3) que corre pels voltants del josep coroleu i francesc macià. Si llegeixes això a partir d'ara, quan et creuis amb un citroen C8 gris estigues atent del claxon!!

Bé, no us foto més rollo.

Au!! a passar-ho bé!!

Araok

Cita de: Carabollo en Febrero 10, 2013, 13:54:09 pm
Per cert...hi ha una furgo blanca (t3) que corre pels voltants del josep coroleu i francesc macià. Si llegeixes això a partir d'ara, quan et creuis amb un citroen C8 gris estigues atent del claxon!!


No serà pas una que està normalment aparcada a l'entrada de Vilanova venint de Cubelles?? Pels voltants del Caprabo?? Fa temps que la tinc controlada...
No viajo para escapar de la vida; viajo para que la vida no se me escape.

Araok

Companys!!!

Segons el que vam parlar l'altre dia al far:

16 i 17 de Març: http://www.lescomes4x4festival.com/

I des d'aquí estan organitzant una trobada de camions i furgos 4x4 aprofitant el Festival... per a qui li pugui interessar: http://foro-overland.es/foro/viewtopic.php?f=80&t=617

Suposo que si mirarem d'apropar-nos, encara que sigui només un dels dies a treure-hi el nas. Si algú vol anar-hi en podem parlar!!

Salut,
No viajo para escapar de la vida; viajo para que la vida no se me escape.

TANQUE T3

Moltes gracies! cada dia m'agraden més aquests camions..... .baba

JOSEDUCATO

Hola gente!!  como están ustedeeeeees?  espero que todos bien.
Queria comentaros por si acaso... en Vilafranca, por la entrada sur donde está el instituto,el mercat de san salvador,la gasolinera hay una T3 color verde oliva militar que hace tiempo que la veo por la zona.
La cosa es que ayer pasé por allí y tiene puesta la pegatina de los urbanos de vehiculo con sintomas de abandono  :'(

Que lástima que acabe en un desguace o en el depósito no?
no sabeis de quien puede ser?
SI LA GENTE FOLLASE MAS, JODERIA MENOS.                                                                         weinsberg carabus 601k

pergio

fa mol de temps que esta per alla, la van movent, pero ia s'han degut cansar

Carabollo

Cita de: carlitosville en Febrero 13, 2013, 19:26:58 pm
No serà pas una que està normalment aparcada a l'entrada de Vilanova venint de Cubelles?? Pels voltants del Caprabo?? Fa temps que la tinc controlada...


És una que, al darrera, te una enganxina de la bandera de jamaica (em sembla!!)
I sempre la condueix un noi moooolt jove...

TANQUE T3

Ostres es una llastima! Deixeu-li una nota a veure si la ven